+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Äh pläh, ku ärsyttää et ekat kuukautiset km jälkee ei oo vieläkää alkanu. No eihä siitä ookku nyt se 1kk ja 1päivä. :D Kovin pitää sitte yrittää, ni tulis jouluvauveli. <3

Paljon tullu taas plussia tänne!! :flower:
 
Mulla näytti testi jälleen negaa. Ehkä siinä taas viivanpaikka pilkistää, mutta en jaksanut jäädä tihrustamaan. Turhauttaa. Seksiä on ollut tässä kierrossa vähän eikä tyypillistä himokkuusjaksoa ennen ovista tullut, mutta mahdollisuus kuitenkin on. Dpo 18 jo, joten pitäisihän mun menkat alkaa, mikäli en raskaana ole. Tätiä ennakoiva halukkuuspuuska iski yöllä ja nippailut jatkuvat, joten jospa se vuotokin alkaa ihan pian.

Onnellinen x5 > Kummallisesti heittää sulla plussan ja negan välillä. Annanko sun tietojen olla tuolla plussanneissa silti?

Jos ei tänään ole plussapäivä, niin toivottavasti alkavalla viikolla tulee sitten roppakaupalla. =)
 
Sone
Heathy: Miulla kans on menny kauan että kierto tasottuu kuopuksen jälkeen. Meillä siis 2005 ja 2008 tytöt. Imetin vuoden myös ja viime kesänä lopetin, menkat alkoi sitten pari kk sen jälkeen elokuussa. Ja nyt on ollu vasta kaks kiertoa normit 30-35.

Sanon muuten kaikille vinkiks
että kantsii tarkastuttaa kilpirauhasarvot jos menkat ei ala säännöllistyä, miulla meni taas vajaatoiminnaks (nuorempana oli, ja sit tasottu niin etten tarvinnu lääkkeitä) kuopuksen syntymän jälkeen, varsinkin synnytyksen jälkeen monelle puhkeaa. Ja vajaatoiminnan aikana harva raskautuu, ei meilläkään ollut viime syksystä lähtien muutakun ky tai varmat päivät ja en tullu raskaaks, kun taas esikoisesta tulin vahingossa ja sen jälkeen kaks raskautta ekoista kierroista. Eli tosi helposti oon yleensä tullu. Siks on niin vaikee uskoo että nyt olisin raskaana kun oon sairastellu niin paljon viime vuoden aikana..
 
Sone
Macy gray: Teet sit allkuviikosta sen plussan!!!

Onnelline
n: Onpa kummallalista siullakin, plussaa ja negaa!

Kaikista pahinta on kyllä epäselvyys noissa testeissä, olispa vaan yhtä testimerkkiä olemassa ja siinä tulsi selvästi joko plussa tai nega.. Mut kun tulee testailtua eri merkkisillä itekkin sorruin testaamaan jo ennen kun olis pitäny alkaa edes. Mut minkäs sille mahtaa kun toiveet on niin katossa.
 
sunnuntai 7.3.2010



inspire........................kp41/31.....................1.lapsi
Sone...........................kp35/30.....................3.lapsi
adora.........................kp35/28
macy gray...................kp33/23-47.....29v.....2. lapsi......yk4
babar.........................kp33/35...........30v.....2.lapsi
piprane ema...............kp31/28...........32v.....3.lapsi.......yk8
wilkat..........................kp31/?
KS09...........................kp28/35?.........21v......2.lapsi........yk7
Sanelma.....................kp26/34?
Coya...........................kp25/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
AaVee.........................kp23/30(33)....27v......1.lapsi......yk15
Tinker Bell...................kp23/33..........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp20/28......................3.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp20/24-30.................5.lapsi.......yk1
Heathy.......................kp19/26-27..................2.lapsi.......yk3
A-H.............................kp16/27-28......22v......2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp14/29........................................yk6
Nasukka82.................kp6/28-30.......27v.......2.lapsi.......yk8
very important baby...kp2/28-31.......29v.......................yk8


TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
Agaetis
Piupula
Amf


PIINAILIJAT
macy gray...............................dpo19?
Sanelma.................................dpo12?
Heathy....................................dpo8
KS09.......................................dpo8?


PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
Onnellinen x5...6.3. ..........kp19/24-30.....dpo8


HAAMUILIJAT
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
Sone................2.3. ...........kp30/30
 
Heathy > Kiinnittymisvuotoa? =) Sulla on ihanmukavasti vielä kiertopäiviä jäljellä, joten älä vielä toivoa menetä. Se toivottu plussa voi hyvinkin tulla sieltä. :)

Sone > Apteekin oma on mun mielestä ollut hyvä. Mua harmittaa, kun sitä ei enää saa nettikaupasta ja apteekissa on paljon kalliimpi. (Onneksi varsin kohtuuhintainen kuitenkin, mutta en raski isoa määrää ostaa sillä hinnalla) Esikoisesta se näytti haamua kuukautisten ollessa pari päivää myöhässä eli saattaisi näyttää nytkin, mikäli raskaana olen. Tuo Mammaksin puikko vaan testiviivailee hämmentävästi vaikka on samaa herkkyyttä. Yksi viikkonäytöllinen digitesti mulla on, mutta sitä en käytä ennen kuin olen saanut edes kunnollisen haamun.

Aloin harkita aamuisen testin purkamista ja tarkempaa tarkastelua, mutta ihan järjetöntähän se olisi. Eihän niitä pitäisi testiajan jälkeen tiirailla vaikka kuinka houkutteleva viivanpaikka hahmottuisi testiajan sisällä. Kun ei ole haamu, niin ei ole haamu eli ei siihen kannata aikaa ja energiaa tuhlata.

Onnellinen x5 > Mikä sen plussaa näyttäneen testin herkkyys oli? Voihan se niinkin olla, että on ollut kemiallinen raskaus. Testasit niin varhaisilla kiertopäivillä, että sen jälkeen ehtii tapahtua vaikka mitä ennen kuin kuukautisten oletettu alkamispäivä tulee. Varhaisen testaamisen huono puoli on juuri tuossa, että saattaa saada oikeita positiivisia, jotka myöhemmin muuttuu oikeiksi negoiksi. Iso osa raskauksistahan menee kesken ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan. Toivotaan kuitenkin, että testi on näyttänyt kiinnittymisen aiheuttaman hcg-piikin ja näyttää uudestaan plussaa muutaman päivän sisällä. bd

Aloin harkita aamuisen testin purkamista ja tarkempaa tarkastelua, mutta ihan järjetöntähän se olisi. Eihän niitä pitäisi testiajan jälkeen tiirailla vaikka kuinka houkutteleva viivanpaikka hahmottuisi testiajan sisällä. Kun ei ole haamu, niin ei ole haamu eli ei siihen kannata aikaa ja energiaa tuhlata. Lämmöt on edelleen koholla enkä tunne itseäni kipeäksi. Lapsi on flunssainen, mutta mulla vaan normaali aamunuha ja muuten vaan hieman tukkoisuutta. Ehkä sitä toivoa vielä on.

Miten muuten on noitten Mammaksin testien kanssa, jos testaa purkkipissasta eli kastetaanko sitä saman aikaa kuin virtsasuihkuun? Ohjeesta en ole löytänyt mainintaa, mutta digitestissä oli pitempi aika purkista testaamiselle. Molempia testejä pidetään virtsasuihkussa vain 5 sekunttia, mutta digiä kastetaan näytepurkissa jopa 20 sekunttia. Onko siis mahdollista, että testi näyttää väärin, koska en ole pitänyt sitä näytteessä tarpeeksi kauan? Sen 5 sekunttia olen siis pitänyt. Pitäisikö pitää pitempään?
 
mg Se riippuu ihan testistä miten toimitaan purkin kanssa. Joissakin testeissä on sama aika virtsasuihkuun ja purkkiin, mutta voihan sitä pitää vaikka 10 sek. purkissa, niin luulis jotakin tulosta antavan, jos hormoonit vaan on tarpeeks korkeella.
Ja toi testien purkaminen ei ehkä kannata, sillä sillon se viivanpaikka näkyy paaaljon selvemmin, kun pelkässä puikossa, kokemusta on tästäkin :ashamed: mitäs jos soittaisit neuvolaan ja kysyisit lähetettä veritestiin? Ja syyks sanoisit just noi epäselvät viivat ja haamut ja et tiiä yhtään mitä ne on. Se kertois ainakin vähän onko ne viivat viivoja vai viivan paikkoja...

Mulle voism uuten päivittää kierron pituudeks 35, koska eipä ne menkat ole koskaan alkanut ennen kun parin päivän päästä lääkkeen loppumisesta. Ärsyttää vaan, jos jakun nää oireet johtuu tosta lääkkeestä, kärsin siis ihan turhaan :(
 
on tämä vaan piinaavaa.
tein viime yönä,joo. yöllä tein testin n,klo 2 ;) kaheli mikä kaheli.. ja taas testinä oli predigton,mikä ei ilmeisesti olekkaan niin varma mitä olen kuvitellut. testi ajan (5min) siihen tuli hailakka epämääränen viivan tapainen, mutta sen jälkeen en kerennyt enää sitä kahtomaan,ku pitä palata pojan viereen nukkumaan,ettei kaveri heräis kokonaan. aamulla eli n.3h myöhemmin kurkkasin testiä ja aika selvä plussa.. eli roskis plussan sain.. nyt sit mietin,että jääkö "roskisplussiin" se toinenkin viiva pysyvästi näkyviin vaan häviääkö se ajan kans? mulla oli se aijemmin tekemä testi tallessa ja oon niitä vertaillut ja ihan selvä ero tän aamuisessa, siinä aijemmassa testissä on nyt melkeen samanlainen haamu ku tän aamuisessa oli testiajan siällä.. jännää,vähän liiankin jännää. pitänee suunnistaa ens viikolla taas vaihteeksi apteekkin,koitan sinnitellä loppuviikkoon ennen ku käyn ees ostamassa testiä,en malta kuitenkaan oottaa sen kans ajan kulumista..
oireet lisääntyy,tai kuvittelen ainakin niin. palelua on ollut ihan kivasti ja tuntuu,että rintoja palelee,eilenkin ois tehnyt mieli kietoa lisävaatetta rintojen ympärille,kahvin juonti äklöttää,vaikka normaalisti oon suurkuluttaja, nyt iski nuhan (liekkö sit ihan oikeaa nuhaa??) alamaha hassun tuntunen,tänään poika tuli syliin ja paino alamahaa,ni tuntu ihan ku rakko ois ollut täynnä,vaikka ei ollutkaan, siis vihlo hassusti,jotenkin semmosen herkän olonen,en osaa selittää paremmin..
nyt vaan alka ajo pelottamaan,että täti kurvaa ens viikolla kylään. taidan tippua aikasta korkealta..

plussa puhureita kaikille! toivottavsti saahaan paaaaaaljon +++++++++++ ens viikolle..
 
Mulla se tuhru loppui ei tullu ku aivan vähän rusehtavaa valkkaria.. aikaisemminkin on tullut kiinnittymisen aikaan samanlaista joten oletan sen olevan juuri sitä. muistelen että edellisen syntyneen lapsen alkuraskaudessa oli juuri näin ja ku silloin tein testin näytti negaa ja siitä 3 vrk:tta oli plussa. Heathy aika outoo jos kerran ollaan samassa vaiheessa menossa kp8 tai 9 ja sama oireet.. epäilen todellakin kummallakin olevan kiinnittymistä.
Mun prediktor oli se varhainen ja testeistä kaikista herkin 5 oli sen herkkyys ku muilla on 10, 25 tai 50,joten odotellaan...tänään on jo tissit kipeet ja tekee mieli punajuurta :)
Mä pysyn plussanneissa niin kauan ku toisin todistetaan. Oon kuitenkin saanu 4 haamua ja yhden plussa ja yhden negan, aika erilaisia noi testit.
Olo on raskaana oleva...
Miten se ovulaatiotesti näyttää raskauden, pitääkö ne viivat olla yhtä vahvoja vai riittääkö jokinlainen viiva?
 
oon ollu kohta viikon kauheessa räkätaudissa... nyt on kaks päivää ollu pahoinvointia(ei oksennusta eikä ripulia) niin ja painon tunnetta ja nippailua alamasussa... voiko olla!!??? vasta kp 20 menossa... kumpa! bd
 
Sone
Onnellinen: Mie luulen että lähes yhtä tummat viivat pitäs olla, en tiie.. Moni on kyl sanonu että ovis testi näyttää myös plussaa jos on paksuna. Miulla on myös raskaana oleva olo...
 
Sanelma, lupaavalta kuulostaa!

Sone, paljon onnea huomisaamuiseen digivarmistukseen. Ihan kun sinä siihen onnea enää tarvitsisit ;) :flower: :heart:

icefairy: teille tuplatarrasukilla varustettua jouluvauvaa toivon :heart: Voimia vielä toipumiseen ja yrityksen odotteluun :hug:

Onnellinen, kirjoituksesi kyllä antaa toivoa. Mullakin tää tuhru on jo hiipumaan, kokoajan ollut vaan hiukan haalean ruskeaa valkkarin seassa. Voi kun mullakin olis kiinnittymistä, ja yhdessä plussattaisiin ensi viikolla! Vai predictorin herkkyys on VAAN 5? Sehän voi sitten just antaa plussan kemiallisesta, eli ei välttämättä "vääriä" plussia laisinkaan. Mä en kyllä sitä testiä uskalla ostaa :D

KS09, kumpa et riutuisi turhaan :hug:

macy gray: kyl täällä on kaikki varpaat ja sormet ja hiuksetkin ristissä että olis kiinnittymisvuotoa :) Kuten myös todella toivon, että sä saisit kohta sen kunnon plussan. Kurjaa tollanen, kun on selkeitä oireita mutta piina ei vaan pääty vaikka 2 viikkoa jo odoteltu. :hug:

Sit ku viel tietäis mitä meidän perhettä vaivaa. Tyttö (15kk) oksensi neljästi perjantaina, ei lämpöä. Vietiin lääkäriin, kuulemma noro - ripulia odotettavissa, mutta muutamassa päivässä helpottuu. Noh, eilen ei oksentanut lainkaan ja iltaa kohti oli melkolailla entisensä. Tänään ollut erittäin energinen, ripulista tai oksuista ei merkkiäkään. Minä kyllä sitten olen oksentanut, kahdesti tänään vatsan ihan tyhjäksi. Lämpöä korkeimmillaan 37.5, ei ripulia. Mieskin oksensi viime yönä pari kertaa, mutta on tänään ollut ihan terve. Ei taida noroa sit kummiskaan olla, tai tosi lievää.. voi kun ei taas katkaisis luteaalivaihetta lyhyeen tää sairastelu. Ku ei ees ole kipeä olo, oksettaa vaan ja väsyttää kokoajan :headwall: Kuin raskauspahoinvointia, mut eihän se miestä laittaisi oksettamaan.

Tuhru onneksi hiipumassa, eikä lisääntymässä menkoiksi. Mut en usko enää plussaan, vaikka toki siis sitä toivon erittäin hartaasti. Huominen kertoo sit varmaan aika paljon.
 
Tein sen ovistestin ja selkeä viiva tuli, tutkin sitten asiaa netistä ja aika hyvälle se näytti dpo8-9 ei tarvis olla viivaa ollenkaa ja siis senhän pitää vahvistua raskautta kohden yhtä vahvaksi kuin ovulaatiossakin, eli dpo 12 pitäisi olla tosi vahva viiva ja silloin pitäisi näkyä jo raskaustestissäkin jos nyt sattuisi oleen raskaana. Mä oon tosi kiukkusella tuulella eli hormoonit heittää taas ja kovaa... enteilee punaista aaltoa..saisi nyt jäädä tulematta punainen pirulainen.....Huomenna dpo10 kunpa olisi onnen aamu ja testissä olisi edes haamu!
 
Onnellinen x5 > Sähän aloit ihan runolliseksi. :D Mulla kova kiukku eli poikkeuksellisen voimakas hormonimyrsky meinaa raskautta. Menkkojen edellä olen ärtyisä, mutta en saa skitsoraivareita. :whistle:

Mies on alkanut luopua epäilevästä kannastaan. Sanoi tänään, että voin hyvinkin olla raskaana kiivastumisistani päätellen. Nyt on lisääntyvissä määrin myös vihlonut emättimeen eli tuntuu kuin sukkapuikolla tökittäisiin. Sitä oiretta ei esiinny tavallisia menkkoja ennen. Elohiiri kiusaa silmässä edelleen ja pikkarit ovat alkaneet painaa nivusia. Huomenna testaan uudestaan ja annan tikun olla näytteessä hieman kauemmin. Jospa se näyttäisi edes selkeää haamua.

icefairy > Tsemppiä! Toivottavasti pääset plussaamaan pian ja odottajien puolelle paremmalla menestyksellä. :)

Sanelma > Testaahan uudestaan aamupissasta. Eiköhän sieltä ihan kunnollinen plussa tule. :)

KS09 > Olet ihan oikeassa. Jos ei huominen testi näytä jotain selkeää eikä tätiä näy, niin kyllä mun täytyy veritestiin pyytää. Muutenhan sinne ei mun epämääräisellä kierrolla olisi asiaa tässä vaiheessa, mutta selkeä ovis ja viivanpaikat muuttaa asian. Neuvolan kautta pyydän, kun en hoitajalle ilkeä taas soittaa. :ashamed:
 
nyt alko pelottamaan,ahistamaan.
aivan on semmonen tunne mahassa,että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.. saas nähän päästäänkö ees aamuun asti. eli ihan menkka juilintaa alamahassa ja ala selkää juilii.. hiivatti!!
miten tää voi ollakkaan näin piinaavaa tää loppuaika kierrosta.
näin muuten tässä muuan yö hassua unta. olin muka synnyttämässä,mahaa ei ollut ollenkaan,mutta aina ku mahaa paino ni pieni jalka siellä potki, sit mulla oli ampulanssi henkilökunnan kans jotai kränää,en suostunut lähtemään niitten kyytiin vaikka synnärille on meijän omasta tk:sta reilu 200km,sanoin että mä synnytän täällä. hassau.. :D
toivottavasti ois enne uni,ilman sitä henkilökunnan kans taistelua ;)
 
Heathy Joskus norovirus saattaa käyttäytyä niin, että jotkut oksentaa vaan kerran tai jotkut monta päivää, riippuen juuri viruksesta ja ihmisestä :x
Mä inhoan koko tautia ja oon nyt vielä säilynyt tänä vuonna siltä...raskauspahoinvointia odotellessa :wave: :headwall:
 
Sone
Raskaana , suosittelen clearbluen digitaalista muillekkin, ei tarvii tutkia haamuja :) viikot 1-2 sen mukaan, eli aika hailakasti on hormonia vaikka nythän miulla taitaa olla jo rv5 menossa. Mut näin on ollu ennenkin.

Tulkaa nyt muutkin kertoo hyviä uutisia pian!!
 
RiikkaVaan, kyl se joo noroa taitaa olla. Mä voin jo paremmin tänään, mut mies "romahti" viime yönä. Oksensi, ja nyt vatsaoireetkin kuvioissa. On tosissaan ihan kamala tauti. Mulle tuli lähinnä mieleen raskauspahoinvointi esikoisesta, ja rupesin miettimään pystynkö siihen uudestaan. Se oli kuitenkin mulla 4kk jatkuvaa oksentelua, ilman että välillä nesteetkään ois pysyny alhaalla. Jatkuva etominen, mitään ei oikein voinu tehdä. Silloin riitti, kun kävin vaan tenteissä. Nyt on esikoinen, ja gradun teko + kurssit. Toivottavasti säästyt pahalta pahoinvoinnilta! Kumpa minäkin, jos saisin vielä kerran ainakin ne kaksi viivaa :heart:

Sone, ohitin ihan täysin tuon aiemman viestisi kun olin niin huonossa kunnossa etten oikeen jaksanut lukea.. Kiitos kun jaoit kokemuksesi, antaa toivoa plussauksesi :) Multa on katottu kilppariarvot heti imetyksen loputtua, ja ne oli just tasan keskellä normaalihaitareita että lääkärikin nauroi. Mulla pitäis kaikki verikokeiden, ultrien ym mukaan olla just hyvin. PALJON ONNEA DIGIPLUSSASTA :heart: :flower: :flower: :flower: Ihana juttu!

Minun napaa: Tuhrua ei tänään näy ja lämmöt edelleen korkealla (se pikkukuumekin poissa). Ei oo kyllä ennen ollut tällaista, että dpo 7 tulis pikkusen ruskeeta tuhrua ja sit loppuis. Voiskohan se aikuisten oikeesti sit olla kiinnittymisvuotoa? Noh, tällä viikollahan se varmaan selviää.. saako mies odotettuakin odotetumman synttärilahjan :heart:
 
A-H
Pakko tulla tänne avautumaan! Oli muutaman päivän ajan ihan sellanen olo, että olisin raskaana. Oli pahoinvointia, selkäkipua ja maha oli ihan turvonnut :S Tein sit testin varmuuden vuoksi, mut negaahan se (tietysti) näytti. Liekö sit ollu ovis oireita vai mitä ihmettä? Ei ole ennen tollasta ollut.

En uskonut, että ikinä mitään tällaista netissä kirjottelisin, mutta viime tiistaina siis bongasin limat, keskiviikkona pupuiltiin ja se siitä sit, kun miestä "väsytti" melkein koko loppu viikon :/ Täytyy nyt toivoa, että tärppäs!

Nyt menossa kp18/27-28, ei millään malttaisi odottaa, että pääsee testailemaan, tai sit vähemmän mukavaa asiaa, että menkat alkas. Ois vaan ihana tietää, että onko raskaana, vai "pääseekö" yrittämään uudestaan :)

Vähän tökeröä tekstiä voi tulla ja en oikeen hallitse tätä palstailua vielä, vaikka paljon olenkin lueskellut. Aluksi varmaan tulee omanapaisia viestejä, mutta kyllä tämä varmaan tästä alkaa sujua :D

Täällä on kyllä porukalla ihan hyviä oireita, että plussia varmaan tulee! Ja onnea tietysti plussanneille! :)
 
SONE: onnea.

Täällä vieläkin odotellaan menkkoja.. tissit turvonneet edelleen . lämmöt koholla ja vessassa saa ravata. Pe tosiaan tein viikkonäytöllisen testin ja ei raskaana tuli. Tiedän etten oo mut kuitenkin noi "oireet" viittais siihen.. Täytyy nyt vaan odottaa seuraavaa kiertoa.

Hauskaaa alkanutta viikkoa kaikille.
 
Huomenia kaikille! Pakko kysyä teiltä tätä asiaa, kun hermot menee oikeasti. Terstasin dpo 11 negan herkällä testillä (10). Eikös se niin ole että noin herkän testin pitäisi näyttää tuossa vaiheessa jo ainakin haamua tai jotain, eli toiveet tästä kierrosta voisi heittää. Ei kyllä sen kummempia oireitakaan ole, mitä nyt mahassa on tuntunut jos minkälaista kipuilua. No ei mulla tainnu esikoisestakaan vielä mitään tähän aikaan olla, mutta en oikeen muista kunnolla.
 
babar Ei se aina näy noin aikasin... Eli älä vielä luovuta :)

Onnea sonelle plussasta :)

Eilen ov testi oli aika tumma, testiviiva ei ollut iihan niin tumma kuin kontrolli, mutta paljon tummempi kuin aikasemmin. Menisi tämä viikko nopeaan, niin monikin asia selkiäisi...
 
Mä taas testailin. Raskaustesti näytti edelleen viivanpaikan ja hetken mielijohteesta käytin kaupanpäällisenä tulleen ovisliuskan. Se näytti haamua. Voiko tälläinen pco-tapaus päätellä siitä jotain, kun ovis on bongattu kutakuinkin varmasti yli 2 viikkoa sitten? Eikös sen liuskan pitäisi näyttää puhdasta negaa oviksen jälkeen? Ajattelin pari päivää vielä odotella ja testailla sitten vielä. Jos ei tätiä kuulu eikä testi anna selvää tulosta, niin sitten soitan neuvolaan pyytääkseni veritestiä.

Voiko pieni lapsi vaistota äitinsä raskauden? Kyse on nyt vajaa 3-vuotiaasta, joka välillä juttelee mun saavan vauvan. Ekassa yrityskierrossa puhui myös näin ja silloin mulla todennäköisesti meni varhaisesti kesken, koska mulla ei ole koskaan muulloin tuntunut menkkakivut reisissä ja ne oli muutenkin vähän erilaiset menkat. Raskausoireitakin mulla silloin oli muistaakseni ihan selkeästi.

Alaselkää särkee ja välillä tuntuu alavatsalla siltä, että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Aikaisin aamulla kun valvoskelin tovin olin ihan varma, että joudun laittamaan kupin ennen kuin nukahdan uudestaan. Nippailut olivat siis aika voimakkaat, mutta merkkiäkään vuodon alkamisesta ei edelleenkään ole. Vatsa ei toiminut eilen, joten taitaa se hieman voimistella kipuilua. Hieman on jo helpottanut mahan osalta, selästä en ota selvää enteileekö tätiä vai onko vain rasittunut tai raskauteen viittaava.

Taidan tehdä päivityksen seuraavaksi ja kommentoida myöhemmin. Mukavaa naistenpäivää kaikille! :flower:
 
maanantai 8.3.2010



adora.........................kp36/28
macy gray...................kp34/23-47.....29v.....2. lapsi......yk4
babar.........................kp34/35...........30v.....2.lapsi
piprane ema...............kp32/28...........32v.....3.lapsi.......yk8
wilkat..........................kp32/?
KS09...........................kp29/35?.........21v......2.lapsi........yk7
Sanelma.....................kp27/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp26/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
AaVee.........................kp24/30(33)....27v......1.lapsi......yk15
Tinker Bell...................kp24/33..........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp21/28......................3.lapsi.......yk2
Onnellinen x5.............kp21/24-30.................5.lapsi.......yk1
Heathy.......................kp20/26-27..................2.lapsi.......yk3
A-H.............................kp17/27-28......22v......2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp15/29........................................yk6
Nasukka82.................kp7/28-30.......27v.......2.lapsi.......yk8
inspire........................kp3/31.........................1.lapsi
very important baby...kp3/28-31.......29v........................yk8


TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
Agaetis
Piupula
Amf


PIINAILIJAT
macy gray...............................dpo19?
Sanelma.................................dpo12?
Heathy....................................dpo8
KS09.......................................dpo8?


PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
Onnellinen x5...6.3. ..........kp19/24-30.....dpo8
Sone................8.3. ...........kp36/30


HAAMUILIJAT
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
 

Yhteistyössä