Heips kaikille jäljellä oleville!
Meillähän on ollut hiljaista alusta asti kun melkein kaikki aktiivit on Facebookissa, ja sallittakoon se heille :heart: Ja hyvin näytti moni täällä kirjoitteleva jo synnyttäneen ekojen joukossa niin eipä meitä sitten enää montaa ole, mutta ei se mitään, eiköhän me tälläkin joukolla saada pidettyä ketju pystyssä :kiss:
Itse en ole suoraan sanottuna ehtinyt taas viikkoon tänne kun tuo esikoinen pitää niin kiireisenä, että päivisin ei luppoaikaa ole ja ne lyhyet päikkärit nukun itsekin
Olen vielä itse aika tarkka siitä, että en halua roikkua puhelimessa lapsen nähden niin tässä sitä ollaan; lueskelen juttuja sieltä täältä ja en kerkiä vastaamaan kellekään mitään. Ja vielä kun oma olo on niin samanlainen kuin viimeiset pari kuukautta niin tuntuu että ei ole mitään sanottavaakaan omasta odotuksesta
Tässä nyt nopeasti omaa napaa neuvolakuulumisten merkeissä ja sitten jatkan teidän kuulumisiin:
Tiistaina oli siis vika neuvola ilman vauvaa, rv 40+0. Ja meillä siis lopussakin oli vain 2 viikon välein, eli edellinen neuvola oli 38+0.
Paino +420g (turvotuksiin merkkas jo plussan kun sormukset kiristää)
RR 104/78
Pissa puhdas
Sf-mitta 32 (oli tullut alas 34stä)
Tarjonta RT
Syke 144
Liikkeet ++
Vauva on siis jo laskeutunut selvästi, mitä ei esikoisesta tapahtunut missään vaiheessa, eli positiivista synnytystä ajatellen
Ja pääkin on kuulemma ja hyvin alhaalla. Nyt sitten vaan odotellaan, synnärille sitten soitto alkuviikolla yliaikakontrollia varaamaan, enpä usko että ennen ensi viikkoa taaskaan mitään alkaa tapahtumaan, jos jos viikon päästä pääsisi sairaalaan kun mun 41+6 osuisi viikonlopulle ja silloin ne ei yliaikakontrolleja tee. Eli viikon päästä perjantaina sitten
Olo on muuten hyvä, vauvan pää kairaa jo aika mojovasti ja kipeästi alas, mutta täällä riittää silti ihan hyvin energiaa siivoiluun, pihatöihin ja tuon esikoisen viihdyttämiseen
Palailen kohta kun olen lukenut taas muiden kuulumiset
Vappuvaavi ja tulokas 40+3