Onnea pienistä pojista ja tytöistä :flower: Millaihan on et mahdanko jaksaa odottaa synnytyssaliin asti et kumpi tulee.. Mies toivois näin, mut on kuulemma mun päätettävis et kysytäänkö rakenne ultras sukupuolta. Mulla ei ole minkäännäköistä hajuakaan et kumpiko olis tulossa. Äidin vaisto..tosiaan
Maha alkaa totisesti oleen suuri, äitiysvaatteita lukuunottamatta ainoastaan yhdet isot verrarit enää mahtuu jalkaan, mut kummiski miehen vaatteet on vielä suuria. Mä kun tuppaan siirtyyn sinne kun oma garteroopi käypi pieneksi. :saint: :saint:
Viime yö meni taas painajaisten parissa, heräsin puoli yhden aikaan siihen et meillä oli tulipalo...siis oli todella karmeeta, pelastettiin muksuja savun seassa.
Tänään sit oonki ollu väsyny mut onkos mikään ihme.. :kieh:
Hope08+NyytiTyllerö 15+6
Maha alkaa totisesti oleen suuri, äitiysvaatteita lukuunottamatta ainoastaan yhdet isot verrarit enää mahtuu jalkaan, mut kummiski miehen vaatteet on vielä suuria. Mä kun tuppaan siirtyyn sinne kun oma garteroopi käypi pieneksi. :saint: :saint:
Viime yö meni taas painajaisten parissa, heräsin puoli yhden aikaan siihen et meillä oli tulipalo...siis oli todella karmeeta, pelastettiin muksuja savun seassa.
Tänään sit oonki ollu väsyny mut onkos mikään ihme.. :kieh:
Hope08+NyytiTyllerö 15+6