Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
Maalismussukat - syntyneet
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="sane, post: 23647127, member: 14565"]</p><p>Heips taas</p><p></p><p><strong>Vyöhyketerapia</strong> Kuinka usein vauva saa käydä? Mä annan täällä kotona ihan kotitekoista vyöhyketerapiaa. yhtenäpäivänä hieroin kahteen otteeseen jalat, mut nyt ajattelin et joka toinen päivä vois olla hyvä. Poika ainakin nauttii.</p><p></p><p><strong>Hymy</strong> Täälläkin jo hymyillään ja on se niin ihanaa katseltavaa, et sydän sulaa entisestään.</p><p></p><p><strong>Raha</strong> Tuntuu et on yli tarpeen, kun mihinkään en ole päässyt niin makaa vaan tuolla tilillä. Mut pikkuhiljaa sieltä hupenee. Säästöön pitäis saada, kun kesärenkaat nyt hankitaan ja raksa rahat rupee oleen lopussa ja uusi autokin tarvittas. Eli pitäs antaa maata tilillä vaan.</p><p></p><p><strong>sokerirasitus</strong> Raskausdiabeetikoilla 6 kk kuluttua synnytyksestä. Jos on ollut insuliini käytössä, niin eka rasitus jo 6 viikkoa synnytyksestä.</p><p>Mä itse mittasin vaan pari kertaa raskauden jälkeen sokeria, kun ei siitä sanottu mitää ja olivat OK. Sokerilääkityksenkin lopetin kun pääsin laitokselta, kun ei siihenkän kukaan osannut ottaa kantaa.</p><p></p><p><strong>Vaatetus</strong> Siis niin ihanat kelit ja paljon päänvaivaa. Meillä kun parvekkeelle paistaa koko ajan aurinko ja mittari näyttää hirveitä lukemia. Kun menee ulos tuntuu viilemmältä. Laitat pojan nukkuun klo 9 niin sillon paljon kylmempi kuin klo 12 aikaan ja poika nukkuu 13 asti. Sit koetat laittaa sellasia mitä pystyy helposti vähentään kesken unien. vaikeeta aikaa, mut ihanaa kun aurinko paistaa.</p><p></p><p><strong>Herääminen</strong> Meillä menee edelleen yöt mukavasti mun mielestä, mut se aamun viimenen syöttä, mä en millään jaksas nousta ylös, haluun vaan olla.</p><p>Nyt kaksi yötä mennyt niin et klo 22 nukkuun herää 2-3 välillä ja sit 5-6 välillä. Siinä välissä poika ähkii ja puhkii, muttei varsinaisesti hereillä. No mä sit kuuntelen sitä ähinää ja puhinaa. Pojalla paljon ilmaa mahassa ja välillä teen pierujumpat pojan nukkuessa, et rauhottuis. Vieläkään en ole saanut korvatulppia aikaseksi, mut pakko ne saada!! </p><p>Joskus aamusyötön jälkeen poika nukkuu takas vielä tunniksi, muttei aina. Tosin aamupäiä unet klo 9 eli ei se nyt niin kamalaa ole jos pitää kuudelta itekin nousta.</p><p></p><p>ON</p><p>Meillä nyt disflatylit käytössä ja en osaa varsinaisesti sanoa onko apua. Nyt ollut päivä et poika ei puklaa ollenkaan, välillä vaan pieniä ns sylkijuttuja tulee. Tosin nyt olen oppinut tekeen pierujumpan oikein ja pierua irtoo hyvin. Teen aina pojan herättyä ja sit jonkin ajan päästä syömisestä. Välillä hieron mahaa ja sit jatkuu taas jalkojen koukistelu. Hyvät pörinät lähtee. Samoten pojan röyhtäytys onnistuu huomattavasti paremmin kun ennen, poika jotenkin isompi ja jäntevämpi vai mikä lie syynä. Usein tulee jo matkalla olalle.</p><p>Alussahan pojalla ei ilmavaivaa ollut, mut nyt on heräillytkin pierujen takia. Ruokavalionikin pistin tiukemmaksi, mut en nyt ihan sairaanloisesti rupea kaikkea välttämään. Nyt jumpan takia, vaipassa koko ajan pientä kakkaa ja jatkuvasti saa vaihtaa.</p><p></p><p>Iltasin klo 19 alkaa aina kova huuto. ensin tuttipullosta tuttelia, mut jatkuu sit taas jonkin ajan päästä. Oliko Tiinelin ohje, et otettiin kaikki alasti ja mentiin viltin alle ja poika mahanpäälle. Rouhoittu nopeesti. Olin et jes näin jatkossakin ja seuraavana iltana se ei käynytkään. No sillon autto mobilen katselu. Selkeesti pojalla maha kipeä ja nälkäinen. No ei hän kauaa huuda, mut musta tuntuu pahalta ja kai sitä vauvat itsekäkin saa.</p><p>Olen muuten huomannut, et poika tunnistaa jo tutin, tuttipullon ja rinnan eron.</p><p>Meillä poika alkanut enemmän syömään tuttia, isonpojan merkkejä. Enään ei olla ihan pikku vauva.</p><p></p><p>Oma jaksaminen heittelee kovasti. Välillä kaikki OK ja sit taas välillä tunne et mikään ei suju ja poika ei haluu olla mun sylissä tai liian vähän mun sylissä ja huono-omatunto omasta ajasta. Tai sit muka hoidan poikaa liian vähän tai tyrkytän liikaa virikkeitä. väsymys tän teke, koska kun nukuttu niin taas kaikki hyvin ja tämä oma aika on todella arvokasta!!! Keskiviikkona psykologi, niin pääsee taas purkaan tuntojaan.</p><p></p><p>Kumpa tuo raksa nyt valmistus, elokuusta ollaan puhuttu. Pitkä aika olla vielä "yksinhuoltajana". Oikeesti kun mies tulee illasta kotiin mä olen jo ihan poikki. Onneksi hän jaksaa hoitaa vauvaa. En voi muuta todeta kun kyllä yksinhuoltajat on sitkeitä sissejä ja voimaa heille!!!</p><p></p><p>Samoten en osaa olla paikallani. Kun vauva nukkuu, niin huusholleeraan hulluna. Miksi, hoen itselleni ja hoen et olen imuroinut eilen ei tänään tarvi!!! kun olin työelämässä, niin tiskikone kävi kaksi kertaa viikossa, nyt kaksi kertaa päivässä. Pyykkiä pesin kerran viikossa, nyt 2-3 koneellista päivässä!!! Samoten imuroin nykyään päivittän ennen 2-3 viikossa. Pitäs vaan osata relata ja lukea kirjaa niin kuin ennenkin, olla itsekäs. </p><p>Katselen paikkoja kun on likasta ja pitäs siivota ja siivota. Sit alan hokeen, et me muutetaan ei mitään merkitystä tällä parilla kuukaudella enään ole!!! Mä teen itse itselleni hallaa tiedän sen.</p><p></p><p>Tiistaina jälkitarkastus, jos sit sais luvan touhuta enemmän, niin saan ruveta murehtiin rakennusajan siivouksia.</p><p></p><p>Viikonloppuna käytiin anopilla, kun ei siellä olla pahemmin oltu ja anopilla hinku nähä vauvaa. Hieman ollut asiasta syyllinen olo, mut mä en ole jaksanut. No anoppi menee kaksi kertaa päivässä meidän huushollin ohi, et voi täällä vauvaa käydä katsomassa väkisinkin, niin kuin mun oma äiti tekee. No mä tressasin reissua jo valmiiksi. En olis halunnut mennä. Vierailut olleet mulle henkisesti raskaita nyt vauvan synnyttyä, olin sit missä tahansa. No vauva huusi suurimman osan ajasta. Sit en halua et vauvaa piteee muut kun minä ja mieheni. Tiedän et muidenkin pideltävä, mut en </p><p>vielä haluu kun niin pieni ja en luota anopin otteisiin. ( Onneksi mies tunnusti ettei halua muiden pitelevän meidän lasta, lähti iso kivi sydämmeltä)</p><p>Poika huutaa tissiä, niin anoppi pyytää syliinsä. Juu en anna, me mennään syömään. Meikä imettää miehen huoneessa, änkee sinne ja mulla menee hermo. Kun vauva huutaa ja haluun rauhassa rauhotella, niin kaikki tulee katsoon, no hermohan siinä menee. Sit kun sanon etten halua pojan kanssa paljon kuljeskella kun niin pieni. Niin kyllä miehen siskon lapsia vietiin paljonkin pienestä pitäen. Joo hei tuskin niitäkään 6 viikkosena on raahattu ympäri suomea!!!! Mua ärsyttää vertailu ja neuvominen, etenkin kun meidän perhe on meidän perhe ja me tehään niin kun me halutaa ja ollaan ihan erilaisia kun siskon perhe. Siis mua vituttaa tollanen!!!</p><p>Ollaan miehen kanssa päätetty ettei lasta riepotella kauheesti ennen kesää, vaan tutustutaan rauhassa ja opetellaan yhteistä arkea ja vauvan lukemista. Me ei olla käyty oikeestaan missään vauvan kanssa ja jos me halutaan tehä niin, niin me tehään. </p><p>Sit mua ärsyttää kun tyrkytetään apua, sillon kun mä en sitä haluu tai kaipaa. Appivanhemmat usein puhuu, et meidän poika kun ottaa siellä päivä unia ja on hoidossa. Siis mä hoidan mun lapseni ja hän ei tosiaankaan me minnekään yö kylään moneen vuoteen tai mitä syytä ottaa päivä unia siellä. Mä en itsekään ole pienenä ollut hoidossa. Mä ole 32 v mulla ei ole menoja joiden vuoksi lapsen pitää olla yökylässä. Eikä kovin pian päivä hoidoskaan kun isällään. Sit ei kenekään tarvi työnnellä mun vauvaa vaunuissa kylällä, kyl mä työnnän ihan ite. Siis pikku asioita, mut mua ärsyttää suunnattomasti tollanen tällä hetkellä. Mä olen saanut vauvan, et minä hoidan sitä mieheni kanssa. Ei ihme et mä välillä loppu, mut näin mun ajatuksen juoksu kulkee. Tuleepas sekavaa tekstiä, vaihetaan aihetta.</p><p></p><p>Kaksi parasta kaveriani saa vauvan loppu vuodesta, toisella yritystä takana 6 vuotta ja toisella PAS, ihanaa saada pikkuselle kavereita lisää.</p><p></p><p>vauvakino Kesällä ajattelin mennä kokeileen millasta on ja pikku hiljaa liikkua enemmän vauvan kanssa.</p><p></p><p>ensiviikolla parturi, saa nähä miten mies pärjää 4 tuntia pojan kanssa. Mut laitetaan kunnolla kuntoon äitienpäiväksi. Nyt olen jaksanut jo kaivaa piilolinssit käyttöön. Yksi päivä kaivoin meikkipussin esiin, mut en sit kuitenkaan jaksanut meikata. Mut kesää rinnassa alkaa olemaan.</p><p></p><p>Sorry kirjoitus virheet, mutten jaksa kaikkea kahlata läpi enään.</p><p></p><p>Aurinkoista pääsiäis maanantaita</p><p></p><p></p><p>sane ja toivo</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="sane, post: 23647127, member: 14565"] Heips taas [B]Vyöhyketerapia[/B] Kuinka usein vauva saa käydä? Mä annan täällä kotona ihan kotitekoista vyöhyketerapiaa. yhtenäpäivänä hieroin kahteen otteeseen jalat, mut nyt ajattelin et joka toinen päivä vois olla hyvä. Poika ainakin nauttii. [B]Hymy[/B] Täälläkin jo hymyillään ja on se niin ihanaa katseltavaa, et sydän sulaa entisestään. [B]Raha[/B] Tuntuu et on yli tarpeen, kun mihinkään en ole päässyt niin makaa vaan tuolla tilillä. Mut pikkuhiljaa sieltä hupenee. Säästöön pitäis saada, kun kesärenkaat nyt hankitaan ja raksa rahat rupee oleen lopussa ja uusi autokin tarvittas. Eli pitäs antaa maata tilillä vaan. [B]sokerirasitus[/B] Raskausdiabeetikoilla 6 kk kuluttua synnytyksestä. Jos on ollut insuliini käytössä, niin eka rasitus jo 6 viikkoa synnytyksestä. Mä itse mittasin vaan pari kertaa raskauden jälkeen sokeria, kun ei siitä sanottu mitää ja olivat OK. Sokerilääkityksenkin lopetin kun pääsin laitokselta, kun ei siihenkän kukaan osannut ottaa kantaa. [B]Vaatetus[/B] Siis niin ihanat kelit ja paljon päänvaivaa. Meillä kun parvekkeelle paistaa koko ajan aurinko ja mittari näyttää hirveitä lukemia. Kun menee ulos tuntuu viilemmältä. Laitat pojan nukkuun klo 9 niin sillon paljon kylmempi kuin klo 12 aikaan ja poika nukkuu 13 asti. Sit koetat laittaa sellasia mitä pystyy helposti vähentään kesken unien. vaikeeta aikaa, mut ihanaa kun aurinko paistaa. [B]Herääminen[/B] Meillä menee edelleen yöt mukavasti mun mielestä, mut se aamun viimenen syöttä, mä en millään jaksas nousta ylös, haluun vaan olla. Nyt kaksi yötä mennyt niin et klo 22 nukkuun herää 2-3 välillä ja sit 5-6 välillä. Siinä välissä poika ähkii ja puhkii, muttei varsinaisesti hereillä. No mä sit kuuntelen sitä ähinää ja puhinaa. Pojalla paljon ilmaa mahassa ja välillä teen pierujumpat pojan nukkuessa, et rauhottuis. Vieläkään en ole saanut korvatulppia aikaseksi, mut pakko ne saada!! Joskus aamusyötön jälkeen poika nukkuu takas vielä tunniksi, muttei aina. Tosin aamupäiä unet klo 9 eli ei se nyt niin kamalaa ole jos pitää kuudelta itekin nousta. ON Meillä nyt disflatylit käytössä ja en osaa varsinaisesti sanoa onko apua. Nyt ollut päivä et poika ei puklaa ollenkaan, välillä vaan pieniä ns sylkijuttuja tulee. Tosin nyt olen oppinut tekeen pierujumpan oikein ja pierua irtoo hyvin. Teen aina pojan herättyä ja sit jonkin ajan päästä syömisestä. Välillä hieron mahaa ja sit jatkuu taas jalkojen koukistelu. Hyvät pörinät lähtee. Samoten pojan röyhtäytys onnistuu huomattavasti paremmin kun ennen, poika jotenkin isompi ja jäntevämpi vai mikä lie syynä. Usein tulee jo matkalla olalle. Alussahan pojalla ei ilmavaivaa ollut, mut nyt on heräillytkin pierujen takia. Ruokavalionikin pistin tiukemmaksi, mut en nyt ihan sairaanloisesti rupea kaikkea välttämään. Nyt jumpan takia, vaipassa koko ajan pientä kakkaa ja jatkuvasti saa vaihtaa. Iltasin klo 19 alkaa aina kova huuto. ensin tuttipullosta tuttelia, mut jatkuu sit taas jonkin ajan päästä. Oliko Tiinelin ohje, et otettiin kaikki alasti ja mentiin viltin alle ja poika mahanpäälle. Rouhoittu nopeesti. Olin et jes näin jatkossakin ja seuraavana iltana se ei käynytkään. No sillon autto mobilen katselu. Selkeesti pojalla maha kipeä ja nälkäinen. No ei hän kauaa huuda, mut musta tuntuu pahalta ja kai sitä vauvat itsekäkin saa. Olen muuten huomannut, et poika tunnistaa jo tutin, tuttipullon ja rinnan eron. Meillä poika alkanut enemmän syömään tuttia, isonpojan merkkejä. Enään ei olla ihan pikku vauva. Oma jaksaminen heittelee kovasti. Välillä kaikki OK ja sit taas välillä tunne et mikään ei suju ja poika ei haluu olla mun sylissä tai liian vähän mun sylissä ja huono-omatunto omasta ajasta. Tai sit muka hoidan poikaa liian vähän tai tyrkytän liikaa virikkeitä. väsymys tän teke, koska kun nukuttu niin taas kaikki hyvin ja tämä oma aika on todella arvokasta!!! Keskiviikkona psykologi, niin pääsee taas purkaan tuntojaan. Kumpa tuo raksa nyt valmistus, elokuusta ollaan puhuttu. Pitkä aika olla vielä "yksinhuoltajana". Oikeesti kun mies tulee illasta kotiin mä olen jo ihan poikki. Onneksi hän jaksaa hoitaa vauvaa. En voi muuta todeta kun kyllä yksinhuoltajat on sitkeitä sissejä ja voimaa heille!!! Samoten en osaa olla paikallani. Kun vauva nukkuu, niin huusholleeraan hulluna. Miksi, hoen itselleni ja hoen et olen imuroinut eilen ei tänään tarvi!!! kun olin työelämässä, niin tiskikone kävi kaksi kertaa viikossa, nyt kaksi kertaa päivässä. Pyykkiä pesin kerran viikossa, nyt 2-3 koneellista päivässä!!! Samoten imuroin nykyään päivittän ennen 2-3 viikossa. Pitäs vaan osata relata ja lukea kirjaa niin kuin ennenkin, olla itsekäs. Katselen paikkoja kun on likasta ja pitäs siivota ja siivota. Sit alan hokeen, et me muutetaan ei mitään merkitystä tällä parilla kuukaudella enään ole!!! Mä teen itse itselleni hallaa tiedän sen. Tiistaina jälkitarkastus, jos sit sais luvan touhuta enemmän, niin saan ruveta murehtiin rakennusajan siivouksia. Viikonloppuna käytiin anopilla, kun ei siellä olla pahemmin oltu ja anopilla hinku nähä vauvaa. Hieman ollut asiasta syyllinen olo, mut mä en ole jaksanut. No anoppi menee kaksi kertaa päivässä meidän huushollin ohi, et voi täällä vauvaa käydä katsomassa väkisinkin, niin kuin mun oma äiti tekee. No mä tressasin reissua jo valmiiksi. En olis halunnut mennä. Vierailut olleet mulle henkisesti raskaita nyt vauvan synnyttyä, olin sit missä tahansa. No vauva huusi suurimman osan ajasta. Sit en halua et vauvaa piteee muut kun minä ja mieheni. Tiedän et muidenkin pideltävä, mut en vielä haluu kun niin pieni ja en luota anopin otteisiin. ( Onneksi mies tunnusti ettei halua muiden pitelevän meidän lasta, lähti iso kivi sydämmeltä) Poika huutaa tissiä, niin anoppi pyytää syliinsä. Juu en anna, me mennään syömään. Meikä imettää miehen huoneessa, änkee sinne ja mulla menee hermo. Kun vauva huutaa ja haluun rauhassa rauhotella, niin kaikki tulee katsoon, no hermohan siinä menee. Sit kun sanon etten halua pojan kanssa paljon kuljeskella kun niin pieni. Niin kyllä miehen siskon lapsia vietiin paljonkin pienestä pitäen. Joo hei tuskin niitäkään 6 viikkosena on raahattu ympäri suomea!!!! Mua ärsyttää vertailu ja neuvominen, etenkin kun meidän perhe on meidän perhe ja me tehään niin kun me halutaa ja ollaan ihan erilaisia kun siskon perhe. Siis mua vituttaa tollanen!!! Ollaan miehen kanssa päätetty ettei lasta riepotella kauheesti ennen kesää, vaan tutustutaan rauhassa ja opetellaan yhteistä arkea ja vauvan lukemista. Me ei olla käyty oikeestaan missään vauvan kanssa ja jos me halutaan tehä niin, niin me tehään. Sit mua ärsyttää kun tyrkytetään apua, sillon kun mä en sitä haluu tai kaipaa. Appivanhemmat usein puhuu, et meidän poika kun ottaa siellä päivä unia ja on hoidossa. Siis mä hoidan mun lapseni ja hän ei tosiaankaan me minnekään yö kylään moneen vuoteen tai mitä syytä ottaa päivä unia siellä. Mä en itsekään ole pienenä ollut hoidossa. Mä ole 32 v mulla ei ole menoja joiden vuoksi lapsen pitää olla yökylässä. Eikä kovin pian päivä hoidoskaan kun isällään. Sit ei kenekään tarvi työnnellä mun vauvaa vaunuissa kylällä, kyl mä työnnän ihan ite. Siis pikku asioita, mut mua ärsyttää suunnattomasti tollanen tällä hetkellä. Mä olen saanut vauvan, et minä hoidan sitä mieheni kanssa. Ei ihme et mä välillä loppu, mut näin mun ajatuksen juoksu kulkee. Tuleepas sekavaa tekstiä, vaihetaan aihetta. Kaksi parasta kaveriani saa vauvan loppu vuodesta, toisella yritystä takana 6 vuotta ja toisella PAS, ihanaa saada pikkuselle kavereita lisää. vauvakino Kesällä ajattelin mennä kokeileen millasta on ja pikku hiljaa liikkua enemmän vauvan kanssa. ensiviikolla parturi, saa nähä miten mies pärjää 4 tuntia pojan kanssa. Mut laitetaan kunnolla kuntoon äitienpäiväksi. Nyt olen jaksanut jo kaivaa piilolinssit käyttöön. Yksi päivä kaivoin meikkipussin esiin, mut en sit kuitenkaan jaksanut meikata. Mut kesää rinnassa alkaa olemaan. Sorry kirjoitus virheet, mutten jaksa kaikkea kahlata läpi enään. Aurinkoista pääsiäis maanantaita sane ja toivo [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Härreguuud! Bättre folkin lapset aiotaan Helsingissä sijoittaa samaan päiväkotiin kuin suomalaiset lapset
Eilen 23:45
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"DEI lyttäsi Yhdysvaltojen nuoret miehet “myrkyllisiksi” ja tahrasi heidän historialliset sankarinsa – he nousivat DEI:tä vastaan ja...
Eilen 23:23
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Republikaaneille täysi poliittinen värisuora – voitto myös edustajainhuoneessa"
Eilen 23:12
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Miksi polkupyöristä on tullut näin paskoja?
Eilen 22:07
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
On aika rauhoittavaa kuunnella ohi ajavien autojen ääntä
Eilen 21:19
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Täytyy aina tuulettaa ennen nukkumaan menoa
Eilen 21:15
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Kilttimiehen kälyn kämppis majoittaa huoneeseensa jonkun ihmisraunion 🙄
Eilen 21:14
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Pitäisikö yhteiskunnan maksaa työttömän asuntolainan, pitäisikö ulosottoveloista vapautumista helpottaa tai käteen jäävää osaa nostaa?
Eilen 21:00
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 872
Aihe vapaa
2.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 787
Aihe vapaa
3.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 623
Aihe vapaa
4.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 601
Aihe vapaa
5.
Menkääpäs nyt sinne kaakoihin ryyppäämään, saadaan suomen syntyvyys kasvuun
Started by viisikymppinen isoäiti
Maanantai klo 13:21
Luettu: 523
Aihe vapaa
6.
"Asiantuntijan mukaan Venäjä on todennäköisesti asettanut räjähteet jo valmiiksi, jotta Suomi voitaisiin lamauttaa hetkessä."
Started by vierailija
Maanantai klo 23:09
Luettu: 457
Aihe vapaa
7.
Melanian syvä inho ja vastenmielisyys Donald Trumpia kohtaan paljastui videolta. Hän sylkäisi teatraalisesti molempien halausten jälkeen! Katsokaa
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:12
Luettu: 415
Aihe vapaa
8.
"Tuoreen kyselyn mukaan jopa puolet suomalaisista ajattelee, ettei lapsia kannata hankkia lainkaan."
Started by vierailija
Maanantai klo 17:12
Luettu: 414
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
36 min sitten
Aihe vapaa
2.
Täytyy aina tuulettaa ennen nukkumaan menoa
39 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
Tänään 03:13
Aihe vapaa
4.
Onnenarpa ja Janne Antin
Tänään 02:20
Aihe vapaa
5.
Taidekasvatusta Aalto-yliopiston tavoin
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 01:42
Aihe vapaa
6.
Härreguuud! Bättre folkin lapset aiotaan Helsingissä sijoittaa samaan päiväkotiin kuin suomalaiset lapset
Tänään 01:13
Aihe vapaa
7.
Pitäisikö yhteiskunnan maksaa työttömän asuntolainan, pitäisikö ulosottoveloista vapautumista helpottaa tai käteen jäävää osaa nostaa?
Tänään 01:05
Aihe vapaa
8.
Siinäpä naisille katsottavaa
Tänään 00:57
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Vauvat ja taaperot
Maalismussukat - syntyneet
Bottom