Mä en lähetä joulukortteja olleska.

On se ihan kiva tapa, ja kauan pysynyt muitten perinteissä.
Mutta mä en ole koskaan niitä oikein lähetellyt, joten en tänäkään vuonna tee niin. :whistle:
En myöskää hernettä kaivele nenästä jos meille ei niitä ilmaannu, ja jos ilmaantuu niin mukavaa sekin on. =)
Hassuko? Mutta mun mielestä ne menee samaan kategoriaan, kuten ystävänpäivä-kortitkin. :whistle:
En lyttää maanrakoon niitä jotka rakastavat lähetellä, se on heidän tapansa. =) Meille nyt on vaan jäänyt se tapa ettei niille olla ajatuksia sen pahemmin mietitty, joka joulu tuntuu menevän saman perinteen alla.

Lähetätkö sinä? =)
 
vieras
Minä olen myös samoilla linjoilla eli en lähetä joulukortteja. Jossakin vaiheessa lähetin mutta nyt on olluna jo useampi vuosi etten ole lähettänyt korttia. Jotenkin kornia minusta et jos koko vuonna ei mitenkään muisteta niin jouluna sit muistetaan.
 
Musta on kiva lähettää ja saada ITSETEHTYJÄ kortteja.
Ite en koskaan lähettele kaupan valmiita, vaan teen itse.. tästä syystä en lähetä koko suvulle, vaan vain lähimmille ehdin askarrella.

Musta on vaan jotenkin kylmää saada niitä valmiita :( nopeesti väsätty nimet alle ja lähetetty lähettämisen pakosta..

Itsetehtyjä kortteja kun tulee, säästän aina joka ikisen! Onneks ystävissä ja sukulaisissa on ahkeria askartelijoita :D
 
meillä kuuluu kaverin kanssa jo perinteeseen että kortteja väännetään yhdessä tuumin joku ilta ja sitten niitä itsetehtyjä lähetellään =) kyllä minusta on kiva saada postia, olis kiva saada myös joskus vaikka "mitä kuuluu" postikortti joltakin tai onnittelukortti syntymäpäivänä. Mut mä taidan olla ainoa joka sellaisia enää lähettelee....
 

Yhteistyössä