Madonnalävistyksestä kysyisin niiltä joilla asiasta kokemusta

mulla oli se joskus,parani melko hitaasti ja oli ilmeisesti liian alhaallla koska ainakun hymyilin se jäi tohon ikeneen silleen hassusti kiinni se takaosa ja se ärsytti ! en sit pitäny ku vissii kolme viikkoa sitä :D

Mulla on ollu. Huuli turpos lävärin puolelta järkyttävän näköiseksi, kesti n. Viikon että turvotus lähti.. Ei se silti kauhean kipeä ollu.. Mut kyllästyin sittemmin siihen ku tunsin oloni teiniksi ja se tarttu hampaisiin aina ku alko nauraan kunnolla eikä muistanu varoa.. :D

Mulla on edelleen, ollut jotain 6 vuotta. Ei ole ollut mitään haittaa, hammaslääkärikin sanoi ettei ole ikenet alkaneet vetäytyä niinkuin joidenkin lävistysten kanssa käy. Parani parissa päivässä, koru on 1,2. Reikä pysyy auki 3-4 päivää ilman korua, pidempäänkin varmaan, mutta enimmillään on ollu 4 päivää poissa. Tää tosin yksilöllistä miten kestää auki. Jos käy kunnon lävistäjällä niin lävistäjä kyllä tietää mihin kohtaa koru tulee laittaa.

hyvin parani eikä ollut ollenkaan kipeä, tosin pari ekaa päivää oli huuli turvonnut joten näytin turpaan saaneelta. hetkihän siinä menee että koru hakee paikkansa ja aluksi voi tuntua ärsyttävältä mutta ei sitä kannata sen takia heti ottaa pois jos sen on kerta halunnut..

Yhteistyössä