Mä en niinku silleen daa tajuu, etteikö joku musta tykkäis täällä, daa.

No olet sä kyllä niin useasti maininnut nuo vihasi (kuten profiilissakin), että se on nyt vähän myöhäistä puolustella harmittomaksi provoksi :eek:
Ja juurihan mainitsit ketjun alussa että kaikki kissat sais ampua, sori mut mä en vaan tajua sun kieroutunutta huumorintajuasi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No olet sä kyllä niin useasti maininnut nuo vihasi (kuten profiilissakin), että se on nyt vähän myöhäistä puolustella harmittomaksi provoksi :eek:
Ja juurihan mainitsit ketjun alussa että kaikki kissat sais a

Se teksti profiilissa on yhden biisin sanat... Ei kaikessa ole mitään piiloviestiä.

Muoks. nyt on lainaukset päin helvettiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Mitä patoutumia?
Ei mulla sellaisia ole :xmas:
Ainakaan sua kohtaan.

Joskus sun aloitukset vaan menee niin nappiin että

:D
Nokun... Mä olin tänäänkin kuulemma maailman ikävin palstalainen, kun kehotin säästämään... :'( Ajattelin näin helpottaa kanssapalstailijoiden patoutumia.
Ahaa, jäänyt siis jotain lukematta mulla :whistle:

*Lähtee etsimää kyseitä ketjua, salaa* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuInkKuli:
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuInkKuli:
Alkuperäinen kirjoittaja terve:
mutta tuskin haluat edes kuulla, koska olet tunneälyltäsi kehittymätön henkilö, eikä sinua oikeasti kiinnosta mitä muut ajattelee.
toi pätee kaikkiin palstalaisiin :LOL:
Kaikki ei vihaa, kissoja, harrasta lastensa kanssa ampumista ja katso alakouluikäisten lastensa kanssa duudsoneita.

opettele älypää lukemaan :headwall:
mistä tuosta sun heitosta tietää, että tarkoitit tuota jälkimmäistä ominaisuutta? Opettele itse kirjoittamaan selvemmin.


:LOL: vittu mikä dille :LOL: :LOL: :LOL:
 
Eh, mulle voi ihan vapaasti kääntää vaikka ratakiskosta, että ymmärrän....

Miksi kissaihmiset hyökkää KKK kimppuun nyt vain sen takia, että hän vihaa/ei pidä kissoista? Siis eikö se nyt ole aivan yksi lysti kuka tykkää mistäkin eläimistä ja kuka vihaa joitakin eläimiä? Anonyymisti täällä kuitenkin ollaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Eh, mulle voi ihan vapaasti kääntää vaikka ratakiskosta, että ymmärrän....

Miksi kissaihmiset hyökkää KKK kimppuun nyt vain sen takia, että hän vihaa/ei pidä kissoista? Siis eikö se nyt ole aivan yksi lysti kuka tykkää mistäkin eläimistä ja kuka vihaa joitakin eläimiä? Anonyymisti täällä kuitenkin ollaan?
Ja mä en edes oikeesti niitä vihaa, kunhan nyt provoilin. Ja sehän tämän palstan hauskuus onkin, että harva täällä tajuaa. Vähintään yhdet hyvät naurut täältä päivässä saa :D

Mutta kaikkihan on mun rakkaudettoman lapsuuden syytä :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Eh, mulle voi ihan vapaasti kääntää vaikka ratakiskosta, että ymmärrän....

Miksi kissaihmiset hyökkää KKK kimppuun nyt vain sen takia, että hän vihaa/ei pidä kissoista? Siis eikö se nyt ole aivan yksi lysti kuka tykkää mistäkin eläimistä ja kuka vihaa joitakin eläimiä? Anonyymisti täällä kuitenkin ollaan?
Ja mä en edes oikeesti niitä vihaa, kunhan nyt provoilin. Ja sehän tämän palstan hauskuus onkin, että harva täällä tajuaa. Vähintään yhdet hyvät naurut täältä päivässä saa :D

Mutta kaikkihan on mun rakkaudettoman lapsuuden syytä :'(
Jep jep ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ette ookkaan aviopari?
Ollaan :heart:
mun palstavaimo numero 8 :xmas:
kukahan seuraava :D
Mun piti olla seuraava.

:attn:
nii muuten pitikin :ashamed:
perun puheeni tämän päivän osalta...
:D
Sulla ei liene enään mitää uloketta jäljellä muille, millä pelata.
 
terve
voisi vähän miettiä käytöstään ja kirjoitustapaansa, mutta ei taida kuulua tapoihin (joita ei ole). Yhdessä lausessaa kirjoilee ja mollaa, mutta sisäpiiri saa täällä sikailla miten lystää. Tyylikästä DAA!
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä vihaan myös kissoja, mutta ei mua haittaa jos joku tykkää. Ite en halua niitä lähelleni, vastenmielisiä olioita, yök. Kivittäkää ja lyökää kepeillä.
Joo, mä voin tulla kans kivitettäväksi ja kepitettäväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä vihaan myös kissoja, mutta ei mua haittaa jos joku tykkää. Ite en halua niitä lähelleni, vastenmielisiä olioita, yök. Kivittäkää ja lyökää kepeillä.
Kivittäkää ja lyökää kepillä?!!!
Koita hoitaa pääsi kuntoon,ei ole normaalia kehoittaa toisia tuollaiseen saati ajatella tuollaista! Taidat olla aika lapsi vielä? Ei aikuinen normaali ihminen noin sano...Opetatko noin lapsillesikin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniisti Erilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä vihaan myös kissoja, mutta ei mua haittaa jos joku tykkää. Ite en halua niitä lähelleni, vastenmielisiä olioita, yök. Kivittäkää ja lyökää kepeillä.
Kivittäkää ja lyökää kepillä?!!!
Koita hoitaa pääsi kuntoon,ei ole normaalia kehoittaa toisia tuollaiseen saati ajatella tuollaista! Taidat olla aika lapsi vielä? Ei aikuinen normaali ihminen noin sano...Opetatko noin lapsillesikin?
:D Heh... Olen aika lapsi, se on totta juu. En myöskään ole missään määrin normaali aikuinen ihminen. Mä en pelkästään opeta lapsilleni noin, vaan myös kivitän heitä ja lyön kepeillä.

Mutta siis, et ole koskaan sarkasmista kuullut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniisti Erilainen:
Kivittäkää ja lyökää kepillä?!!!
Koita hoitaa pääsi kuntoon,ei ole normaalia kehoittaa toisia tuollaiseen saati ajatella tuollaista! Taidat olla aika lapsi vielä? Ei aikuinen normaali ihminen noin sano...Opetatko noin lapsillesikin?
Eli siis mä tein väärin, kun sanoin yli-innokkaílle lapsilleni tänään kaupas, että äiti myy teidät?

 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniisti Erilainen:
Joo olen kuullut sarkasmista,sitä itsekkin osaan käyttää aika hyvinkin...
Nykyajan ihmisistä ei vaan tiedä onko ne tosissaan...Kaiken laista porukkaa liikkuu nääs ;) :ashamed: :saint: =) ;)
Mutta sun sarkasmiin taitaa kuulua just tollainen otsikointi: Hyi mikä ämmä

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniisti Erilainen:
Kivittäkää ja lyökää kepillä?!!!
Koita hoitaa pääsi kuntoon,ei ole normaalia kehoittaa toisia tuollaiseen saati ajatella tuollaista! Taidat olla aika lapsi vielä? Ei aikuinen normaali ihminen noin sano...Opetatko noin lapsillesikin?
Eli siis mä tein väärin, kun sanoin yli-innokkaílle lapsilleni tänään kaupas, että äiti myy teidät?
:LOL:
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ette ookkaan aviopari?
Ollaan :heart:
mun palstavaimo numero 8 :xmas:
kukahan seuraava :D
Mun piti olla seuraava.

:attn:
nii muuten pitikin :ashamed:
perun puheeni tämän päivän osalta...
:D
Sulla ei liene enään mitää uloketta jäljellä muille, millä pelata.
mistä sä mun ulokkeet tiiät :attn:
 

Yhteistyössä