maaseudulla asujat hohoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalle muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseäni ärsyttää eniten pikku kunnissa se, että et voi edes uutta autoa ostaa niin sitä jo kylillä pälistään, että tuokin laittanut tuollaisen auton ja milläköhän rahalla. Toisten asioista kuiskitaan ja ollaan niin tietävinään.. samahan se on kaupungissakin, mutta saa se ihan eri mittasuhteet maalla. Itse en juoruja jatka, enkä halua edes kuulla kun joku alkaa selittään naapurinsa elämän tilannetta, eihän se minulle kuulu!

Ja siis täälähän on halpaa asua,maksoin just puolen vuoden vesilaskun 64?.
Kaivot tyhjätään kaks kertaa vuodes a'20? kerta.Ja meillä on 245 neliötä talos ja tää makso 73000?.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.... =)

Maalla asumisen suurin plussa on oma rauha ja hiljaisuus, joka alussa saattaa tuntua oudolta muuhun tottuneesta. Luonto on lähellä ja lapsilla tilaa leikkiä ja touhuta omassa pihassa.

Miinuksena välimatkat, on aina lähdettävä autolla liikkeelle jos johonkin mielii mennä. Ja talvella ei iltamyöhään viitti lenkille lähteä pimeässä.

Meillä lähimpään pikkukaupunkiin on 8km. Hyvät puolet, että saa olla rauhassa ja meillä ainakin lapset nauttii =) Itekkin huomaa luonossa kaikkea ihanaa, kun sitä on joka puolella. Miinuksia en tähän hätään keksi. Nautin niin paljon, kun pois kaupungista pääsimme. Ahkera ja työtäpelkäämätön pitää olla niin hyvin menee =) Tuleeko teille eläimiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Saru:
Maalla asumisen suurin plussa on oma rauha ja hiljaisuus, joka alussa saattaa tuntua oudolta muuhun tottuneesta. Luonto on lähellä ja lapsilla tilaa leikkiä ja touhuta omassa pihassa.

Miinuksena välimatkat, on aina lähdettävä autolla liikkeelle jos johonkin mielii mennä. Ja talvella ei iltamyöhään viitti lenkille lähteä pimeässä.

itse taas mieluummin maalla käyn iltamyöhään lenkillä, kaupungissa en koskaan uskaltais lähteä ilman kaveria raiskaus juttuja kun kaupungissa tuntuu olevan paljon enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä päin:
Itseäni ärsyttää eniten pikku kunnissa se, että et voi edes uutta autoa ostaa niin sitä jo kylillä pälistään, että tuokin laittanut tuollaisen auton ja milläköhän rahalla. Toisten asioista kuiskitaan ja ollaan niin tietävinään.. samahan se on kaupungissakin, mutta saa se ihan eri mittasuhteet maalla. Itse en juoruja jatka, enkä halua edes kuulla kun joku alkaa selittään naapurinsa elämän tilannetta, eihän se minulle kuulu!

Juu tälläistä ennen meilläkin oli ja nyt se on loppu! Niin ihanaa, kun ei aina joku oo kyttäämässä!

Yhteistyössä