Heissan ja hyvää maanantaina ja odotuksen täyteistä loppukuuta.
Onnittelut vauvansaaneille. Tsemppiä yliaikakontrolliin menijöille. Tsemppiä kärvistelijöille. =)
Suunnistaja Yliaikakontrollin eka käynti on pääkaunpungissa 41+5 ja käynnistettään viimeistään siellä 42+1. Meillä pirpana syntyi 42+2 (esikko siis), niin ei ollut kuin 3400 g. Neuvolassa sanoivat, että jos menee SF mitta koko ajan siellä yläkäyrän yläpuolella niin silloin syntyy suhteellisen suurella todennäköidyydellä yli 4 kg kuin alle. Mutta osalla se ei tarkoita sitä. Pyydä heiltä koko arviota. Ei turhaan kannata pelätä. :hug: .
Biabia lapsesi saivat ihanat nimet. Ja kiitoksia, kun olet kerennyt tulla kertoilemaan kuulumisia.
Zoe mä tykkään kanssa karpalosta. Se on Kopparbergin paras alkoholiton. Ei liian makea, mutta voi kuvitella juovansa alkoholipitoisena. Olen kerran ottanut puolikkaan tölkin mieheni kanssa puoliksi, kun niin teki mieli. K:lla on muutenkin alkoholipitoisina hyvän makuisia sidukoita. Lime-mansikkaa, raparperimansikkaa yms. Mutta ovat sellaisia, että niitä ei paljoa juo. Mutta ovat hyvänmakuisia
. Mun alkoi eilen tekemään mieli lasillista kunnon punaviiniä. Mistäköhän johtuu? Toivottavasti nassikka olisi ulkona ennen pääsiäistä, niin ehkä äiti saisi illalla sitten yhden pienen lasillisen punaviiniä jälkiruoaksi.
Täällä ehti mamma olemaan viikon terveenä ja taas on uus nuha päällä. Eka oli vuorokausi kova kurkkukipu ja nyt kolmatta päivää vuotaa nenä. VOI VITALIS :kieh: . En halua nuhaisena synnyttää, kun ei voi hengittää nenän kautta. Olo on muuten ihan ok. Mitä nyt masu toimii todella tehokkaasti kokoa ajan. Eilen kävin sitten vaikka kuinka montaa kertaa ruikulla, niin loppupäivästä pepusta tuli hieman verta. Taitaa olla peppu hieman ärtynyt. Sattui kakatessa ja tuli olo, että nyt on elämäni ensimmäinen
pukama tullut tekee todella kipeää koko ajan. :kieh: . Nyt loppui huumuri. Aamulla ekan suolityhjennyksen jälkeen, ei sattunut, mutta kolmannen kerran kun kävin, niin rupesi kirvelee takamuksessa
. Pitää taas mennä vessaan.
Palataan
Ai joo huomenna NLA, saas nähdä kuinka sairas olen, että pääsenkö menemään.
Ai juu, joku kyseli aamuisista alapää kivuista. Mulla on kanssa noin viikon verran aamuisin ollut luut todella kipeät, että tekee tuskaa nousta sängystä ja varsinkin kävellä. Luulen, että liitoskipuja tai sitten toivon mukaan synnytys ei mene kovasti yli LA:n. Appiukkokin kyseli eilen, että milloinkas vauvan pitäisi syntyä. Niin sanottiin, että noin 5 viikon päästä. Alkaa nyt jo tulla noita ärsyttäviä kyselyitä. Paree vaan antaa ympäripyöreitä vastauksia.
Jadekettu+masuasukki 38+2 :heart: ja hiivatin kipeä takamus :kieh: