plussalaiset haukkuu vauvapalstalaisia ja vauvapalstalaiset plussa palstalaisia. tosi asia on että ihan samanlaisia äitejä kummallakin palstalla palstailee. ja jotkut palstailee molemmilla palstoilla
mä palstailin aikanaan enemmän vauvalla, mutta siirryin tänne sen takia, että tää on jotenkin helpompi käyttää ja selkeämpi, en sen takia, että jutut olis jotenkin erilaisiaAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:eiks oo aika hauskaa samat jutunaiheetki kummallaki palstalla. Mä itte tykkään enempi tästä palstasta,lähinnä varmaan sen takia,et oon tottunu tähän. Jos oisin aikoinani löytäny tieni vauvapalstalle,ni sit varmaan tykkäisin enempi siittä.
Sanos muuta, aika hassua.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Niin kauan ku oon täällä palstaillu toi sama meno on ollu ja oon palstaillu vähintään 7 vuotta
Mua ottaa oikeesti päähän ku en muista vuotta jollon mä tänne pelmahdin, mut sen muistan et eka viestini oli Variksenpelättimelle ja se koski leivinuunia ja sen käyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sanos muuta, aika hassua.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Niin kauan ku oon täällä palstaillu toi sama meno on ollu ja oon palstaillu vähintään 7 vuotta
Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mua ottaa oikeesti päähän ku en muista vuotta jollon mä tänne pelmahdin, mut sen muistan et eka viestini oli Variksenpelättimelle ja se koski leivinuunia ja sen käyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sanos muuta, aika hassua.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Niin kauan ku oon täällä palstaillu toi sama meno on ollu ja oon palstaillu vähintään 7 vuotta
Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalleAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.
Toi on äärettömän epäreilua ku mä en muista Jos clivia muistais koska se on tullu niin sit mä saisin jonku osviitan ja Keittiksestä olis kans mahtava apu. Keittis joskus kirjottiki siitä koska oli tullu mut enhän mä sitä mihinkä sit laittanu ylös ku sain pääteltyä sen oman alotukseni ja niinpä mä en sitä muistaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mua ottaa oikeesti päähän ku en muista vuotta jollon mä tänne pelmahdin, mut sen muistan et eka viestini oli Variksenpelättimelle ja se koski leivinuunia ja sen käyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sanos muuta, aika hassua.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Niin kauan ku oon täällä palstaillu toi sama meno on ollu ja oon palstaillu vähintään 7 vuotta
Minä vuonna sä tulit?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalleAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.
Oli se juu aikaisemmin, tehän olitte jo vanhoja tuttuja silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalleAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.
Iso peesi!Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:mä palstailin aikanaan enemmän vauvalla, mutta siirryin tänne sen takia, että tää on jotenkin helpompi käyttää ja selkeämpi, en sen takia, että jutut olis jotenkin erilaisiaAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:eiks oo aika hauskaa samat jutunaiheetki kummallaki palstalla. Mä itte tykkään enempi tästä palstasta,lähinnä varmaan sen takia,et oon tottunu tähän. Jos oisin aikoinani löytäny tieni vauvapalstalle,ni sit varmaan tykkäisin enempi siittä.
Joko vuonna 2000 tai 2001 =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Minä vuonna sä tulit?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalleAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Joko vuonna 2000 tai 2001 =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Minä vuonna sä tulit?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä tulin keittiksen kanssa saman joulun tienoilla, en vaan muista vuotta, mutta luulen, että oli aikaisemmin kuin sinun ja Borkun tulo palstalleAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä muistan kuukauden ja vuoden, kun pöllähdin plussalle heti kun saimme netti yhteyden.