Olipa siinä monenlaista "uutista" kun selasin taas nuo sivut läpi mitä oli tullu uutta kaikkea! Palattiin tänään kesälomareissusta, käytiin siis ihan vaan yksi yö yöpymässä reissun päällä miehen ja pojan kanssa. Oli mukavaa, piristävää ja pojukin jaksoi hyvin matkustaa.
Joku mietti
nenäverenvuotoa, mulla vuoti usein kun odotin esikoistani. Luin sillon jostain että se voi ihan kuulua odotusaikaan kun..öö..olikohan se limakalvojen kuivumisen(?)takia. Kumminkin, ihan normaalia.
Joku, muistaakseni
Jennah kyseli onko muita nälkäisiä, TÄÄL ON! Mä voisin syödä kokoajan. Reissussakin mä kokoajan kyselin, että jokos mentäs syömään taas, NÄLÄTTÄÄ niin kovastiii! Mut se on kai vaan tämä "uuden elämän luominen" joka tarvitsee paljon energiaa. En tiedä, mut nälkä on jatkuvasti. Heh
Papagena halusi ottaa etäisyyttä tähän kaikkeen, ja se sallittakoon hänelle. Tämä palsta onkin tietääkseni sitä varten että täällä voi jokainen vapaasti olla sitä mitä on! jos joku haluaa hehkuttaa raskauttaan ja onneaan niin sehän on vain ihana! ja täällä voi jakaa ne ilot ja sitten myös surut, jos on tarpeen. Täältähän sitä vertaistukea haetaan, joten olkoon kaikki juuri niin iloisia ja onnellisia tai sitten vähemmän innostuneita, kuin tahtoo. Äh, en tiedä selitinkö ajatukseni oikein. Mut kumminkin...
Mä lähden katsoo telkkaria hetkeks ja unille, viimeyönä hotellissa ei oikein uni tullut.
Heippsis taas. Ai niin ja mä jännitän torstain ekaa neuvolaa, viimeksi eivät kuunnelleet eka neuvolassa sydänääniä. Voisko niitä kumminkin jo pyytää kuuntelemaan? viikko 8 kasassa torstaina niin eikö ne jo vois kuulua?
-enne