Maata lähestyy tuntematon suuri lohkare

  • Viestiketjun aloittaja "Kivi"
  • Ensimmäinen viesti
Tönt
:D äh, mä taas tykkään siitä. Se leffa missä ne oli jälleen yhdessä, "tyttö tuollainen" vai mikä lie niin meidän poika sai nimensä sen Benin roolihahmosta, oli niin nauravainen ja suloinen. Ja niin o meidänkin poika..

ohhoh, katoaa aihe kokonaan.
On se kamalaa kun tavaroita tippuu taivaalta kohti maata....
sit oli se pearl harbor missä TAAS joku muu (Josh) kuoli ja Ben vaan porskutteli. vaikka akka ootti lasta sille joka kuoli. |O :headwall:
 
Tönt
[QUOTE="Vieras";23811772]Meiän alakoululaiset sano, että maailmanloppu ei tule Suomeen asti :D[/QUOTE]

no on se totta että jos tulee niin viimeisenä niinkuin kaikki muut muoti-ilmiöt. harvinaisen fiksuja naperoita sulla. :flower:
 
[QUOTE="sondersson";23811765]käys kattoon juutuupista Jimmy Kimmelin im fucking Ben Affleck :D[/QUOTE]

No en varmana mene... :) mä kun haluan pitää illuusion yllä! :D
hm, toisaalta tuo jimmy kimmel on aika hauska äijä.... mut en mene silti. Koska ei se ben ollu se juju vaan sen esittämä roolihahmo.
tosin ben edustaa mulle sellaista normimiestä, ei liian hyvännäköinen eikä muutenkaan paha.
Mutta kun se vaan on niin hyvä ettei se voi missään leffassa kuolla. ei missään!! :) :)
 
Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23811775:
sit oli se pearl harbor missä TAAS joku muu (Josh) kuoli ja Ben vaan porskutteli. vaikka akka ootti lasta sille joka kuoli. |O :headwall:
Ne tais kuule vaan LUULLA, että se kuoli.
Sittehän se tuli takas ja homma repes ;)
 
Hmmm...:confused:
Mä katsoin vaan ton otsikon että jaahas ja klikkasin itteni suoraan tänne toiselle sivulle kun kiinnosti miten tosta aiheesta on voinut tulla kaksi sivua...Mutta täällähän puhutaankin Ben Affleckistä.
Nyt täytyy mennä katsomaan miten maailmanlopusta ja tuntemattomasta lohkareesta on päästy Beniin :D
 
"veera"
[QUOTE="vieras";23813064]Ei suuret lohkareet pysty nykypäivänä Maata tuhoamaan, koska ihmiskunnalla on käytössään ydinaseet, joilla suuret lohkareet voidaan tuhota säpäleiksi.[/QUOTE]

Tosielämässä noita lohkareita ei ihan noin vaan ammuta niinkuin star wars/armageddon elokuvissa,,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23812726:
ne luuli että Ben kuoli mutta sitten loppujen lopuks Josh kuoli..se Beni tuli takas.
Mutta kumman muksu se loppuviimeks oli? Benin vai Joshin?
Täytyykö tässä nyt kaivaa se leffa ja kattoo... olis hyvä mieli kun näkis Benin ennen maailmanloppua.

Ainakin se olis mukavampaa kuin imuroiminen. Mietinkin, että jos se maailmanloppu tulee niin täytyykö koti jättää siistiin kuntoon :whistle: mulle kun on aina toitotettu että mitä vaan voi sattua ja koti pitää olla siistissä kunnossa jos sinne jonkun muun täytyy mennä ennen kuinpääsen siivoon!! ;)
 
"vieras"
[QUOTE="veera";23813076]Tosielämässä noita lohkareita ei ihan noin vaan ammuta niinkuin star wars/armageddon elokuvissa,,,[/QUOTE]

Tuossahan siitä on juttuakin.
Jättiasteroidi tuhoaa Maan? – ”Ydinpommi pelastaa” — Uusi Suomi

Eräs opettajani sanoin minulle kouluaikanani, että voimakkaimmat vetypommit ovat niin voimakkaita, että ne ovat testeissä hajottaneet kokonaisia saaria ja upottaneet niitä mereen. Joten lohkare on tuollaisen rinnalla lastenleikkiä, kun lohkare on paljon saarta pienempikin.
 
Tönt
Mutta kumman muksu se loppuviimeks oli? Benin vai Joshin?
Täytyykö tässä nyt kaivaa se leffa ja kattoo... olis hyvä mieli kun näkis Benin ennen maailmanloppua.

Ainakin se olis mukavampaa kuin imuroiminen. Mietinkin, että jos se maailmanloppu tulee niin täytyykö koti jättää siistiin kuntoon :whistle: mulle kun on aina toitotettu että mitä vaan voi sattua ja koti pitää olla siistissä kunnossa jos sinne jonkun muun täytyy mennä ennen kuinpääsen siivoon!! ;)
Pearl Harbor (elokuva) – Wikipedia
Evelyn tapaa Rafen ja paljastaa tälle olevansa raskaana ja aikovansa pysyä Dannyn kanssa, sillä lapsi on hänen.
Josh Hartnett ... Luutnantti/Kapteeni Danny Walker
 
Mutta kumman muksu se loppuviimeks oli? Benin vai Joshin?
Täytyykö tässä nyt kaivaa se leffa ja kattoo... olis hyvä mieli kun näkis Benin ennen maailmanloppua.

Ainakin se olis mukavampaa kuin imuroiminen. Mietinkin, että jos se maailmanloppu tulee niin täytyykö koti jättää siistiin kuntoon :whistle: mulle kun on aina toitotettu että mitä vaan voi sattua ja koti pitää olla siistissä kunnossa jos sinne jonkun muun täytyy mennä ennen kuinpääsen siivoon!! ;)

Ei hyvän tähen. Mulla on osa ikkunoista vielä pesemättä :O Tässähän tulee kiirus, kun oli oikeasti muita suunnitelmia tälle päivälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23813102:
Pearl Harbor (elokuva) – Wikipedia
Evelyn tapaa Rafen ja paljastaa tälle olevansa raskaana ja aikovansa pysyä Dannyn kanssa, sillä lapsi on hänen.
Josh Hartnett ... Luutnantti/Kapteeni Danny Walker
Piru vie vaan ;) täytyykö mun nyt sit alkaa imuroida? kun en voi keksiä muita syitä olla imuroimatta...

Mutta mihin aikaan se lohkare läsähtää maahan vai joko Obama on ammuttu rikkoo se kahtia?
 

Yhteistyössä