POKS 36 vkoa....Ja edelleen salaa toivon, että Vaavi tajuais itse kääntyä takasin rt:aan....
TEKEMÄTTÖMIÄ TÖITÄ....Pinnis on kokoomatta mutta tossa ulkovarastossa ja mies on luvannut sen koota ja pedata, jos tulee lähtö ajoissa....Sitterin osista osat ja vaunut anopin kellarissa, mut niitä nyt ei heti tarvita ja asuvat likellä. Niin muuten tästä mun "monster"anopista, jos joku muistaa kun olen valittanut, kun on hyvin loukkaava, niin ollaan, vihdoin, saatu puhuttua tästä asiasta kautta rantain kylläkin mieheni kanssa, kun tuli tämä ylläri pt Vaaville, ett mä en oikein ainakaan vielä haluaisi puhua anopille tästä, ett se kun on semmonen hössöttäjä, no mies tokas siihen, ett hössöttää munkin äiti, no mä sit siihen, ett JUU, mut POSITIIVISELLA tavalla, ei sillain kun sun äiti välillä kun olen melkein loukkaantunut sen jutuista. Mies ei siihen enää sanonut mitään, eli on kyllä sitteen itsekin huomannut =)
Ei tule nyt mieleen muita tekemättömiä töitä...Leipomaan en ala, kun en muutenkaan leivo ikinä mitään, olen aika kehno siinä hommassa, mutta pakastepullia tms vois ostaa niitä valmiita kaupasta...Ja meillä on kauppakin niin liki, että vaikka joutuisi sektioon niin mies voi kyllä ajella siellä käymään aina ja muutenkin tietty....Mä en sitä mahdollista sektiotakaan enää panikoi, jos on pakko niin on pakko, onneks sit mies pystyy tekeen kaikki raskaat kotihommat jne, mulle tulee kyl vähän huono omatunto jo ajatuksesta, ettei sit tarttis tehdä mitään raskasta moneen viikkoon....No voi olla, ettei muutenkaan jaksaisi....
NIVUSKIVUISTA antoi terkkari ystäväni vinkin, että hän itse ainakin laittoi kylmägeeliä nivusiin kun oli kivut pahimmillaan, se kuulemma auttoi hänellä....
VALKOVUODOSTA, olen huomannut kanssa ett on lisääntynyt, mulla se lääkäri/gyne viime vkolla kurkkas senkin kun sanoin, sanoi, että on ihan normaalia,ett lisääntyy, mut VÄRI ei sais muuttua....Jos ei sitten ole sitä limatulppa vuotoa. Mistäs nekin sit erottaa... :/