mä en pysty avautumaan hänelle..

  • Viestiketjun aloittaja miisa
  • Ensimmäinen viesti
miisa
mentiin kesällä miehen kanssa naimisiin ja ennen häitä oltiin oltu yhdessä 6 vuotta..meidän oli tarkoitus harrastaa seksiä hääyönä, mutta minä en pystynyt siihen..hän toki ymmärsi onneksi asian..eikä loukkaantunut vaan tuki minua parhaansa mukaan..mutta emme ole vieläkään tehneet sitä eli olen edelleenkin neitsyt..ikääkin on mahtavat 23 vuotta..oikein hävettää, mutta en vaan pysty avautumaan tällaisissa asioissa miehelleni..minua hävettää olla alasti hänen edessään enkä usko että pystyisin nauttimaan siitä..jossain vaiheessa haluaisinkin tehdä sen hänen kanssaan, mutta tällähetkellä kaikki tuntuu vaikealta.:(.mitä minun pitäisi tehdä?
 
PahaSilmä
En usko. Mutta jos tuo on totta, hakeudu vaikka terveyskeskuksen kautta hoitoon. Ensin lääkärille ja lääkäri ohjaa sinulle keskusteluapua, jossa voit yhdessä luotettavan ihmisen kanssa selvittää, miksi et voi avautua.
 
miisa
Alkuperäinen kirjoittaja Waimo:
Oletko tietoinen aviovelvollisuusksista...
OLETKO muuten mennyt pressan luvalla alaikäisenä naimisiin???????????
mieheni ei tee noista kumpaakaan..enkä ole mennyt alaikäisenä naimisiin, jos luit niin olen ihan täysi-ikäinen nainen..
 
provo?
Voiko näiltä sivuilta löytyä tuollainenkin ihminen kun usein tuntuu että täällä kirjoittelee ne kaikkein "pervoimmat" tyypit seksielämästään? Hahaha.. Mutta jos tuo on totta, niin keskusteluapua tarvitaan varmasti ammattilaisen(kin) seurassa!
 

Jos tää kirjoitus nyt on totta niin mietin että oletteko sellaisia uskovaisia jotka odottaa naimisiinmenoon asti vai mistä kuuden vuoden odotus; jos niin on niin paineet hääyöhön ovat varmastikin olleet tosi suuret eikä ihme jos et pystynyt. Sinuna miettisin mikä alastiolossa on mielestäsi niin häpeällistä ja lisäisin saunomisia ym tavallisia alastioloja.

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
jossain vaiheessa haluaisinkin tehdä sen hänen kanssaan, mutta tällähetkellä kaikki tuntuu vaikealta.
Tarkoitatko "sillä" penetraatiota? Voihan hellyyttä ja seksiä olla muillakin tavoin; käsillä ja suulla hyväilemällä jne.. Musta tuntuu ettei ongelma tule ratkeamaan jos et uskalla puhua miehellesi; jos välinne olisivat luottamukselliset ja hyvät niin ehkä asiat sujuisi helpommin eikä tätä ongelmaa edes olisi.
 
nyyti
Onko ainoa syy se ettet pysty olemaan luonnollisesti miehesi edessä vai liittyykö siihen kipua tai pelkoa kivusta? Mulla oli vähän samantapainen tilanne, mutta en pystynyt siksi että pelkäsin kipua ja siksi kai se siten sattuikin niin paljon että piti lopettaa kesken. Ja sitten seurasikin yli puolen vuoden selibaatti kunnes asia korjaantui usean hoitokerran jälkeen. Hain kyllä heti apua. oletko itse ajatellut hakea?
 
miisa
Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:
Onko ainoa syy se ettet pysty olemaan luonnollisesti miehesi edessä vai liittyykö siihen kipua tai pelkoa kivusta? Mulla oli vähän samantapainen tilanne, mutta en pystynyt siksi että pelkäsin kipua ja siksi kai se siten sattuikin niin paljon että piti lopettaa kesken. Ja sitten seurasikin yli puolen vuoden selibaatti kunnes asia korjaantui usean hoitokerran jälkeen. Hain kyllä heti apua. oletko itse ajatellut hakea?
siihen liittyy myös pelko kivusta..en ole aiemmin miettinyt että hakisin apua..
 

Yhteistyössä