Onnea Särö, Bingo ja Pepponen!
Jälkeisvaiheesta taisi Nippatäti kysellä. En enää muista ihan tarkkaan, mitä kyselit, mutta vastaan silti. Mulla oli nyt lyhyt ja helppo jälkeisvaihe, mutta esikoisen kohdalla istukka ei meinannut irrota. Monta kerta yrittivät, mutta tuloksetta. 3h jouduin odottamaan ennen kuin vietiin leikkaussaliin käsin irrotukseen. Leikkaussalissa oli kolmoset syntymässä, muuten olisin päässyt jo aiemmin. Siellä laitettiin katetri ja kokeiltiin kerran, josko istukka lähtisi irti. Niin se lähti eikä muita toimenpiteitä tarvittu. Sain jostakin syystä rauhoittavia, joten toimenpide ei tuntunut pahalta.
Mies ei osoittanut olevansa erityisen innostunut raskaudesta. Ilmeisesti syynä oli pelko. Vauvanhoitoon osallistuu paljon.
Nippa mua niin ärsyttää sun puolesta, että pitäisi olla valmis lähtemään heti ilman vauvaa ties minne. Mulla oli esikoisen kanssa sama juttu ja oli vielä monta kuukautta vauvan syntymän jälkeen. Ihmiset eivät ymmärtäneet, etten halunnut olla erossa vauvasta. Nyt se on helpompaa, mutta en vieläkään aio pitää kiirettä. Olen ollut jo vähän erossa, mutta vain lyhyitä aikoja. Jokainen tekee omalla tavallaan ja mun mielestä toisten ratkaisua on kunnioitettava. Esikoinen ei ole montaa kertaa ollut muualla yökylässä, vaikka on jo reilu 2. En näe sille tarvetta, vaikka en sitä vastustakaan. Tee niin kuin parhaimmaksi näet.
Kwaidanille kiitos uuden pinon päivittämisestä. Mä kannatan salaista ryhmää jo nyt. Mulla on asioita, joista olisin voinut kirjoittaa, mutta halusin jättää kirjoittamatta tänne.
Annacarolille paljon tsemppiä huomiseen!
Lexiina jep, juhannusvauvoja
Sahi toivotaan, että vauva kääntyi rt!
Tervetuloa uusille! :wave:
Posteljoonille onnittelut näyttötutkinnon suorittamisesta! Vauva ei ole este tehdä asioita, mutta toisinaan vaatii sumplimista
Jee
Siskolisko hyvistä yöunista, luxusta. Hyvä uni sulla
Pepponen mä tiedän tuon tunteen, kun saa mässätä. Hassua miten pystyin kurinalaiseen syömiseen raskausaikana, mutta nyt siitä ei ole mitään jäljellä
Hyvä, että sinulla on. Minäkin ajattelin nimiäisten jälkeen olla kurinalaisempi, mutta en tiukkis.
CL:n eka synnytys oli tosi nopea, joten luulisi tämän toisenkin olevan/olleen. Missä siis Candlelight on? CL on ollut täällä aktiivinen, joten odottelen kuulumisia.
Täällä oli jossakin vaiheessa puhetta
hormoonihuuruista. Mulla oli muutama päivä synnytyksen jälkeen kauhea olo. Kaikki asiat harmitti ja itketti. Ennen kaikkea miehen käytös. Se ei muistanut mua mitenkään synnytyksen jälkeen. Olisin toivonut edes kukkia, suklaata tai kiitosta. Sanoin sille asiasta, mutta ei sillä ollut vaikutusta. Minä makasin kuukausia ja söin hyvin kurinalaisesti yli 4kk (herkkuja vain muutaman kerran). Tein kaikkeni vauvan hyväksi, mutta mua ei muistettu mitenkään. Onneksi pahin v****** on jo haihtunut, mutta pientä harmitusta on vieläkin.
Meillä alkaa huomenna uusi vaihe. Esikoinen oli tänään vikaa päivää hoidossa, joten huomisesta lähtien molemmat lapset on kotona. Harmi vain, että esikoinen taitaa olla tulossa kipeäksi
Onneksi vauva ei vielä vaadi paljon, joten rahkeet riittävät paremmin esikoisen hoitoon. Vauvalla kaikki on hyvin. Tänään käytiin neuvolassa. 3kg meni rikki. Nyt vauva painaa 3,2kg, jee
Mulla kanssa asiat hyvin. Raskausaika oli mitä oli, joten nyt haluan
hemmotella itseäni. Kampaaja ja kosmetologi varattu ennen nimiäisiä.
Raskaus ja synnytys ovat isoja ja rankkoja, joten jokainen meistä ansaitsee hemmottelua. Muistakaa pitää itsestänne huolta niin vauvatkin voivat hyvin!
Nopposelle kivaa tyttöjeniltaa!
Minx ja poika 1kk!!!