AnniHelena71harmaana
yöks, ihmissyöjiä etsivät aiemmin ja tuon tekivät sitten kun Papua-Uusi Guineassa ei onnistanut kuvata aitoa riittiä...
mun mielestä on aika kohtuullista nähdä mitä maailmassa oikeesti tapahtuu. aivan fantastinen sarja.Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kaikkea p.askaa tv syytää-ja jotkut vielä katsoo *oksenus, oksennus, oksennus*
Siis kyllähän istukoita syödään ihan oikeasti jossain päin maailmaa, enkä tarkoita edes mitään viidakkojen alkuasukasheimoja vaan ihan sivistyneissä maissa.Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:mä katoin sen pätkän loppuun siinä toivossa että lopussa sanotaan ettei istukka ollut ihmisen, ikävä kyllä ei sanottu. Mua ei kyllä naurattanut yhtään, ihan sairasta touhua. ja kuka on niin kipeä päästään että antaa oman istukkansa moiseen tarkoitukseen?!?!
no mitä sille omalle istukalle sit pitäis tehdä??? vaalia jossain kirjahyllyssä??Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:mä katoin sen pätkän loppuun siinä toivossa että lopussa sanotaan ettei istukka ollut ihmisen, ikävä kyllä ei sanottu. Mua ei kyllä naurattanut yhtään, ihan sairasta touhua. ja kuka on niin kipeä päästään että antaa oman istukkansa moiseen tarkoitukseen?!?!
Aika monet? Mä en tiedä yhtäkään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa, ei mua toi istukan syöminen kummastuta ollenkaan. Aika monet sitä harrastaa.
naminamiAlkuperäinen kirjoittaja Leena:söiAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:eks cruisen tomppakin syönyt?
ihana? :0Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Tunna on kyl ihuna.....vaik ruokavalio on mitä o
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Tunna on kyl ihuna.....vaik ruokavalio on mitä o
Joo. Ja jotkut hautaavat puun juurelle tms. Symbolinen ele. Ei ollut minusta mitään "järkyttävää" tuossa osassa, vaikka muuten jaksan yhä vähemmän ja vähemmän seurata Awsome-Tunnaa ja Riku The Nokkelaa....ärsyttää niiden extriimeily..hei kaverit, missä chillaaminen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jossain päin maailmaa äidit syö omansa? Eläimet ainakin, sehän on synnyttäneelle kaiketi aikamoinen vitamiinipaukku.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Madventures+Voiko+kannibalismi+olla+oikein/1135244925310Alkuperäinen kirjoittaja ev:ihana? :0Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Tunna on kyl ihuna.....vaik ruokavalio on mitä o
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Täällä olis ihan resepti ja jopa kokkausvideo http://jamesspratt.org/2007/10/28/placentophagy/