Mä en jaksa tätä joka iltaista tappelua nukkumaanmenosta, huoh

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
koska pitäs helpottaa? oon 2vkoa roudannu 4v lasta takaisin sänkyyn joka ilta 30-1h siitä tullut lapselle vissiin joku hauska iltaleikki..:( en puhu tuona aikana mitään,menen oven ulkopuolelle ja lapsi tulee perässä.. nukkuminen alkaa heti ko laps loukkaa itsensä johonkin lyö varpaansa tms...huoh
Näin oli meilläkin, mutta sitten päätin jäädä siihen ovelle istumaan, niin tyttökin alkoi pysyä sängyssä, kun näki minut.

"kukkanen"
Auttaisko jos lapset nukahtais eri huoneissa? Sitten kannat vaan toisen samaan huoneeseen. Jos lietsovat toisiaan riehumaan. Itse olin lapsena huono nukahtamaan. Saatoin pyöriä sängyssä parikin tuntia kun ei vaan tullut uni. Kun luin itse kirjaa niin uni tuli helpommin.

Itsellä kohta 4v tyttö ja on saanut pienestä asti lukea omassa sängyssään kirjan-kaksi iltaisin. Uni tulee sitten hyvin ja itse napsauttaa lukuvalon pois päältä. Itse en ole ikinä lukenut lapselle iltasatua, luetaan päivisin vaan. Joskus jos mies on työmatkalla ja tyttö nukkuu mun vieressä ja menen samaan aikaan nukkumaan, ei nukahtamisesta tule yhtään mitään kun itse olen siinä. Sitten tulee asiaa ja riekkumista ym. Joten parempi että itse en ole näkösällä.

ap.
[QUOTE="Vieras";28541956]Jospa laitat ne eri aikaan nukkumaan? missä lasten isä on, eikö hän voi auttaa jos sulla ei pinna pidä?[/QUOTE]

Minä olen lasten kanssa yksin, lasten isä asuu nykyään ihan eri paikkakunnalla, joten yksin on selviydyttävä ja se tässä varmaan yksi suuri ongelma sinänsä onkin, kun molemmat olisi saatava samaan aikaan petiin.
Tuohon toisen kysymykseen, että käyvätkö illalla ylikierroksilla, niin ei oikeastaan, eilenkin illalla leikkivät ihan rauhallisesti.
Ja molemmat sitten illalla kannoin omiin sänkyihinsä kun olivat nukahtaneet sohvalle mun viereen ja yöllä sitten kumpikin hipsi jossain vaiheessa mun viereen.

Yhteistyössä