mä en pääse tästä yli

  • Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti
suru
jouduin torstaina synnyttämään kuolleen vauvani (viikoilla 14+5) :( ja mä en pääse yli tästä,ihan masentunu ja alakuloinen olo
mulla 4v ja 3 v tytöt mutten jaksa nauttia heistäkään nyt
miten saada ittensä kuntoon
 
saatko lapsesi jonnekkin hoitoon?saisit surra edes hetken rauhassa,kynttilä palamaan ja itket vaikka putkeen yhen kokonaisen päivän,suret suret ja suret.
joskus on pakko saada surra rauhassa yksin,ilman että lapset huolestuu.
sit ku oot surru ni sit alkaa puhevaihe,puhu jonkun ystävän kanssa,puhu puhu ja puhu.
ei se paha olo kaikkoa ja tulet aina muistamaan raskautesi mutta pahin pahan olon myökky kyllä pienenee suremalla ja puhumalla.
 
vieras
Otan osaa. Kyllä sinä siitä yli pääset vaikka nyt on vaikeaa. Suru on surtava, mutta pikku hiljaa aika tekee tehtävänsä. Esikoiseni kuoli kohtuun rv 39, siitä on 4 vuotta aikaa. Olen hengissä ja onnellinen ja perheenlisäystä on tullut sen jälkeen lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
lapset päiväkodissa arkisin,mutten juuri nyt saa heitä mihinkään
ja eipä oo kelle puhua kun miestäkään ei huvita kuunneella
Miehet suree niin eri tavalla. Olihan se hänenkin lapsensa. Ja toisaalta sulle asia oli konkreettisempi kun raskautesi oli kumminkin niin alussa. Tarviitte molemmat aikaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
lapset päiväkodissa arkisin,mutten juuri nyt saa heitä mihinkään
ja eipä oo kelle puhua kun miestäkään ei huvita kuunneella
ei sinulla ole ystäviä kenelle puhua?
voihan tänne palstallekkin kertoa tunteistaan ja muista,mutta en usko sen auttavan...kaikkein paras olisi hyvä ja rakas ystävä joka kuuntelee ja suree kanssasi.
 

:hug:
Tärkeintä nyt on että annat itsellesi luvan surra,itket kun itkettää.Puhut,puhut ja puhut.
Voithan myös käydä juttelemassa psyk.hoitajan kanssa.

Ajan kanssa rupeaa pikkuhiljaa helpottamaan.Unohda sitä ei koskaan..
Meiän esikoisvauva kuoli rv 23, 16v sitten.

Voit laittaa mulle yv:tä jos haluat..
 
veikku
no et tietenkään vielä ole päässyt asian yli. sun pitää saada puhua ja puhua asiasta ja surra rauhassa. surutyö voi kestää kauankin. anna itsellesi aikaa. otan osaa.
 

Yhteistyössä