Mä en kestä kohta enää...

Olen tässä jo kohta viikon yrittänyt että harrastaisimme seksiä, olen tehnyt aloitteen monet kerrat mutta sitten hetken päästä kun veitikka jo seisoo, niin ottaa käteni pois. Sitten mieleeni tulee, että en kelpaa hänelle enään ja rupean itkemään. :'(
Mitä mun pitäisi tehdä toisin tai olla tekemättä?? Olen seksistä riippuvainen, vaikka olenkin raskaana.
No eilenkin illalla kävi noin, kävin sitten suihkussa ja laitoin pyykit, ja menin mieheni tykö ja kysyin, miksei me enää harrasteta seksiä? Vastaus oli, että ei aina tee mieli.. Ei aina tee mieli, herralla ei ole viikkoon kohta tehnyt mieli ja mä tulen hulluks! Sitten huomasin, että sen puhelimessa oli jonkun toisen naisen kuva taustakuvana, kysyin, että kenen kuva toi on? Hän ei sanonut mitään.. Mitä mun pitäisi tehdä?? Toikin oli jo toinen kerta, kun hänellä on jonkun toisen naisen kuva taustakuvanaan. En kestä tätä kohta enään kun hän ei voi puhua mulle. Menin sitten parvekkeelle ja kuuntelin musiikkia ja itkin, lähetin sitten viestin miehelleni ja kysyin ja sanoin, että tekisi mieli hypätä parvekkeelta alas. Sitten tuli " Lopeta jo tuo turha mustasukkaisuus" Turha mustasukkaisuus, ei ole mitenkään turhaa koska jos hän ei voi kertoa.
 
Ruusuke
Viikon tauko ei kuulosta mitenkään hurjalta,että en kyllä huolestuisi.Miehesi ei taida aina ymmärtää,että olet raskauden takia välillä itkuherkempi ja kaipaisit enemmän huomiota.Nimittäin alkuraskaudessa on ihan normaalia saada itkukohtauksia ja muutenkin tunteet heittelee laidasta laitaan :hug: Oletkos puhunut muuten miehesi kanssa mm.raskaudesta ja mitä hän siitä ajattelee?Voisiko olla niin,että miehen "halut" ovat vähentyneet raskauden myötä?Tarkoitan sillä tavalla,että hän saattaa pelätä satuttavansa lasta tai jopa sinua,jos olette yhdynnässä...Kysele näistä jutuista ja pyydä kertomaan rehellisesti miten asiat on!Ja jos kännykän taustakuva on joku tilattu kuva,niin en alkaisi siitä riitaa nostamaan.Tuskin hän haluaa sinua loukata :hug:
 
ANU24
Miehillä saattaa raskaus tehdä tuollaista..

Meillä myös silloin kun olin raskaana oli pitkä tauko (yli kk) seksissä vaikka mies yleensä puputtaisi lähes jatkuvasti!

Kysyin että missäs nyt on vika,olenko niin ruma ison mahani kanssa??
Mies sanoi sitten että vaikka sanon sille ettei seksistä ole sikiölle mitään haittaa, niin pelottaa
1.että vauvalle käy jotain,
2.(uskokaa tai älkää seuraavaa) muna osuu sen päähän tai jotain vastaavaa
3.käynnistyy synnytys
ym pelkoja! :heart:

Olisiko teilläkin taustalla jotain tällaista?
Oletteko alkuraskauden aikana harrastanut seksiä normaalisti?
(en kyllä muista nyt että kerroitko olevasi kuinka pitkällä)
<br><br>
 
Eipä ole ollut mikään tilattu taustakuva.. Ja olen rv 9+2, ensi viikon maanantaina kuuntelemme sydämen ääniä. Toivottavasti mieheni tulisi sinne mukaan jos häntä nyt edes kiinnostaa..
Täytyypä kysellä mieheltäni sitten noita kysymyksiä heti tänä iltana kun kotiutuu töistä kotio..
 

Yhteistyössä