Mä en ihan tajua miten tässä huutokohteessa noi huudot oikein menee?

  • Viestiketjun aloittaja Banjo
  • Ensimmäinen viesti
minä
Tällä voittavalla huutajalla on ilmeisesti korotusautomaatti päällä, niin silloin se sen tarjous hyppää aina toisen yli ja näyttää, että yksi ja sama olisi huutanut monta kertaa peräkkäin. Ja kun on korotusautomaatti päällä, niin silloin sen automaatin päälle laittanut voittaa, jos summa on sama.
 
siis joku on vaan huutanu useamman kerran itselleen ns. varmistaakseen tuotteen itselleen..eihän tossa ollu mitään samalla hinnalla huutaneita..ja jollakin voi olla sitten se automaatti et nostaa automaattisesti hinnan ylemmäs jos joku toinen huutaa..menipäs se sekavasti mut toivottavasti tajusit.. :D
 
..
Sillä viimeisellä on ollut asetettuna joku yläraja hinnalle, mihin asti se automaattisesti korottaa ja se voittaa aina samansuuruisen yksittäisen tarjouksen. Jos kaksi huutajaa on asettanut korotusautomaatin, niin se, joka on asettanut sen aiemmin, voittaa, vaikka huutosummat ovat samat. Elikä sen korotusautomaatin asettajan viimeinen huuto tulee näkyviin, siksi se näyttää siltä, että toisella on monta huutoa peräkkäin. Eli periaatteessa niiden välissä on aina sen korotusautomaatin asettajan huuto, mutta se ei vain näy. Olikohan tuo nyt mahd. sekavasti. Tietoa löytyy huuto.netin ohjeista:)
 
Tupuli
Joo, tuossa se voittaja on huutanut huudon aikasemmin eli riippuu kellonajasta...=)Tää lukee siellä säännöissä.Ne uudistuneet säännöt...=(

Niin ja mä en tajua, miks ihmiset huutaa hullunlailla paljon ennen ku huuto edes loppuu...nostaa hintaa aika pirusti.....=(
 
Banjo
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tällä voittavalla huutajalla on ilmeisesti korotusautomaatti päällä, niin silloin se sen tarjous hyppää aina toisen yli ja näyttää, että yksi ja sama olisi huutanut monta kertaa peräkkäin. Ja kun on korotusautomaatti päällä, niin silloin sen automaatin päälle laittanut voittaa, jos summa on sama.
Aha, ok. Eli kannattaa ian käyttää korotusautomaattia, jos haluaa jonkun tuotteen?

 
Banjo
Alkuperäinen kirjoittaja Banjo:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tällä voittavalla huutajalla on ilmeisesti korotusautomaatti päällä, niin silloin se sen tarjous hyppää aina toisen yli ja näyttää, että yksi ja sama olisi huutanut monta kertaa peräkkäin. Ja kun on korotusautomaatti päällä, niin silloin sen automaatin päälle laittanut voittaa, jos summa on sama.
Aha, ok. Eli kannattaa ian käyttää korotusautomaattia, jos haluaa jonkun tuotteen?
Mutta miksi sen automaattihuutajan huutosumma tulee näkyviin vasta kahden välissä huutaneen jälkeen, miksei jo ekan?

 

Yhteistyössä