Joku taisi kysyä edellisesäs ketjussa testaileeko vielä. Nostan käteni! Oon testannut edelleen joka aamu. Aluksi halusin testata, että näen todella viivan vahvistuvan ja että saan digiin 2-3, koska edellisessä kierrossa sain viivan ja sain digiin 1-2 ja sitten kuitenkin alkoi vuoto, jotenkin nyt kun näen viivan vahvistuvan ja viikkojen lisääntyvän niin tiedän ettei ainakaan ole kemiallinen. No nyt on tosiaan viivat pysyneet hyvinä, niin nyt sitten tuhlaan muuten vaan loput testit, koska toivon etten niitä uudestaan tarvitse lähiaikoina
dpo 13, dpo 15 ja dpo 17. Dpo 13 tuli digiin 1-2 ja dpo 16 2-3. Vähän kuumottaisi tilata vielä yksi digi, koska esikostakaan en koskaan testannut 3+, mutta ehkä maltan varhaisultraan.
Unien näkeminen raskaana on outo juttu, mullakin alkoi heti dpo 7 jälkeen filmit pyörimään öisin päässä ja mielessäni ajattelin, että olisko tärpännyt kun oli niin outoja unia, jotka muistaa hyvin.
opcorn: Ompahan aina aamusin kerrottavaa miehelle, kun mitä milloin on unissa tapahtunut.
Oireina täällä on vain pienet nippailut vatsassa ja iltaisin alaselän särky. Ei muuta. Esikosta pahoinvointia oli rv8-12, jolloin sitten halailtiin pönttöä. Itse olen täysin vakuuttunut, että tämä olisi myös poika, koska olen aina ajatellut, että saan kaksi poikaa
Tosin mies on vakuuttunut, että saamme tytön, koska hän oli nähnyt unen tyttölapsen syntymästä. Esikoisen jälkeen lupasin miehelle, että jos seuraava kerta tulee, niin emme ota sukupuolta selville. Mutta toivon, että lopulta mieskin olisi yhtä malttamaton, että haluaa tietää kun tai jos sen aika tulee :stick: Mutta siihen on vielä aikaa, toivotaan että siihen asti edes päästään.
Unto-Helmiina Tuo on kyllä totta, että miettii kuinka paljon helpommalla pääsisi kun lapset olisivat kaikki samaa sukupuolta! Vaikka on vain yksi lapsi niin tuntuu, että vaatetta ja muuta kampetta on niiiiiiin paljon ja kaikki poikamaista tai unisexiä, että voi härregyd jos pitäis alkaa ostamaan jotain herkkiä vaaleanpunaisia tyttövaatteita, niin tässähän joutuisi perikatoon ja pitäisi ostaa jo isompi talo, että kaikki mahtuu varastoon