Maanantain rv-pino

äitä
35+4 En jaksa enää.. vali vali.. Lapsi 1v3kk keksii kaikkee kiellettyä tekemistä vaan kotona ja saa perässä juosta siivoomassa jälkiä.. ja ulkonakin on pas*a keli.. Ja mä oon ihan helvetin väsyny....................

36+5

Ei enää kauaa, onneksi. Liitoskivut on sitä luokkaa että yöt menee miettiessä mikä se ehkäisy onkaan. (nojoo... :D )

Mulle iski ihan kamala kevätflunssa, nenä vuotaa ja kurkkuun sattuu niin ei jaksa tehdä sitä vähäänkään mitä aikaisemmin.
Mutta jos jotain hyvää haetaan niin supistukset on loppuneet melkein täysin. Joulusta asti supistellut tosi paljon mutta enää ei tunnu mitään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
36+5

Ei enää kauaa, onneksi. Liitoskivut on sitä luokkaa että yöt menee miettiessä mikä se ehkäisy onkaan. (nojoo... :D )

Mulle iski ihan kamala kevätflunssa, nenä vuotaa ja kurkkuun sattuu niin ei jaksa tehdä sitä vähäänkään mitä aikaisemmin.
Mutta jos jotain hyvää haetaan niin supistukset on loppuneet melkein täysin. Joulusta asti supistellut tosi paljon mutta enää ei tunnu mitään. =)
Päivä lisää sun viikkoihin, niin toi Vanessa syntyi :D
Toivotaan, että tässä raskaudessa ei ole niin paljon dramatiikkaa kuin edellisessä

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
pitää oikein miettiä.. 20+ öö.. hetkonen..20+4, juu. Olo hyvä, mutta flunssassa. Väsyttää. Ei muita oireiluita :) kiloja tullu yks ja maha pompannu oikein kunnolla näkyviin ku on toinen laps.
Mulla näkyy nyt jo maha, odotankohan mä kaksosia :eek: :D
Mullaki näky varhain. Aika pelottavaa oli mennä np-ultraan, mutta oli yksi vain, huh. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
pitää oikein miettiä.. 20+ öö.. hetkonen..20+4, juu. Olo hyvä, mutta flunssassa. Väsyttää. Ei muita oireiluita :) kiloja tullu yks ja maha pompannu oikein kunnolla näkyviin ku on toinen laps.
Mulla näkyy nyt jo maha, odotankohan mä kaksosia :eek: :D
Mullaki näky varhain. Aika pelottavaa oli mennä np-ultraan, mutta oli yksi vain, huh. :D
Mulla on vielä pari viikkoa aikaa np-ultraan, jännää :D

9vko viel..
rv31+2.. syntyis jo. neuvolassaki sanoin jo että en todellakaa suostu sit siihen et menee yli lasketun ajan ku koko raskausaika rv5 eteenpäin ollu yhtä tuskaa ja helvettiä suoraan sanottuna. melkee jopa ottaa päähän ku kaikilla tutuilla raskaana olevilla on nii hyvä olo eikä satu minnekkää :D

Yhteistyössä