Maalismammat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi Jonah ja Krissel88! Mulla olis la 21.3 eli tässä kovasti odotellaan vaavin ja masun kasvua! :D -87 olen syntynyt ja avoliitossa asun. Oulussa siis elellään. Mites teillä? Onko raskaus edenny hyvin? Mulla ei juurikaan oireita ole ollu, onneksi. Eka ultra on 17.10 eli sitä odotellaan innokkaasti jos vaikka sukupuoli näkyis! =) Haluatteko te tietää etukäteen? Vastailkaa ja kertokaa míten teillä meneepi... :heart:

Moikka moi! Alun kovasta oksentelusta ja väsymyksestä ollaan täällä selvitty. Onneksi :) Mielialan vaihteluja vaan on ja välillä menee ihan itelläkin hermot kun käyttäydyn välillä vähän oudosti joissain tilanteissa :whistle: Kuuluupi kai asiaan :) Tänään kävin jo vaunuja kattelee. Huh. Tekisi niin mieli ostella jo kaikkea kivaa. Mut yritän hillitä itteäni. Avopuolison kanssa asustellaan Lahdessa.

Mullahan tuli sitten eilen yöllä lähtö päivystykseen ku yhtäkkiä illalla levahti vettä sänkyyn. Säikähdettiin kyllä niin pahasti että ei kait menetetä meidän pientä mutta onneksi kaikki oli ok. Kipuja mulla ei edes ollut. Kukaan lääkäri ei vain tiennyt mitä se vesi oli koska lapsivettä ei kuulemma ainakaan. Saatiinpas ainaki ihana kuva meidän pienokaisesta ku ultrasivat minut! =) Nyt ei malttais olla katsomatta tota kuvaa.... Aivan söpöt pienet jalat ja kädet ym. Menis vaan kaikki hyvin sinne maaliskuuhun saakka...! Nyt sitte lepoa vain koska pieni kuumekin pääsi yllättämään. Toivottavasti teillä siellä kaikki hyvin ja vaavi kasvaa reippaasti! :heart: Ette muuten sattuis tietämään mitä tuo vesi oli ku olis ihan mukava tietää silti? Reilu määrä sitä ainakin tuli. Voimia sinne ja mukavaa syksyä!

Meillä kuuluu odotukseen hyvää, liikkeet tuntuvat ja kaikkea... Mahakipuja on kyllä välillä, mutta kai se johtuu vain nupun kohdun venyttämisestä.. :heart:

Ultra olisi sitten ylihuomenna, aion kyllä sukupuolta kysyä, vaikka tuo mies ei niin kovasti kai tahtoisi etukäteen tietää... =)

Tuosta valahtelusta... Itsellä kävi tänään hieman samanlainen juttu. Huomasin vain yhtäkkiä jotakin valuvan ja pelkäsin jo pahinta. Mutta sitä ei hirveän paljon tullut ja kuulemma ihan pelkkä valkovuoto voi raskausaikana tuolla tavoin valahdella... Eli eipä kai syytä huoleen...

Koulu alkaa pikkuhiljaa rasittamaan. Nyt on paha jakso menossa, joten rankkaa voi olla... Mutta eiköhän tästä selvitä... =)

No huomenta! Mäki käyn just viimeisiä lukion kursseja ja kauhee kiire ku viikossa pitäis saada ne pakettiin. Sit alkaa syysloma ja sen jälkeen pitäis kaikki numerot olla annettu että lakki tulis sit joulukuussa... Onneksi kirjotukset kuitenki takana ja ihan hyvin meni! :) Mulla on ultra ens tiistaina ja toivottavasti sais sit tietää kumpaa sukupuolta on. Missä oot muuten koulussa Krissel? Munki pitää sit jatko-opiskelut katsoa miten alotan ku ensin tietysti tärkein eli meidän pikkuinen beebe! :heart: Onko muuten sun kavereilla vielä lapsia? Mulla on yhdellä sellainen noin 4kk vanha tyttö, mutta omasta kaveripiiristäni oon ensimmäinen. Miten sun ystävät suhtautu uutiseen? Mutta hauskaa päivää sinne! Munki pitää lähtee käymään koululla vaikka kursseja käynki itsenäisesti. Voimia sinne ja onnea ultraan! :hug:

Lukiotahan minäkin käyn... Nyt on abivuosi parhaillaan menossa ja helmikuuhun asti pitäisi yrittää jaksaa, että lakin saisi keväällä.. :/

Nuppu tottakai ensimmäisenä, joten jos ei jaksa niin sitten on lakki siirrettävä tulevaisuuteen! On kaikki kuitenkin niin vähästä kiinni että tahtoisi kyllä opinnot loppuun saada pian, että voi sitten nauttia vauva-arjesta... :)

Ikäisistäni kavereista kaikki ovat lapsettomia, mutta serkkuni, joka on myös hyvä ystäväni sai maaliskuussa vauvan. Tulee siis melkein tasan vuosi ikäeroa... :heart:

Hyvin on kaikki suhtautuneet, vaikkakin aluksi ehkä hieman järkyttyneet. :D Tukiverkko on siis vahva ainakin täällä!

Mitenkäs teidän vanhempanne? Äitini suhtautui erittäin hyvin, on kai jo tottunut kun siskoni sai esikoisensa myös 18-vuotiaana.. Isä nyt ei oikein sanonut mitään, vaikutti ehkä pettyneeltä, mutta väliäkö sillä. Tärkeintä on itse olla onnellinen eikös vaan?

Mutta nyt taidan siirtyä telkkarin ääreen... Jaksamisia kaikille!!!!!

Hyvin meilläki kaikki ottanu! Molempien äideillä mahdoton mummokuume! B) Miehen äiti ihan itki ku kuuli asiasta. Ja mulla on todella ihana isosisko jolta saadaan kyllä apua että tukijoita riittää! Mullaki nuo viimeiset kurssit tossa ja kiire painaa päälle mutta eipä niiden takia viittis lakin saantia siirtää. Muista kuitenki katsoo olosi mukaan miten jaksat koulua. Kevään kirjoituksethan on maaliskuussa? Viimeiset odotuskuukaudet meneekin sulla sit lukiessa? Siinähän sitä aikaa on ku ei oikein hirveesti muutakaan voi tehdä ku odotella! :) Mäki tässä lähen kohta käymään koululla ja päivällä taas tekee hommia. Voimia sullekin sinne kouluun ja muista myös rentoutua että beebe ei hermostu! :D Hauskaa päivää kaikille!

Yhteistyössä