Määräaika pano

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bohemi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bohemi

Vieras
Tänä aamuna kokeilin jotain sellaista mistä olen ollut ennen sitä mieltä ettei sovi yhteen seksin kanssa. Nimittäin kello ja seksi..
Vaimo ei oikein ollu mukana hommassa alun alkaenkaa mutta sen verran kalusta tykkää ettei kieltänykään kun alkasin heti herättyäni herätellä häntä pieneen piristävään aamupanoon.
Siinä takaapäin pannessa näin herätyskellon ja sain ajatuksen että miksei panemisellaki voisi olla joku tarkka päättymis aika..
Asetin mielessäni maaliin tulolle 15 minuutin ajan ja rupesin sen mukaan panemaan. Oli jotenki kyllä erilaista kun tiesi mitä tapahtuu ja koska.. Ja ennemmin ei maaliin saanu tulla tietenkää!!
No täytyy myöntää että sen verran mukavaa se oli että otin vielä kolmen minuutin lisäajan. ;)
mutta mitä mieltä naisväki on tällaisestä touhusta. Eli hiukan ajatuksella että jos et tuu määräaikaan mennessä niin mä tuun..

Tänä aamuna kokeilin jotain sellaista mistä olen ollut ennen sitä mieltä ettei sovi yhteen seksin kanssa. Nimittäin kello ja seksi..
Vaimo ei oikein ollu mukana hommassa alun alkaenkaa mutta sen verran kalusta tykkää ettei kieltänykään kun alkasin heti herättyäni herätellä häntä pieneen piristävään aamupanoon.
Siinä takaapäin pannessa näin herätyskellon ja sain ajatuksen että miksei panemisellaki voisi olla joku tarkka päättymis aika..
Asetin mielessäni maaliin tulolle 15 minuutin ajan ja rupesin sen mukaan panemaan. Oli jotenki kyllä erilaista kun tiesi mitä tapahtuu ja koska.. Ja ennemmin ei maaliin saanu tulla tietenkää!!
No täytyy myöntää että sen verran mukavaa se oli että otin vielä kolmen minuutin lisäajan. ;)
mutta mitä mieltä naisväki on tällaisestä touhusta. Eli hiukan ajatuksella että jos et tuu määräaikaan mennessä niin mä tuun..
No ehtiihän siinä hyvin miettiä mitä laittaa huomena töihin ylleen, koska olisi hyvä tilata aika hammaslääkärille ja laatia ruokaostoksista lista.

Viimeksi muokattu:
Ehei.. Homma hoidettiin nousevalla kaavalla. Kiihtyvä.. tasaisesti nouseva vauhti. Tosin pienillä tasanteilla ja asennon muutoksilla omaa laukeamista estääkseni. Hammaslääkärille pitäis kyllä aikaa tilata. :)
noh.. Tämä oli ny tällainen tapaus.. Aina ei ole jatkuvaa ilotulitusta! Toivottavasti seuraavalla kerralla on muuta miettimistä kun kellon kulku.

Kyllä noita määräaikapanoja on maailman sivu harrastettu kuten mm.Eino Leino.Hän kuvaa tapahtumaa näin:

"oli kesä,ruoho maassa,paneskelin karjahaassa.
Taivahalla pilvet ajoi,musta,pitkä vittuun vajoi.
Elin onnen riemun ratki,kullinpääni kusta latki.
Elin ihanimman ikeen,kastoin henkselini hikeen.
Näkemässä ei ollut kukaan.Panin tarkoin KELLON mukaan".
lättäröikää rajusti!

Viimeksi muokattu:
Mukava tuo on kuulla että jo ammoisina aikoina on hommaa harrastettu. Taitaa vaan olla niin että tahtia silloin antoi ennemmin lehmän kellon kalkatus kuin Lorus Qvarts.. :)

Miun muijalla on kiva pylly vaan eiseiso aina. Käyn nuoren miehen luona 16.19 toista ja ajatuskin rupee seisoo kiihottaa. Vaikka on tuntipylly saan pikapanoistakin tyydytten ja välillä viacran voimin saan piukkaa pyllyä pitenpään. Vaihtelu piristää vaikka kello käy.

Viimeksi muokattu:
Miun muijalla on kiva pylly vaan eiseiso aina. Käyn nuoren miehen luona 16.19 toista ja ajatuskin rupee seisoo kiihottaa. Vaikka on tuntipylly saan pikapanoistakin tyydytten ja välillä viacran voimin saan piukkaa pyllyä pitenpään. Vaihtelu piristää vaikka kello käy.
Mua ei tahdo tuo perseen ruoppaus kyllä mitenkää kiihoittaa eikä ainakaa minkää karvaisen miehen kans että silleen on vakaa tunnelma että ei yhtää homota vaikka kuinka ajattelis. Mutta ihan hyvä jos olet tyytyväinen.. Ihmettelen vaan että mihin sitte vaimoasi tarttet kun et sitä halua panna. Eiks olisi kummanki kannalta mukava olla rehellinen ja kertoa myös hänelle? Sais sitte kumpiki panna hyvällä omalla tunnolla ketä haluaa. Sinä sitä äijää perpeeseen ja sun Vaimo sais sitte joltain mieheltä oikein kunnon kyydit..

Viimeksi muokattu:
Onhan tuo kellon vahtaaminen ainaki monelle naiselle ihan normi juttu. Mitä oon antanu itselleni ymmärtää.. "joskus se kestää kolmekin varttia. Voi jestas kun tekee sitte eetvarttia! " . Varsinki em. Heikommat suositukset on tarkkaan kellotettu. "kolme minuutia korkeintaan ja sitte jo mälli lentää! Eihän siinä ajassa ole päässy vielä mihinkää tunnelmaan!!"

Olen viiskyppisemä ukkona ruvemmut katselemaan nuoria miehiä(peppuja). Kun kerran tuli tilaisuus tunti pyllyyn innostuin kovasti ja kotonakin eukko sai senjälkeen kunnolla. Eukko ei välitä vaikka käyn viikottain jonkun tunnin jotain nuorta panemassa. On tyytyväinen kun kotonakin saa sen jälkeen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä