\
[/quote]
Onkos sulla jotain traumoja miehistä!?
Kyllä olen vielä siinä uskossa, että niitä kunnon miehiäkin on olemassa. Jokaisella meistä voi olla jotain "kummallisia" mielihaluja, mutta se ei tarkoita sitä, että toisia pitäisi satuttaa tai että edes mielitekojaan toteuttaa. Kaikki miehet eivät TODELLAKAAN ole pedofiilejä. Jos niin uskot, mene terapiaan. En ole sinisilmäinen, lasten hyväksikäyttäjiä löytyy joka paikasta ja monesti lähempää kuin uskookaan.
Ei tietenkään kaikki ole pahoja, mutta ei kannata olla koskaan sinisilmäinen kun on kyse miessukupuolesta. Jokainen mies on arvaamaton, vaikka olisi miten kiltin oloinen tahansa, olen tullut siihen johtopäätökseen. Jos ei mies pedofiili ole, niin yleensä sillä viiraa jostain muusta kohtaa.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:31 beware kirjoitti:\
näin se on, mutta ei miehiä kannata vihaamaan ruveta. olen omalle ukolleni joskus luennoinut siitä, miten miehet voivat tehdä jotain niin järkyttävää ja hän on kyllä selkeästi ilmoittanut sen olevan kuitenkin pieni vähemmistö miehiä, jotka ovat hyvin sairaita rikollisia. ei miehiä voi yleisesti syyttää.
[/quote]
Onkos sulla jotain traumoja miehistä!?
Kyllä olen vielä siinä uskossa, että niitä kunnon miehiäkin on olemassa. Jokaisella meistä voi olla jotain "kummallisia" mielihaluja, mutta se ei tarkoita sitä, että toisia pitäisi satuttaa tai että edes mielitekojaan toteuttaa. Kaikki miehet eivät TODELLAKAAN ole pedofiilejä. Jos niin uskot, mene terapiaan. En ole sinisilmäinen, lasten hyväksikäyttäjiä löytyy joka paikasta ja monesti lähempää kuin uskookaan.