+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Se siitä kirkuvan punaisesta ovisplussasta, täti tulee viimeistään huomenna. Lämmöt laski tänään. Mä oon niin ilonen, et toi edellinen oli viimeinen kotitestin liuska. En ikinä koskaan enää osta noita, tunkee noita hiton viivanpaikkoja joka testiin eikä kuulemma edes ole näyttänyt oikeeta plussaa muille, jotka raskaana on olleet.

En varmaan täällä itseni tuntien alkukierrosta tule roikkumaan, eli aikasintaan 10 päivän päästä oviksen merkeissä nähdään. Plussaonnea kaikille muille! :whistle:
 
Tänään piti vuodon alkaa, eilen vuoti jo ihan "kunnolla" mutta loppui yön aikana, muutenkin kn oli vetäytynyt ylös ja suulla oli paksua valkkaria :eek: Lämmötkin oli vielä 37!
Täytynee ehkä tehdä testi, jollei vuoto nyt kunnolla ala, on tämä niin ihmeellinen tilanne...

Onnea plussanneille
 
En sittenkään jaksanut eilen päivittää. Olen tänään illalla kaksin lapsen kanssa, joten hänen nukahdettuaan koitan rauhoittaa itselleni tovin päivityshommissa. Uni ei kuitenkaan tule heti, joten rutiiniksi muodostunut oma hetki tekee ihan hyvää. Ehkä keskittymiskykykin löytyy, kun ei ole ketään häiritsemässä. :D

Lämmöt vaikuttaa viimein laskeneen. Olisiko sitten flunssa yrittänyt, kun ei menkkojen alettua vielä laskenut. Vuoto hiipui eilen loppuun eli poikkeuksellisen kauan meni lämpöjen laskuun. Olo on aika vetämätön, kun en osaa vielä tasapainoilla syömisten kanssa ja metut tihentää välipalan tarvetta. On vaikea syödä niin, ettei energiaa kuitenkaan tulisi liikaa. Olen taas sortunut vähän herkuttelemaankin, joten skarppaamiseen on aihetta. Tulevalla viikolla saan tasata univajetta, kun menen lapsen kanssa käymään mummolassa ja siinä samalla ehkä saan ruokailutkin takaisin säännöllisiksi.

Nyt on aika mennä laittamaan päivällistä, joten palaan kommentoimaan myöhemmin. Tsemppiä kaikille!
 
Huono huono olo! :x Jotenkin pitäisi pystyä syömään ja ottamaan iltalääke, mutta ajatuskin tekee pahaa. Vatsatautia on liikkellä, mutta toivottavasti ei ole sitä. Mahaan ei onneksi koske, joten uskon olevan lääkkeistä. Taidan hoitaa vaan tuon päivittämisen ja kommentoida vaikka huomenna. Tavallista aikaisempi nukkumaan meno taitaa olla tänään hyvä idea.
 
sunnuntai 14.3.2010



adora.........................kp42/28
KS09...........................kp35/35?.........21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp33/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp32/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
AaVee.........................kp30/30(33).....27v......1.lapsi......yk15
Tinker Bell...................kp30/33...........26v......1.lapsi.......yk3
mamitus.....................kp27/27-29.......26v.....2.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp27/24-30.................5.lapsi........yk1
Heathy.......................kp26/26-27..................2.lapsi.......yk3
A-H.............................kp24/27-28.......22v......2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp21/29........................................yk6
samara88...................kp21/21-28..................1.lapsi.......yk1
Viulu...........................kp20/28-30..................4.lapsi.......yk1
Nasukka82.................kp13/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp13/25-30..................3/4.lapsi
inspire........................kp9/31.........................1.lapsi
very important baby...kp9/28-31.......29v........................yk8
macy gray...................kp7/32-34.......29v......2. lapsi......yk5
babar.........................kp5/35............30v.......2.lapsi........yk3
Paha päivä.................kp4/25-28.......25v.......2.lapsi.......yk2
wilkat.........................kp2/35........................3.lapsi........yk5
icefairy.......................kp2/28-35.......23v...... 2.lapsi........yk1


TAUSTALLA
Aurella
mahara
Agaetis
Piupula
Amf


PIINAILIJAT
Heathy....................................dpo14
KS09.......................................dpo14?


PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sone................8.3. ...........kp36/30
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2


HAAMUILIJAT
 
samara88 > Mitä nuo sinun kk-luvut tarkoittavat (miksi 21 on suluissa)? Jos olet vasta lopettanut pillerit tms ja kierto on epäselvä, niin oviksesta laskettuna se olisi noin 30 (olettaen, että luteaali on sen keskimääräisen 14vrk). Voidaan toki merkata myös ihan kysymysmerkillä tai muuttaa asian selvitessä. :) Tervetuloa mukaan!

AaVee > Miten merkitsen sinun lukusi listalle? Lisäänkö sinut myös piinailijoihin?

Heathy ja KS09 > :hug: Toivon teille pikaista tilanteen selviämistä ja tietenkin siihen mieleiseen suuntaan.

Tinker Bell > Onnea! :flower: Lisäänkö sinut plussanneisiin vai haluatko vielä varmistella? Mielestäni olet kyllä ihan selvä tapaus. :)
 
Tää mun tilanne on kyllä vähintääkin kummallinen. Päivällinen clearbluetesti antoi roskishaamun. Vuosin useamman päivän siihen asti, kunnes vuodon olisi pitänyt alkaa, ja nyt ei mitään.
Siis joko mä olen raskaana, kyseessä on taas kemiallinen / varhanen km, jonka vuoksi aikaisempi haalee haamu ja nyt roskishaamu, tai sitten testit ja kierto on taas vaihteeks ihan sekasin keltarauhaslääkityksestä huolimatta.
Ensimmäistä toki toivon, mutta usko menee tohon kakkoseen.. olishan se aika hienoa ja eriskummallista, että tästä toisesta kävis samoin, kuin ykkösestä, että verikokeisiin tutkimuksia varten pitäis mennä seuraavista menkoista ja niitä menkkoja ei sitten koskaan tuliskaan :D :heart: Tuskinpa kuitenkaan kahta kertaa peräkkäin :ashamed:
 
macy gray: juu, yleensä siis 21-22 (ennen pillereitä ollut aina), mutta nyt pillereiden jälkeen tikutin oviksen kp15, eli siks pidempi ainakin tässä kuussa tulossa. Eli jotain 28-30 vois odotella?

Tuo on ihan hyvä merkintä, tarkentuu sitten jos/kun tulee lisää yk:ita vertailuks ja kierto tasottuu :)

Kiitos päivityksestä ja mukaan pääsystä! :flower: :D
 
Huomenta.

Eilinen clearblue antoi päiväpissasta parin tunnin jälkeen roskishaamun. tänään aamulla apteekin oma antoi parin minuutin jälkeen roskishaamun. Mistä mä nyt tiedän, onko tää uutta alkavaa ja voimistuvaa plussaa, vai rippeitä kemiallisesta raskaudesta? :ashamed:
 
Ai niin ja piti sanomani että apteekin testeissä on roskis haamut mun kohdalla aina tarkottaneet vahvistuvaa viivaa.Jos en oo ollut raskaana ei oo tullut ees roskishaamuja,siksi sitä aina suosittelen testinä =)

AaVeelle kovasti myös peukut pystyssä :heart:
 
Eihän se auta :( Vähän vaan nyt hirvittää, kun sain sen haaleaakin haaleamman plussan sillon loppuviikosta, että jos se olikin kemiallinen ja nää on enää riuppeitä siitä, sillä edellisessä sain tosi selviä roskishaamuja sen yhden selvän plussan jälkeen... Ja sitten jos tätä joutuu vielä pitkään arpomaan, niin voi ei!
 
En voi ymmärtää tätä vetämätöntä oloa, kun en kipeä ole. Päätä särkee ja voimat on pois, mittari näytti aamulla 37 (äsken mitattuna tosin vain 36.6, mutta hieman koholla sekin) ja päässä tuntuu hataralta. On sellainen epätodellinen ja sumuinen olo. Voiko metut aiheuttaa tällaista? Ruoka ei maistu, mutta sain aamulla syötyä ruispuuroa. Nyt koitan piristäytyä kahvilla ja puolen päivän aikaan viimeistään on sitten lounaan aika.

Kommentoinnit taitavat tälläkin kertaa jäädä, mutta teen tuon päivityksen tuosta. Toivottavasti menee oikein. Mukavaa päivää kaikille ja helpotusta piinailijoille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinker Bell:
macy gray: Tein tuossa aamulla vielä Clearbluen viikkonäytöllisen testin ja tulos raskaana 1-2 viikkoa. Joten kai minut voi siirtää plussanneisiin, kuhan siellä sitten myös pysyttäisiin :) Kiitos!
Ihanaa mahtavaa! =) Onnea! :flower: Tarrasukki matkaan ja tervemenoa odottajiin! :) Olipas piristävä uutinen. Harmi vaan, kun ei tunnu lihaksissa asti. :LOL:
 
maanantai 15.3.2010



KS09...........................kp36/35?.........21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp34/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp33/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
AaVee.........................pp5/16.............27v......1.lapsi......yk15
mamitus.....................kp28/27-29.......26v.....2.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp28/24-30.................5.lapsi........yk1
A-H.............................kp25/27-28.......22v......2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp22/29........................................yk6
samara88...................kp22/21-28..................1.lapsi.......yk1
Viulu...........................kp21/28-30..................4.lapsi.......yk1
Nasukka82.................kp14/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp14/25-30..................3/4.lapsi
inspire........................kp10/31.........................1.lapsi
very important baby...kp11/28-31.......29v........................yk8
macy gray...................kp8/32-34.......29v......2. lapsi......yk5
babar.........................kp6/35............30v.......2.lapsi........yk3
Paha päivä.................kp5/25-28.......25v.......2.lapsi.......yk2
wilkat.........................kp3/35........................3.lapsi........yk5
icefairy.......................kp3/28-35.......23v...... 2.lapsi........yk1
Heathy.......................kp1/26.........................2.lapsi.......yk4


TAUSTALLA
Aurella
mahara
Agaetis
Piupula
Amf
adora


PIINAILIJAT
Heathy....................................dpo15
KS09.......................................dpo15?




PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sone................8.3. ...........kp36/30
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3



HAAMUILIJAT
 
Heips macy, mulla ois tänään jo kp 11/28-31, on jossain vaiheessa pudonnut yksi päivä pois:) Ja siis ovisoireet alkaneet, yritystä siis on taas, ja on mies taas niin ihana :heart: Ja lapsetkin on ihania. Tämä aika kierrosta on kyllä niin mukavaa, kun ei ole mieli maassa eikä ärsyynnytä oikein mikään, onnelliset päivät :D Toista sitten kierron lopulla ja alussa, kun kaikki ottaa päähän...

Ja jee, minä sain osa-aikatyön eli saan olla lasten kanssa vielä kotona :heart:
 
Jee mä sain laitettua lisää kuvia päivitykseen! Lounaan jälkeen olen hieman piristynytkin, kun sain hetken pötköttää lapsen piirrellessä vieressä. Uni olisi tullut tarpeeseen, mutta siihen ei nyt ole mahdollisuutta.

vib > Kiitos, kävin korjaamassa. :) Onnittelut työpaikasta ja mahdollisuudesta pysyä kotona! :flower: Millaiseen työhön pääsit?

KS09 > Pääsisitköhän labraan veritestiin? Sillähän tuon voisi varmaan varmistaa, jos testien tulokset ovat epäselviä. Itse mietin testaamista vaikka lupasin olla ajattelematta mitään jossitteluja. Mikäli oireet jatkuu, niin teen vielä yhden ja sitten annan olla. Pitäisi tilata testejäkin lisää.

Testeistä halusinkin kysyä. Eli onko ne Mammaksin herkät puikot hyviä vai kannattaako mieluummin tilata normaaliherkkyisiä? Entä mitä ovistestejä suosittelette, jos tarkoitus on käyttää niitä lähinnä ennen raskaustestin tekoa ja joskus oviksen varmisteluun?

Heathy > Mikä siellä on tilanne?
 
Onnea työpaikasta, vib! Ihanaa että elämä hymyilee. :flower:

Voih, KS09. Hirveä tilanne. Voi kun pääsisit labraan ja tuo kamala epätietoisuus loppuisi. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.

Macy gray, kuten jo eilen osasin arvella tänään alkoi menkat. Positiivista tietty se että ovuloin taas kp 12 ja sain normaalin, 26 päivän kierron ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Ehkä tästä uudesta kierrosta sitten jo tärppääkin. Jos siis ehdit, niin olisi voisit päivittää mulle kp 1/26.

Testeistä: viime kierrossa käytin niitä halpis kotitestin liuskaovistestejä ja clearbluen digiä. ajattelin, et testaan liuskalla ja sit ku liuska on plussa niin varmistan digillä. Tein kp 11 liuskan, selkeä kontrolliviivaa tummempi plussa ja samana päivänä digillä myös. Seuraavana liuska jo selkeä nega. Eli ne tuntuu toimivan hyvin, ja on mammaksin testejä halvempia.

Ekaa yrittäessä tein yhden puhtaan negan mammaksin herkällä puikolla, ja sitten yhden kunnon plussan (tosin sillon oli jo menkat viikon myöhässä). Raskaustesteistä kannattaa välttää ilmeisesti tota predictorin varhaistestiä ja sit kotitestin liuskoja, jos ei halua tuijotella viivanpaikkoja ja arvuutella testiajan sisällä tulleita väriviivoja, jotka kuivuessaan katoaa (= ja osoittautuu oikeiksi negoiksi).
 
Heathy Toivottavasti seuraavaksi tulee plussa, jouluvauva. :) Mä ainaki kovasti toivoisin itselleni. :p



macy gray Jee, hienoja kuvia tuli! :)


Salilla ollaa oltu, mut karkkiakin syöty.. voivoi. :D Menkat alka jo kohta loppuu, no normaalia mulle et kestää sen 3 päivää!!
 
A-H
Tuli äsken kaupassa sellanen ihme selkäkipu, mitä oli mulla ekassa raskaudessa, niin jotenki ajattelin, että vois testata ja haaleaakin haaleampi haamu tuli testiajan sisällä ja mies jopa näki sen myös! :) Varmaan loppu ilta menee sit roskikseen kurkkiessa ;) Ei vitsi, nyt vaan peukut pystyyn, että viiva vahvistuu, ainakin oireita tulee lisää joka päivä.

En nyt jotenki osaa kommentoida muuta, ku oon niin häkeltyny! Huomenna sit.
 
Paljon onnea plussista! :heart: :heart:

Täällä on niiiiin paljon tapahtunut, että anteeksi, kun en nyt kommentoi kamalasti :/

Minä olen taas back in the game. Kävin tänään gynellä ja ovuloin 3päivän päästä :) :)

eli mulla on kp 13/32-48 ja samalla kysyin, että millon pitäs ajatella jotain hoitoja, kun kaikki fyysisesti oli kunnossa mulla niin sanoi, että jos ei syksyyn mennessä olla saatu vauvaa alulle niin mun ei tarvitse kuin soittaa sille, niin se laittaa meille lähetteet eteenpäin tutkimuksiin :heart: Eli taukoa ei siis voi pitää :) ihan hyvä sittenkitenkin näin. :) Nyt ei tarvitse ainakaan pohtia, että ovuloinko ollenkaan ja tiedän tarkkaan, millon menkkojen pitäisi alkaa, eli tulee 30päivän kierto :heart:

Sen verran tossa lueskelin, että,

KS Toivottavasti tilanne selviää kohtapuoliin, niin ei tarvitse miettiä päätä puhki :/

Heathy Harmi, ettei tärppi käynyt tässä kierrossa :/ mutta onneksi kierto alkaa tasottumaan :heart:

A-H Toivottavasti viivat vahvistuvat ja saat oikein mojovan plussan testiin :heart:
 

Yhteistyössä