Moikka.
Aikoihin en oo saanu kirjotettua...on ollut niin voimaton ja oksu olo.Se ite ei oo kyl viel lentäny mut ei kaukana oo ollu.Lukenu oon pikaseen teijän juttuja...
Kaikill alkaa aikalailla olla oksuoloja. :x Hyvä merkki hyvä merkki..paitsi jos se menee tooosi pahaksi et kaikkki ulos..ni voimia siitä kärsiville.
Päänsärystä joku puhui...mulla on kans ollu pää kipee melkei joka päivä nyt...Mulla ei ikinä oo ennen kuopuksen raskautta ollu mitää mikreeni päänsärkyä...mut sillon sitä oli..ja nyt sit tää voi olla samaa tässä raskaudessakin.Ei kiva ei kiva.
MinkyMä syön kans rd-ruokavalil tässäkin raskaudessa.Mulla on ollut jokaisessa raskaudessa noijen sokereiden kanssa sähläämistä.Ekassa se pysy ruokavaliolla,tokassa pitkäaikasta insuliinia hetken piikitin ja nyt kolmas meni sitten piikillä jostai vkosta 26.Joten tuo ruokavalio on tuttu.Mulla on lähtöpaino aika kova...viime raskaudessa menin miinuksille 7 kiloa tuolla ruokavaliolla.Tosin mulla oikeesti on painoa yli 100kiloo.Älkää hullussakaa normaalipainoset kaameelle dietille ruetko.Tietenkin painon tuloa voi rueta vahtimaan..mut järki pitää olla mukana siinä touhussa.Varsinkaa jos ei sokereiden kanssa ongelmia.
Pitää syödä hyvin ja monipuolisesti!
LillaMyVoi sun vuotojen.Soittele neuvolaan jos se nyt ei lopu ja jos vaan vähänkää ihtees häirihtee.Kyllä niien on kahtottava sinne jos vaa nii kovasti vaadit!!Vaadi sitä jos sua häirihtee se!Ei ne sitä muuten pian noissa terpoissa tyrkytä...ite o otettava ja laitettava ne kahtomaan.Ei sun tarvihe epätietoisuudessa elää.Soitat ja sanot et sä tahot että sinne katotaan ja kuunnellaan.
Tsemiä.
(.)
Täällä siis velloo oksu olo...yäk!Eilenki olin iha kanttu vei...Ihan kaamee.Ei mulla aikasemmin tämmöstä oksua oo ollu...muissa raskauksissa.Vai onko aika kuultanu muistot...vaikka ei edellisestäkää oo ku vuosi ku näissä oloissa kärvistelin.Sillon niitä oli kaksi...noita pikkusia tuolla masussa.Ei kai nytkin...täällä edellleen puhutaan kaksos pojista...ja tää olo ei auta siihe ollenkaa.
Kiukkuraivareista no mä saan raivareita tuon tuosta.Ärjyn ja murisen jostai asiasta ihan hirveesti ihan yhtäkkiä.Isäntä sanoki et miks mä oon nykyää aina nii äkänen...tuumasin sille et mistäköhän johtus et eikö muista kuopuksen odotuksesta tätä...Kyllä se sitten muisti kun muistutin.Sanoin sille et kyl mä sen itekki huomaan mut en voi sille jostai syystä mitään.Se vaan tulaa ja menee...vähän väliä.Sit rähisen ja äkkäilen.Hm hm...On tää odotusaika nii hurjaa...kaikkea tulee ja nuo ukko kullat sen kestää.
Meillä julkistettiin meidän parin viikon takasta naimisiin menoa...kerrottiin siitä isännän vanhemmille...omani eivät ole elossa enään.Olivat ihan häh...mutta sitte ihan onnessaan.Kaikki kyselivät mitä haluttasi lahjaksi..ni tuumasin vaan et ei olla sitä niin ajateltu ollenkaan.Mentiin vaan ku siltä tuntu ja sitä haluttiin. :heart: :heart: :heart:
Meillä o vähä kaks piippunen juttu...tuon auton kanssa..joku edellisessä pinossa autoa vaihtoi...Meillä on tommonen iso farkku.Isoin mitä on.Mut ei millää haluttas vaihtaa sitä...jos vaihettas ni haluttas vaihtaa transportteriin...mut hem...ne maksaa nii sairaasti!!Kenellä semmosee o varaa??!!meillä tosissaa o paikat täynnä nyt koko porukalle...isäntä tuumas sit et jos tulee yks..ni sit ei vaa liikuta koko porukalla mihkää.Et osa jää kotii.Me asutaa tääl korpikuusen kannon alla josta 25 km kauppaan jne...ni jee jee.Mut kyl me tosissaa tuollakin pärjätään jos vaan halutaan.Tuo on nii mahtava auto ajaa ja muutenkin.Ihan paras.Ollaan molemmat tykätty siitä ihan hirveesti.Luovuta ei millään.Paitsi jos jostai keksitää rahat transportterii....kaksoset jos tulee ni sit ois pakko harkita ison lainan ottamista ja sijottaa tai no huono sijotuskohe on auto mut joka tapaukses sijottaa autoon...Voi kun voittas lotossa.
:kieh:
Pitäs teetättää porakaivokin ihan tässä...meillä ollaa nyt pari kolme vkoa kituutettu kaivon kanssa eikä vesi meinaa lisääntyä...olleskaan...ijdisjjjvnkkokdo ottaa aivoon jo tää vedettömyys. :ashamed: Rahan menoo rahan menoo...mistä sitä rahaa nyitään..ku isännälläki alkaa nyt lomautukset et puolet palkasta tippuu pois...hm hm..nooh asioilla on tapana järjestyä.Ei muuta ku etee päi...
Mä lähen kamu tuli tuomaa hoitolasta...pariks päivää
Palataan
Daizz ja kaksospojat 7+4