mAAnAntAi aamu , huoh !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Huomenta vaan kaikille ! Yleensä mulla on energinen ja kiva oo heti maanantai aamuna, mutta nyt ei oo ja päätäkin meinaa jomottaa.
Mutta ehkä se tästä vielä kunhan aurinko nousee.
Kohta lähettävä töihin. :) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Huomenta! Nukuin viime yön raskaasti ja näin ahdistavia unia. :/ Makuuhuoneessa oli liian lämmin, se varmaan vaikutti.

no :hug: mie kans..näin että pojan penteleet koko ajan pommitti meiän parviketta.
Ja sitten se hemmetin puhelin soi koko ajan unessa

Huomenta :wave:

Mun pitäis lähteä hakemaan muuttolaatikoita ja sitte olis neuvola... Nyt kyllä väsyttäis vielä, mutta ehkä se tästä, ku saa muutaman kahvikupin huitaistua naamaan :D

Huomenta vaan kaikille! Kivaan päänsärkyyn sitä tänä aamuna sai herätä.Päätä tosin särkennyt jo useamman päivän ja tänään menenkin heti kahdeksan jälkeen hammaslääkärin päivystykseen jos vaikka alkaisivat tekemään tuolle purennalle vihdoin jotain.

Huomenta! Pitkästä aikaa nukuttiin heräämättä poika ja minä. Poika heräili 5 jälkeen ja sain vaihteeksi rauhassa heräillä kun se ei huutanutkaan välittömästi vaan lörpötteli sängyssään odotellen mun nousemista. Kaupassa tänään pitää käydä ostamassa muksulle pihapallo, se tykkää vieritellä ja kontata perässä =) ja postissa käytävä. Muuten ollaan kotosalla ja ulkoillaan.
Eilen hän alkoi leikkiä tarkotuksellisesti, ajeli autoilla ja kova pörinä =) Mun 10kk on iso jo... Sellasella ratttaisiin laitettavalla ratillakin ajeli kovasti.

Huomenta...
Poika päätti sit herätä hyvissä ajoin tänään. Mä oisin mielelläni hetken viel nukkunu...
Noh, yhdeksältä alkaa päiväkerho, joten voin kaks tuntia ottaa rennosti ja levätä.
Kun jostain kumman syystä ei taida olla mitään siivottavaakaan.

Huomenta!
Tänään viimeset jutut hankkimaan kun huomenna aamulla lähen junalla helsinkiin ja sieltä sit Barcelonaan :D Lentopelko vaan kummittelee,no sinne mennään mutta tiedän 4h. lennon olevan yhtä tuskaa.

Huomenta!
Mulla jo kohta viikon kestänyt flunssa, eikä helpota. Buranan voimin jaksaa olla pystyssä. Odotan jo syyslomaa, kun ei tartte aamulla lähteä yhtään minnekään, vaan saa rauhassa heräillä ja olla.
Tänään pääsen elämäni ekaa kertaa turvekylpyyn ja sen jälkeen pitkään aromaterapiahierontaan. Toivottavasti antaa energiaa niin, että sen jälkeen saan tehtyä rästissä olevat koulutehtävät.

Huomenta! =)
Meillä melkein alkoi aamu huonosti, kuopus känkkäili, onneksi perinteinen aamukaakao taltutti känkkäränkän.
Tänään lähdetään omenatarhalle omppuja keräämään ja sitten kaupan kautta kotiin piirajanleivontapuuhiin. =)

Huomenia,, heräilin 6 aikoihin pieneen jalkakramppiin ja supistuksiin. :snotty: nyt vaan puuroa nassuun kera vahvan kahvin. :p
Aattelin käydä tänään kurkkimassa entisessä työpaikassa, kun sattuu neuvolakin olemaan iltapäivällä.

Huomenta, täällä olis taas kerran pitäny laittaa kuopus päiväkotiin ja esikoinen kouluun ja itte myös kouluun, mutta kävi taas niin et esikoiselle nousi yöllä kuumetta joten eipäs sitte lähetäkään tänää yhtään mihinkään ja tulee poissaoloja mulle.

Meillä soi ovikello vähän ennen kuutta, miehen työpaikalla oli joku kriisi niin fiksuina tulivat sitten kotoa hakemaan kun puhelimensa oli luonnollisesti kiinni. Että herättiin sitten ajoissa tähänkin viikkoon :headwall:

huohmenta. täällä alko pienemmän temppuilu joskus puol 5 aikaan että kitinääkötinää ei nukuta vingutaan pyöritään..
tyttö änki viereen neljän aikaan ja oli taas kuuma ku hellan kylki..

Yhteistyössä