Maanisesti käyttäytynyt Yliopiston rehtori, hra Maaninen sai potkut. Kysyn että kannattiko läträtä ja ahdistella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas. Jotkut jo tiesivät hyvin että minkälainen epeli sieltä on tulossa reksiksi 😏

”Kolme Oulun yliopiston hallituksen jäsentä erosi, kun Maaninen valittiin rehtoriksi syyskuussa 2024. Asiasta ovat kertoneet esimerkiksi Kaleva ja Yle. Erojen syytä ei kerrottu julkisuuteen.”

IS

”Kyse on riidattomasti ollut ainakin sanallisesti seksuaaliväritteisestä käyttäytymisestä (rivo puhe, seksuaalisen teon ehdottaminen).”

Tyypillinen suomalainen mies.
Olen joutunut paljon tekemisiin ja hankaluuksiin vastaavien tyyppien kanssa.

”Kyse on riidattomasti ollut ainakin sanallisesti seksuaaliväritteisestä käyttäytymisestä (rivo puhe, seksuaalisen teon ehdottaminen).”

Tyypillinen suomalainen mies.
Olen joutunut paljon tekemisiin ja hankaluuksiin vastaavien tyyppien kanssa.
Kiitä onneasi siitä että et ole joutunut tekemisiin tyypillisten etelästäpäin tulleiden mamumiesten kanssa tekemisiin. Ne tuskin puhuu ja pukahtaa vaan ryhtyvät suoraan toimeen helpottamaan erästä maailmalla hyvin tunnettua hätätilaansa kun pääsevät näkemään muitakin kuin päästä varpaisiin asti säkitettyjä naisia

Kiitä onneasi siitä että et ole joutunut tekemisiin tyypillisten etelästäpäin tulleiden mamumiesten kanssa tekemisiin. Ne tuskin puhuu ja pukahtaa vaan ryhtyvät suoraan toimeen helpottamaan erästä maailmalla hyvin tunnettua hätätilaansa kun pääsevät näkemään muitakin kuin päästä varpaisiin asti säkitettyjä naisia
En ole koskaan joutunut hankaluuksiin maahanmuuttajien kanssa. Lienet sama tyyppi, joka on nimitellyt minua tällä palstalla useasti kamelikuskin eksäksi.
Minulla on hyvin ikävä kokemus toisen yliooiston rehtorista. Hän myös menetti virkansa. Suomi on täynnä tarinoita, jotka on painettu villasella.
Onneksi ikäihmisenä vain hymyilen lempeästi ikäville muistoilleni. Nykyään naiset osaavat paremmin pitää puoliaan, ja lait ovat muuttuneet.

Yhteistyössä