Ei varmaan kovin moni muukaanAlkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:En ole ikuna ajanut moottoripyörällä palavan renkaan läpi.
Lohjalla on ainakin (lohjantähdessä) tai on ainakin olluAlkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:...en oo koskaan nähny r-kiskalla mies myyjää
mäki oon tääl hollolassaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon muutes, täällä lappeenrannassa.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:...en oo koskaan nähny r-kiskalla mies myyjää
Niin minäkin. HämeenlinnassaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon muutes, täällä lappeenrannassa.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:...en oo koskaan nähny r-kiskalla mies myyjää
Jyväskylästä löytyy kans :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Mä aloin yks pv ihan tosissaan miettimään,mutta en muista että oisin koskaan nähny ku naisia vaan Pitää tulla vissiin Lappeenrantaan kattomaan oikeenAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie oon muutes, täällä lappeenrannassa.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:...en oo koskaan nähny r-kiskalla mies myyjää
Tää on jo aika hyvä! Ei voi kai kovin moni sano samaa, vai?Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:En ole koskaan pitänyt farkkuja.
Voi, paljosta olet jääny paitsi :wave: : Karaoke-emäntäAlkuperäinen kirjoittaja muhvi:...laulanut karaokea =)