Maanantai-fiiliksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo-Rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaimo-Rakas

Aktiivinen jäsen
02.10.2012
4 383
1
36
Perähikiä
Millä mielellä uuteen viikkoon? Ärsytykset ja ilon aiheet?

Täällä armoton väsymys, tekis mieli vain lepäillä ja nukkua. Huomenna alkaa armoton työputki joten haaveeksi jää. Puolikuntoinen olo ollut jo pidemmän aikaa, kunnolla ei vain rysäytä kipeäksi.
Ilon aiheena kaunis maisema ja lämmin ja siisti koti. Uudet liinavaatteet sängyssä :)

Pelokas ja stressaantunut. Odotan tärkeää puhelua työhön liittyen. Moni asia koko perheen tulevaisuudesta on kiinni siitä mitä soittaja sanoo. Pelkään siis huonoja uutisia :(

Millä mielellä uuteen viikkoon? Ärsytykset ja ilon aiheet?

Täällä armoton väsymys, tekis mieli vain lepäillä ja nukkua. Huomenna alkaa armoton työputki joten haaveeksi jää. Puolikuntoinen olo ollut jo pidemmän aikaa, kunnolla ei vain rysäytä kipeäksi.
Ilon aiheena kaunis maisema ja lämmin ja siisti koti. Uudet liinavaatteet sängyssä :)

Etkö ole saanut viikonloppuna?

hermot helvetin kireellä, pesukone sano ittensä irti, uhmaikäinen vaan ärsyttää ärsyttää ärsyttää, koitin pistää päiväunille kun vauvakin nukkuu niin tuolla se kolaa ja vähän väliä ramppaa ovella, lisäksi ei leiki hetkeäkään yksin vaan roikkuu kiinni kuin naulattu ja huutaaa mölyää! kauppaan ja pyykkitupaan pitäis noiden kahden kanssa vielä lähteä, kauppareissut aina yhtä helvettiä tuon vilivilpertin kanssa ja sinnekin pitää bussilla kulkea ja bussissakaan ei haluta istua vaan juoksennella ja sitten raivotaan kun pidän väkisin kiinni penkissä.

et tällasta tänään :D

Ihan hyvällä mielellä, vaikka on sen verran kipuja, että pian alkaa menkat.
Ei oikeestaan ärsytä mikään.

Hirvee kiire viikko tiedossa ja yö meni pätkittäisillä 5 h unilla kun pikkunen heräili vähän väliä. Ihmeen skarppina oon nyt siihen nähden! Vessanpöntön osa/uusi pönttö pitäs hommata ja hellaostoksilla pitäs käydä tällä viikolla kaiken kiireen keskellä, eli palkka tulee ja palkka menee... Mut suht ok maanantaiksi :)

Väsynyt, vähän ärsyyntynyt ja kyllä vähän huolettaa kans.

Mies ollut kuukauden reissussa, kotiutui pe. Oksetautisena. Ollut poissa kuvioista, sairaalallakin asti nyt siitä lähtien. Kohta uudelleen lekuriin. Mä olin jotenkin taas mitoittanut hyvän jaksamisen ja tsemppaamisen ton reissun keston ajaksi, nyt tarttisin jo pikkuhiljaa tähän lasten kans pulaamiseen toistakin aikuista. Olis ihan kiva vaikka syödä rauhassa tai laittaa toi uhmaava ja kiukkuava esikoinen jonkun muun hermoille hetkeks. |O

Mut jos jotain hyvää, niin miehen työn alku siirtyy ainakin viikolla, että kun se toipuu niin sillä on ainakin reilusti aikaa vielä olla rauhassa kotona ja pyörittää vaihteeksi tätä rumbaa.

Masentaa tää kotona olo-jäin ekaks muutaman viikon lomalle ja sitten työttömäksi =(
Kaks vuotta työ rytmitti ja tahditti myös minun elämääni..jotenkin nyt tuntuu,ettei kotona saa aikaan yhtään mitään,vaikka olenkin puuhastellut suhteellisen paljon..

Ilon aiheena: siisti koti,juuri pestyt ikkunat..ja kahvia tuoksuu =)

Yhteistyössä