Mä arvasin, että se Aksu81:n eilinen keskustelu poistetaan! Onneksi otin sen talteen

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika traaginen loppu sillekin keinoelämälle..
Mua alkoi oikeesti puistattaan niitten mammojen puolesta, jotka tosissaan on yrittäneet Aksua pokailla ja lähetelleet ties millaisia kuvia.. hrr. Kyllä mua hävettäis.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja sk:
Kyllä kai aksu on olemassa kun soitti sille itsarikandidaatille kerran.
Tää kyllä oli outo juttu..tosin, soittiko sille ihmiselle vain se "naisystävä" ja "aksu" itte sen ambulanssin..?Vai miten se meni?
 
sk
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja sk:
Kyllä kai aksu on olemassa kun soitti sille itsarikandidaatille kerran.
Ei.
Kun "aksun" "tyttöystävä" (eikö sekin ollut jokin suski tms) soitti sille tyypille, ja "aksu" kuulema sillä välin soitti ambulanssin..
Ihan hirveen surullista. Oikeesti tuo ihminen on hieman sairas tai ainakin todella eksyksissä. Toivottavasti ei ole kenenkään äiti.
Mutta ei lynkata täällä kun muutenkaan hänen psyyke ei taida olla vahvimmasta päästä=(
 
EJK
No voi jessus sentään! Onhan kautta palstahistorian ollut näitä feikkihemmoja, jotka yrittää sumuttaa kanssapalstailijoitaan. Heti tulee pari tyyppiä mieleen.
 
alterego
Kävikö ketjussa niin että aksu jutteli autoista ja yhtäkkiä vastasi sarielin nikillä? Ja jossain oli maininta että on tehnyt niin kahdesti,vai?
Muuten luulin saaneeni tekstistä selvän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä