Maanantain höpötysketju, mitä teille kuuluu, ruokasuunnitelmat, päivän ohjelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sitä vähän lauleskelis ja jois kahvia.

Koti kiiltelee puhtauttaan kun tein eilen joulusiivouksen, mitä ny pyykkejä jos vähän viikkailis.

Meillä syödään tänään kalakeittoa, ja aamiaiseks join pannun kahvia, toista alan kohta keittelee:D

Töitä teen etänä tänään, ei ole kummosta läjää noita papereita tossa.

Ihana maanantai! :)

Esikoisen taksi haki kouluun ja mies on vielä saattamassa kakkosta tämän kouluun. 2v:n kanssa istuskellaan aamupalalla. Kohta mies suuntaa kuntosalille ja minä 2v:n ja vauvan kanssa avoimeen päiväkotiin. Sieltä jatketaan sitten aikanaan sairaalalle missä on vauvan kuulokontrolli, synnärillä ei saatu arvoja toisesta korvasta.

Mukava päivä luvassa. Syömisistä ei tietoa vielä, varmaan lounasta syödään reissun päällä ja päivälliseksi olisi vielä jäljellä eilistä bolognese-kastiketta pastan kaveriksi.

Leivoin juuri leivät uuniin, tässä aletaan pukea ja lähteä ulos oksavarkaisiin, valopuut on jo myöhässä aikataulustaan. Eli teen sinkkiämpäreihin sellaiset kauniit puut, spreijaan ne jos vaan niihin nyt mitenkään enää mikään tarttuu, valkoisiksi ja asettelen niihin ledivalot. Ukki on tehnyt meille viikonlopun aikana ulkopistorasiat, niin ei tarvitse enää ikkunan kautta valoja viritellä :D

Ruokana on tänään currykanaa ja nuudeleita, salaattia. Illalla jotain tuoreista tomaateista, basilikasta ja naudan jauhelihasta. Illalla tulee vieraita :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Aloittaja antaa vatsalleen kohta lounaaksi tonnikala-makaroni-kananmuna-salaattia, jota mies oli näköjään illalla värkkäillyt, kun minä narkolepsailin sohvalla...:D. Ja sitten kunnon tömäkät lääkearsenaalit, mulla todettiin nimittäin kehkokuume ja poskiontelotkin oli vielä täynnä märkää, että Zithromaxit ja Ventolinet ja Bisolvonit käyttöön ja viikon saikku päälle. Nyt sitten pitää neuvotella vielä päiväkodin kanssa, voiko tyttö olla siellä ainakin tän alkuviikon, jotta saisin levättyä tätä tautia pois...vuoropäiväkoti kun on kyseessä eikä muuta lapsenhoitoapua just maisemissa...:(.

me ulkoiltiin puolitoista tuntia ja sitten olikin pitsaa lounaaksi kun isoveljeni ystävällisesti toi sitä sairaspäivän "kunniaksi". nyt esikoinen katsoo dvd:ltä hain tarinaa ja nuorempi yrittää jos nukkus päikkärit. itse suuntaan kohta päiväkahveille

Moon tehny jo vaikka mitä. Ja vielä on ns. "päivännäköä jäljellä". Tai niinkuin mies sanoo: "tehdään kuin urakkamiehet, niin voidaan lopettaa sitten vähän myöhemmin". x)

Useampi kaappi mihin voi mennä viettämään joulua jos siltä tuntuu. Tai sitten ryömiä uunin päälle hätätilassa.

Viimeksi muokattu:
Minulla olisi poron ulkofilepötkylä odottamassa laittoa puolison merkkipäivän kunniaksi, mutta en keksi oikein lisukkeita. Mitä te ehdottaisitte? Ajattelin raakapaistettuja perunoita ja fetasalaattia, perunamuussia en tee, onko huono vaihtoehto?

[QUOTE="mies";27679153]Minulla olisi poron ulkofilepötkylä odottamassa laittoa puolison merkkipäivän kunniaksi, mutta en keksi oikein lisukkeita. Mitä te ehdottaisitte? Ajattelin raakapaistettuja perunoita ja fetasalaattia, perunamuussia en tee, onko huono vaihtoehto?[/QUOTE]

Mutta mites punaviinikastike, sopisiko se tuon poron kanssa?

Yhteistyössä