Mä en kestä taas lehdessä ;-D!!!

vierailija
Katsoin samaa, että onpa pyöristynyt. Naama turvonneen näköinen. Aurinkolasit pois päästä sisällä. Mäkin katsoin, että hampaat näytti oudolta.
Sama "pisti silmään" ja huolestutti kuinka sormet sekä käden selkämykset oli turvonneet jonkin verran.

Tämä oli itselle tuttua ajalta, kun joutui syömään erinäisiä lääkkeitä. Eli ei syömällä aiheutettua. Toivottavasti kaikki kuitenkin kunnossa ja muumimuki harrastus jatkuu menestyksekkäästi. Ei ole minulta pois, jos jollakin on mielenkiinnon kohde mm. muumimukeissa.
 
vierailija
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006062296.html

Kauheasti kameroiden kanssa ihmiset juoksi mun perään, olen tänään varma 5 lehdessä, radiossa ja YLE uutisissakin hitto ja näytin niin kamalalta en kestä
Kannattas vähän piikittää botoksia huuliin, ja laittaa täytettä parvekkeelle vaikka virossa. Miten sun mies kestää? Kun alkaa rupsahtelee, niin pitäis pitää itestään huolta. On sulla pari-kolme vuotta vielä, mutta alkaisin avioehtoo kohta väsäämään
 
vierailija
Sama "pisti silmään" ja huolestutti kuinka sormet sekä käden selkämykset oli turvonneet jonkin verran.

Tämä oli itselle tuttua ajalta, kun joutui syömään erinäisiä lääkkeitä. Eli ei syömällä aiheutettua. Toivottavasti kaikki kuitenkin kunnossa ja muumimuki harrastus jatkuu menestyksekkäästi. Ei ole minulta pois, jos jollakin on mielenkiinnon kohde mm. muumimukeissa.
Mistä sä sen tiedät että johtuu lääkkeistä eikä herkuista.
 
vierailija
Sama "pisti silmään" ja huolestutti kuinka sormet sekä käden selkämykset oli turvonneet jonkin verran.

Tämä oli itselle tuttua ajalta, kun joutui syömään erinäisiä lääkkeitä. Eli ei syömällä aiheutettua. Toivottavasti kaikki kuitenkin kunnossa ja muumimuki harrastus jatkuu menestyksekkäästi. Ei ole minulta pois, jos jollakin on mielenkiinnon kohde mm. muumimukeissa.
Tai taas raskaana...
 
vierailija
Mielenkiinnosta kysyn, että oletko alunperin venäläinen? :) Älä välitä muiden ilkeistä kommenteista. P.S. Et näytä rumalta ja aurinkolasit sisällä ei näytä ollenkaan hölmöltä. :)
 
vierailija
Taas? :ROFLMAO:

Mutta täytyy sanoa, että siihen nähden, miten olet täällä
- kehunut ulkonäköäsi, olen todella pettynyt. Homssuinen ja epäsiisti kotiäiti liian pinkeässä ja vanhanaikaisessa takissa
- kirjoittanut, olen ihmeissäni. Osaat kuitenkin puhua melko sujuvasti suomea eli olet täällä pelleillyt huonolla kirjoitustaidollasi
 
vierailija
Mutta kyllähän mielialalääkkeet lihottaa. Milannallahan oli tässä vastikään paljon ongelmaa jaksamisessa ja kävi lääkärissä kun oli mieli sekaisin. Ei saanut nukuttua ja masentunut. Jos sai siihen lääkityksen, niin ei ole ihme että lihoo. Armoa nyt kuulkaa. Minkäs näköisiä itse olette?
 
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006062296.html

Kauheasti kameroiden kanssa ihmiset juoksi mun perään, olen tänään varma 5 lehdessä, radiossa ja YLE uutisissakin hitto ja näytin niin kamalalta en kestä :LOL::notworthy::ninja:
Hienoa! Teit hyvät kaupat. Onnittelen!
Näistä kommenteista huomaa miten me suomalaiset olemme aika "kusipäistä" sakkia. Katkeria ja kateellisia.
Jatka samaan tahtiin!
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006062243.html
 

Yhteistyössä