Jep, mä oon saikulla
. Mulla on tylsää ja siksi tämmöinen...tänne voi jakaa maanantain mietteitä ja pulinoita!
Mä oon itte siis lähdössä parin tunnin päästä lääkäriin pitkittyneen flunssan/poskiontelotulehduksen takia, ketuttaa tosissaan tämä jatkuva yskä ja huono yleisvointi
. Tässä jo tunnin istunut ja hörppinyt vihreää minttuteetä hunajalla ja dataillut...maha kurnii, pitäs varmaan jotain syödä, mutta ei oikein mikään maistu. Lääkärireissulla pitää poiketa kaupassakin, jotain täytyis kokata perheelle, mutta mitä? Ideoita? Mitäs teillä aamupalaksi, ruuaksi?
Mulla päivän ohjelma aika tylsä, jos pyykkiä jaksais pestä ni hyvä on, muuten varmaan menee makoillessa ja lukiessa, ehkäpä True Blood-boksia vois katella. Ja nukkua...Tytön haen päiväkodista klo 15.
Mä oon itte siis lähdössä parin tunnin päästä lääkäriin pitkittyneen flunssan/poskiontelotulehduksen takia, ketuttaa tosissaan tämä jatkuva yskä ja huono yleisvointi
Mulla päivän ohjelma aika tylsä, jos pyykkiä jaksais pestä ni hyvä on, muuten varmaan menee makoillessa ja lukiessa, ehkäpä True Blood-boksia vois katella. Ja nukkua...Tytön haen päiväkodista klo 15.