Maaliskuun muruset 2017 <3

Anteeksi kun täällä näin aktiivisesti liputan FB ryhmän puolesta, mutta ihan tositosi kovasti malttamattomana odotan sitä jo innolla. Ja koska mielestäni sinne voi liittyä kuinka monta henkeä tahansa, niin kaikki halukkaat pääsisivät mukaan <3 Ikäväähän se on loppukuusta jos kuka tahansa halukas jää ryhmän ulkopuolelle.
 
Alussa jo kirjoitin että tehdään ryhmä mihin otetaan mukaan ensimmäiset 50. Niitä isojen porukoiden ryhmiä löytyy sitten myöhemmin kyllä ja niihin saa liittyä vaikka monta sataa :) Haluan kuitenkin että ryhmä koko pidetään pienenä ja tiiviinä jotta porukka voi hyvin tutustua toisiinsa ja "tuntea toisensa". Samaa fiilistä ei tule isossa ryhmässä ja niissä ei monikaan halua jakaa henkilökohtaisempia asioita :)
 
No voihan harmin paikka, jos jotkut jäävät sitten jo ulkopuolelle vain periaatteen vuoksi :( Samassa tilanteessahan me kaikki kuitenkin olemme, enkä oikein jaksa uskoa, että meitä "satoja" tähän kertyy.

Mitä mieltä muut ovat?
 
Mietin vain miiisu myös sitä, että olet ehdottanut samanmoisen FB -ryhmän perustamista myös Vauva -palstalla joten meinasitko erottaa nämä kaksi ryhmää toisistaan vai perustaa yhteisen?

Mulla kyllä meni nyt ehkä vähän maku, että muilta kysymättä päätit vain luoda omat sääntösi ryhmän suhteen ja pahimmassa tapauksessa tämän meidän (kaksplussan) tiiviin porukan lisäksi lisäisit tähän rajoitettuun ryhmään myös porukkaa Vauva -palstalta? Ja silti rajoitus on vain 50 henkeä? Olen vähän ymmälläni.
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi ja Hepokatt1
Olin ajatellut ryhmää hyvässä yhteishengessä kaikille tässä ketjussa oleville - en vain harvoille ja valituille (ja Vauva -lehdenkin keskustelupalstalaisille joista emme täällä tiedä mitään?)

Jos joku on kiinnostunut ryhmästä, jossa kaikki saavat vaikuttaa, niin voin sellaisen perustaa. Muussa tapauksessa yritän löytää vertaistukea toisaalta ja toivotan kaikille onnistunutta loppuraskautta <3
 
Facesta löytyy nyt ryhmä koodinimellä MM17. Se on salainen. Laittakaa kaveripyyntöä henkilölle Iiris Lee. Laittakaa jotain viestiä jos laitatte liittymispyyntöä, niin tiedän että oikeat henkilöt hakevat ryhmään. Ryhmässä ei ole sääntöjä, keksitään niitä sitten jos on tarve.
 
Viimeksi muokattu:
Facesta löytyy nyt ryhmä koodinimellä MM17. Se on salainen. Laittakaa kaveripyyntöä henkilölle Iiris Lee. Laittakaa jotain viestiä jos laitatte liittymispyyntöä, niin tiedän että oikeat henkilöt hakevat ryhmään. Ryhmässä ei ole sääntöjä, keksitään niitä sitten jos on tarve.
Kiitos ryhmän luomisesta! Yritin liittyä ryhmään, mutta jostain syystä en löydä ryhmää. Vai oonko vaan ihan puusilmä? :p Tuli vaan jostain miesten aseryhmiä :D


Blaah. Olo on ihan yliturvonnu (siis vatsa on tosi turvonnu ja pinkee) ja eilisestä asti alkanut olla etovaa ja oloa ja samalla kirjottaessa yritän vääntää aamiaista alas - hitaasti mutta varmasti :sick: Vähän jännittää tuleeko yhtä pahat olot, ku aiemmin. Ensimmäisestä oksensin koko 9kk, mutta toivon niiiiin paljon, etten siihen joutuis enää. Kuitenkin viikkoja laskurin mukaan vasta 4 ja olo on jo tämmönen. Meillä alkais kesäloma ens viikon jälkeen ja reissuun lähtö ois heti viikon päästä. Mietin pelkästään lentoja (onneks vaan 1,5h mittaiset), että mitenhän reissun kanssa käy jos yrittää vaan pidätellä oksua. Toivottavasti pystyis siitä kuitenkin nauttimaan!

Onko kukaan vielä soittanut neuvolaan aikaa? Itse en oo jotenki uskaltanu ees ajatella sitä vielä, vaikka mieli tekis jo päästä siellä käymään :)
 
Facesta löytyy nyt ryhmä koodinimellä MM17. Se on salainen. Laittakaa kaveripyyntöä henkilölle Iiris Lee. Laittakaa jotain viestiä jos laitatte liittymispyyntöä, niin tiedän että oikeat henkilöt hakevat ryhmään. Ryhmässä ei ole sääntöjä, keksitään niitä sitten jos on tarve.
IHANAA kiitos IirisL. <3 Hei siellä on kaksi "Iiris Lee" nimistä henkilöä - voisitko laittaa jonkinlaisen "kuvan" profiiliin, jotta tunnistamme oikeaksi :)
 
Kiitos ryhmän luomisesta! Yritin liittyä ryhmään, mutta jostain syystä en löydä ryhmää. Vai oonko vaan ihan puusilmä? :p Tuli vaan jostain miesten aseryhmiä :D


Blaah. Olo on ihan yliturvonnu (siis vatsa on tosi turvonnu ja pinkee) ja eilisestä asti alkanut olla etovaa ja oloa ja samalla kirjottaessa yritän vääntää aamiaista alas - hitaasti mutta varmasti :sick: Vähän jännittää tuleeko yhtä pahat olot, ku aiemmin. Ensimmäisestä oksensin koko 9kk, mutta toivon niiiiin paljon, etten siihen joutuis enää. Kuitenkin viikkoja laskurin mukaan vasta 4 ja olo on jo tämmönen. Meillä alkais kesäloma ens viikon jälkeen ja reissuun lähtö ois heti viikon päästä. Mietin pelkästään lentoja (onneks vaan 1,5h mittaiset), että mitenhän reissun kanssa käy jos yrittää vaan pidätellä oksua. Toivottavasti pystyis siitä kuitenkin nauttimaan!

Onko kukaan vielä soittanut neuvolaan aikaa? Itse en oo jotenki uskaltanu ees ajatella sitä vielä, vaikka mieli tekis jo päästä siellä käymään :)
Se ei löydy enää haulla kun muutin salaiseksi. Laita kaveripyyntö facessa Iiris Lee.
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi
Facesta löytyy nyt ryhmä koodinimellä MM17. Se on salainen. Laittakaa kaveripyyntöä henkilölle Iiris Lee. Laittakaa jotain viestiä jos laitatte liittymispyyntöä, niin tiedän että oikeat henkilöt hakevat ryhmään. Ryhmässä ei ole sääntöjä, keksitään niitä sitten jos on tarve.
Niiin, kyllähän mä todellakin huomasin, että kirjotit tuohon perään, että se on salainen :D Pistän tän pahoinvoinnin ja väsymyksen piikkiin ;) Luin vaan, että facesta löytyy nyt ryhmä ja selkeesti lopetin siihen :cautious:

Jään oottelemaan lisäinfoa! :)
 
Kivat et joku luonut nyt fb ryhmän laitan pyyntöä jahka teiltä kerkeen.
Itse pääsen jo tosi aikaiseen ekan kerran neuvolaan (ens viikolla) kun terkka on jäämässä itse kesälomalle niin olis aika mennyt sit tosi pitkälle.
 
Millasia oloja teillä muilla on? Mulla oli eilen vatsa aivan älyttömän turvoksissa ja kipee, rinnatkin vähän. Nyt on jo helpottanut se turvotus. Vatsassa on kyllä koko ajan kaikenlaisia omituisia tuntemuksia. Ja koko ajan kuvottaa vähän, syömisen jälkeen niin että on paha liikkua. Henkisiä vaikutuksia en näe muuta kuin että jotenkin tavallista enemmän musiikki liikuttaa, äsken soi radiossa Juha Tapion Jotain niin oikeaa, ja meikäläinen täällä pidättelee kyyneleitä. :LOL: Eikä kuulu kyllä normisuosikkeihin tämä. Muutoin ihan normaali fiilis. Olenko muuten ainoa ensimmäistä kertaa raskaana oleva täällä?
 
Phuuh, kyllä voi työpäivän jälkeen tuntua ikävältä mahassa. Nyt onneks viikonloppu ja voi levätä. Huonoa oloa on todella paljon etenkin aamuisin (viikkoja vasta 4+jotain ja tänään olikin ihan pakko soittaa neuvolaan. Meillä on ens viikolla tulossa siis reissu ja soitin neuvolaan, jotta saisin varmuudeksi pahoinvointitabletteja mukaan. Kahdesta edellisestä oon oksentanut tosi rajustikin, joten toivon ees mahollista oksentelua vähän hillitsevänä. Jos pärjään ilman niitä, niin aina plussaa :) Varasin tänään myös alkuraskauden ultran reissun jälkeiselle viikolle eli 19. päivä. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja siellä näkyisi syke :love: Silloin viikkoja olis 6-7.

Humpuuki Arvioitu laskettuaika on 10.3.
 
Varovasti tulin kurkistamaan tänne. Tänään vasta dpo11 mutta testin viivat vahvistuu hiljalleen.. Eka hailura haamu tuli dpo9. Oireina etovaa oloa ja arat nännit.

La 14.3 ja kuudes lapsi tulossa. Saa lisätä listalle ja olen kiinnostunut facebook ryhmästä :)

2 vuoden yrityksen tulos pettymysten jälkeen olis tässä.. kunpa kaikki menis hyvin tällä kertaa.
 
Wanti Ihanaa onnea ja tervetuloa <3 FB -ryhmään pääsee lisäämällä kaveriksi henkilön "Iiris Lee" -facebookista (profiilikuvassa sorsia poikasineen) ja laittamalla hänelle vielä yksityisviestin jossa kerrot nimimerkkisi täältä. <3

Tervetuloa mukaan!
 
LASKETUT AJAT MAALISKUU 2017

1.3.
tirpsiskookoo

2.3.
Humpuuki

4.3.
IirisL.

5.3.
Hepokatt1

6.3.
Hetelmä16

7.3.
{Anskutin}

10.3.
Jemppi

14.3.
Wanti

Laskettuaika ei tiedossa?
miiisu
miia888


Salaiseen FB-ryhmään pääsee mukaan laittamalla kaveripyynnön Iiris Lee -nimiselle profiilille (profiilikuvassa sorsia poikasineen) ja kirjoittamalla viestiin tämän ketjun nimimerkki.

Onnea Maaliskuiset ja lämpimästi tervetuloa <3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä