Ihan sama homma, tää uupumus on jotain kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja ä:35+5. Väsynyt, vetelä olo jatkunut jo viikkoja.
Päivä lisää sun viikkoihin, niin toi Vanessa syntyiAlkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:36+5
Ei enää kauaa, onneksi. Liitoskivut on sitä luokkaa että yöt menee miettiessä mikä se ehkäisy onkaan. (nojoo... )
Mulle iski ihan kamala kevätflunssa, nenä vuotaa ja kurkkuun sattuu niin ei jaksa tehdä sitä vähäänkään mitä aikaisemmin.
Mutta jos jotain hyvää haetaan niin supistukset on loppuneet melkein täysin. Joulusta asti supistellut tosi paljon mutta enää ei tunnu mitään. =)
Mulla näkyy nyt jo maha, odotankohan mä kaksosiaAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:pitää oikein miettiä.. 20+ öö.. hetkonen..20+4, juu. Olo hyvä, mutta flunssassa. Väsyttää. Ei muita oireiluita kiloja tullu yks ja maha pompannu oikein kunnolla näkyviin ku on toinen laps.
Mullaki näky varhain. Aika pelottavaa oli mennä np-ultraan, mutta oli yksi vain, huh.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla näkyy nyt jo maha, odotankohan mä kaksosiaAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:pitää oikein miettiä.. 20+ öö.. hetkonen..20+4, juu. Olo hyvä, mutta flunssassa. Väsyttää. Ei muita oireiluita kiloja tullu yks ja maha pompannu oikein kunnolla näkyviin ku on toinen laps.
Mulla on vielä pari viikkoa aikaa np-ultraan, jännääAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mullaki näky varhain. Aika pelottavaa oli mennä np-ultraan, mutta oli yksi vain, huh.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla näkyy nyt jo maha, odotankohan mä kaksosiaAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:pitää oikein miettiä.. 20+ öö.. hetkonen..20+4, juu. Olo hyvä, mutta flunssassa. Väsyttää. Ei muita oireiluita kiloja tullu yks ja maha pompannu oikein kunnolla näkyviin ku on toinen laps.