Mä arvasin, että se Aksu81:n eilinen keskustelu poistetaan! Onneksi otin sen talteen

Status
Viestiketju on suljettu.
metsänpeitto
Ne ketjut on aina hauskoja, joita ei tule otsikon vuoksi avanneeksi kun luulee, että siellä on vaan jotain tylsää keskustelua auton ostamisesta. Sitten kun menee jostain syystä kurkanneeksi, siellä onkin kunnon show päällä, kun jollain on parin päivän lääkkeet jäänyt ottamatta, ja sivupersoonat alkaa sekoilla keskenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ne ketjut on aina hauskoja, joita ei tule otsikon vuoksi avanneeksi kun luulee, että siellä on vaan jotain tylsää keskustelua auton ostamisesta. Sitten kun menee jostain syystä kurkanneeksi, siellä onkin kunnon show päällä, kun jollain on parin päivän lääkkeet jäänyt ottamatta, ja sivupersoonat alkaa sekoilla keskenään.
Voin kuvitella :D Mä en tästä lähtien uskalla nukkua enää öitäni, kun joka yö näköjään sattuu ja tapahtuu jotain mielenkiintoista. Se pe- la episodikin ois ollut kiva lukea..
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ne ketjut on aina hauskoja, joita ei tule otsikon vuoksi avanneeksi kun luulee, että siellä on vaan jotain tylsää keskustelua auton ostamisesta. Sitten kun menee jostain syystä kurkanneeksi, siellä onkin kunnon show päällä, kun jollain on parin päivän lääkkeet jäänyt ottamatta, ja sivupersoonat alkaa sekoilla keskenään.
Eikö voisi tehdä nosto johon nuo hauskat ketjut voitaisiin linkittää. :saint: Emme jäisi niin monesta kivasta paitsi. :snotty:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
musta on kyllä silti outoa ettei aksu halunnut sitä muumimukia vaikka omien puheidensa mukaan on täysin pa.

Sillä mukilla olis ostanu auton (johon aksulla muuten ei olis pitänyt olla edes varaa) :xmas:
Mitä ihmeen muumimukia? :eek: :LOL: Sitä juttua mä en nähnytkään.


Mä olen ihmetellyt, että miksi se Aksu on niin suosittu, harmi että en itse ole aikaisemmin tullut seuranneeksi sen juttuja, sehän on ihan mainio viihdyttäjä :whistle: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
musta on kyllä silti outoa ettei aksu halunnut sitä muumimukia vaikka omien puheidensa mukaan on täysin pa.

Sillä mukilla olis ostanu auton (johon aksulla muuten ei olis pitänyt olla edes varaa) :xmas:
Mitä ihmeen muumimukia? :eek: :LOL: Sitä juttua mä en nähnytkään.


Mä olen ihmetellyt, että miksi se Aksu on niin suosittu, harmi että en itse ole aikaisemmin tullut seuranneeksi sen juttuja, sehän on ihan mainio viihdyttäjä :whistle: :headwall:
no mä tarjouduin eilen antamaan köyhälle aksuparalle muumimukin mikäli se tulee hakemaan sen sarielin kanssa yhdessä :xmas:
siitä ilosta että näkis molemmat samaan aikaan, voisi jo luopua yhdestä kahvikupista
:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Tässä siis eilinen keskustelu:


Pahoittelen epäselvää ulkoasua. Toivottavasti saatte selvää.
Tiedoksesi Björn että ketjut yleensä poistetaan syystä. Ymmärräthän että niitä ei ole tarkoitus linkitellä uudestaan palstalle? =)
Ai :xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä