moikka
uh, mikä pv |O yöllä en nukkunut juuri mitään ja ennen kuutta poika tuli viereen.. siinä sitten kuuntelin kun toinen tuhisi kainalossa :heart: olin jossain vaiheessa itsekkin torkahtanut mutta en meinannut päästä 7.30 ylös kun poika heräs |O
väsyttää kamlasti!
jalkoja särkee ja nyt alkoivat aivan hirveät menkkamaiset kivut.. tekee ihan huonoa :x Tuolta osin pv ei paras mahdollinen.. varsinkin kun ei synnytys varmasti ole lähimaillakaan vielä.
Mutta muuten ollut kiva pv pojan kanssa =) ei ole juurikaan uhmaillut väsylle äidille ja touhuttu ollaan paljon kaikkea. 2,5 tuntia käytiin ulkoilemassakin
Väsy pätkä varmasti illalla kun sai isänsä vielä houkuteltua uimaan äsken
eli ovat taas polskimassa. oppi sukeltamaan niin nyt tohkeissaan ois joka pv menossa. Harmittaa kun en itse pääse mukaan
Onnea taas kaikille vauvansa saaneille!! :flower: =)
Mimmukalle tsemppiä jos et ole jo mennyt!!! siitä huolimatta täällä peukut pystyssä
PerheOnParas: Toivottavasti sullakin etenee tilanne ja pääset tosi toimiin
eihän sitä tiedä kuinka nopeasti päättää kaveri ulos tulla. soita vaan anoppi hälytysvalmiuteen!
Fazerinasta oli kiva kuulla =)
Vihvi: Toivotaan että kontrolliin mennessä ne reiät olisivat umpeutuneet. Koita nauttia pikkuisesta ja olla liikaa murehtimatta, :hug: tiedän kyllä että ei helppoa ja ainahan sitä vähän miettii että onko toisella nyt varmasti kaikki hyvin. Ainakin itse tunsin niin pojan ollessa vauva. Ja mietityttää välillä edelleen vaikka osaa jo ilmaista itseään ja kertoa jos johonkin koskee
galluppiin.. tykkään kyllä olla raskaana.. kaiketi.. nyt on vaan alkanut tuntumaan että olen valas ja maailman epäseksikkäin olento (tohon valas hommaan sisko tuumi että onneks miehes on eläinrakas
:kieh: ), eikä nämä kivut ja säryt ole kivoja..
esikoisen odotus oli aivan erilainen enkä oikeastaan edes tajunnut kaivata sitä että mahtuisin jo omiin vaatteisiin jne.. muutenkin esikoista odottaessa tämä loppuraskaus oli melkein parasta aikaa itselle.. nyt aivan päin vastoin.
Vaikka siltikin olen todella iloinen ja onnellinen tästä raskaudesta ja tuntuu kummalta että ollaan jo tässä vaiheessa.. vastahan plussasin ja pelkäsin kuollakseni että taas ultrassa saadaan tieto että pikkuisen sydän ei lyö :'( mutta tähän asti kaikki hyvin ja odotan jo kovasti että saataisiin pikkuinen syliin ja päästäisiin opettelemaan arkea kahden lapsen kanssa.
jep, jep.. jos kävis kahlaamassa tuon toisen pinon vielä ja sitten pitääkin nousta tästä.. tämä kiikkutuolissa istuminen (juu meillä kiikkutuoli tietokonetuolina
) pahentaa vaan noita kipuja ja tuntemuksia tuolla alhaalla.
danjuska ja vilma 37+4