Madonna onkin tavis kuolevainen

  • Viestiketjun aloittaja -Jonttu-
  • Ensimmäinen viesti
uusi
Hyvässä kunnossa on...Tyylikkäämmältäkin voisi ihminen näyttää, iästä riippumatta. Minusta tuo tyyli on halvan oloinen minkäikäisellä tahansa...Näyttää joltain halvalta prostituoidulta :/
 
xxx
Noissakin kuvissa näyttää kasvoiltaan lähinnä kuluttavaa elämää viettäneeltä 30-40-vuotiaalta, ei viiskymppiseltä. Kroppa on timmi.

Miltähän näyttäisi ilman meikkiä?
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Niin se kuvankäsittely vaan nuorentaa ketä tahansa nykypäivänä. Mukavaa huomata, että kovatkin julkkikset ovat vain tavallisia kuolevaisia.

http://www.celebuzz.com/madonnas-hard-candy-outtakes-not-s79141/photos-32398461/
Mä haluaisin nähdä minkä näköinen SÄ olet 51-vuotiaana...
Ai miksi?? Siis en minä tässä irvaile Madonnalla enkä hänen iällään, päinvastoin. Aikas nuoren näköinen on ikäisekseen. Lukekaa tekstini vähän paremmin!
 
kolmen äiti
Mun mielestä se on hyvännäköinen ikäisekseen, tosin kroppa alkaa jo olla vähän rajalla, melko rasvaton. Pakko olla lahjoja jos on vieläkin pinnalla viisikymppisenä. Nuo showt on kyllä mielettömiä verrattuna muihin (mm. Gwen Stefaniin yms), mahtavaa kuinka Madonna uusiutuu jatkuvasti...Kaveri on käynyt 2 kertaa katsomassa Madonnaa Wembleyllä (oli vielä huippupaikalla aika edessä) ja sanoi että oli kaunis luonnossa ja show oli tietenkin mahtava....
 

Yhteistyössä