MÄ EN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄ

• Viestiketjun aloittaja itkettää!
  • Ensimmäinen viesti
itkettää!
Kun olen laihduttanut kolme viikkoa niin NYT tää viikko on mennyt ihan persiilleen kun olen syöny SAIRAASTI herkkuja. Äsken meni suklaalevy ja eilen pizza... Että silleesti tässä elellään läskisti. Voi eiiiii.
ANTAKAA NEUVOJA PLEASE MITEN PÄÄSEN TÄSTÄ HERKUNNÄLÄSTÄ EROON!

Sangria
täällä kohtalo toveri :hug: mulla meni kanssa persiilleen ihan tuhatta! nyt oon ihan sokerihumalassa täällä, ja jutut sen mukaisia mulla:x tää on järkyttävää tää loputon makeannälkä |O

Neuvoja tarvittais täälläkin. Helmikuussa teloin kinttuni ja kun en liki kahteen kuukauteen päässyt liikkumaan, niin painohan siinä nousi. Eilen piti käyttää asiakkaita syömässä, huomenna ja maanantaina sama juttu, viikonloppuna mennään häihin ja herkkuja taas tarjolla...ei taida tulla mitään :eek:

piparminttu
Lopetatte joka hetkisen mässäilyn makeat limsat ym pois vaihdatte leikkele juusto ym kevyempään ja liikkukaa ja juokaa vettä tulosta tulee.Helpompaa kuin mitä odotin

Ei mikään yksittäinen herkku lihota,vaan se määrä.Kokonaisen suklaalevyn sijasta voi ottaa yhden rivin ja nautiskella sitä hitaasti.Ja näin kesäaikaan mansikoilla herkuttelu on ihanaa.
Ei herkuttelun tarvitse aina olla epäterveellistä,herkutella voi vaikka hedelmillä tai sitten kevyesti rasvattomalla jugurtilla jne.Tsemppiä laihduttamiseen!

-12kg
Kannattaa kokeilla sitä että jättää ne herkut sinne kauppaan. ja sitten toinen tosi juttu on se että syö oikeaa ruokaa niin ei tule sitä yhtäkkistä himoa makeaan. :) ja mulla on asiasta kokemusta....

pai
joka kerta ku olet laittamassa suuhus herkkuja,elä laitakkaa vaan hae purkka. toinen vaihtoehto,lähe ulos.lue kuntoplussaa,tekee mieli lenkille,ei tee mieli herkkuja.ala tekeen vatsalihaksia,ota omena... =) auttaskohan ykskää näistä?? =)

piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun ei auta mikään, sä syöt kunnolla terveellisesti niin KUITENKIN TEKEE MIELI HERKKUJA! Ihan vain tapa päällä. Miten tässä sitten laihdut?
Eka vkon voi tehdä mieli herkkuja,osta rasvaton maitorahka siihen marjoja ja makeuta makeutusaineella.Hyvää,korvaa makean

Jenkeissä saa ruokahalun ( +makeanhimon) kokonaan vieviä lääkkeitä. Niin ettei ruoka edes maistu hyvälle enää. Suomen markkinoille niitä tuskin saa sillä ovat erittäin vaarallisia väärissä käsissä. Mm. lääke nimeltä Dexedrine. Suomeen sitä saa tilauksesta muutaman muun sairauden hoitoon. Ja tiedän kyllä mistä ovat johdannaisia.. Siihen kommentoin että useimmat normaalit repestilääkkeetkin ovat johdannaisia esim. ooppiumista tai synteettisesti valmistettuna siis, myös morfiini on yleistä.

Yhteistyössä