Maaliskuun malttamattomat

Alppiina Mulla oli ihan sama juttu, en aatellu testailla vielä tänäänkään, mutta tuo ovisplussa pani kapuloita rattaisiin :D Paljon kivempi sitten saada joko varma plussa tai varma nega.

Minna Jaiks, minä plussanneisiin? :D Hmm.. oon vielä niin vainoharhanen, mut kait sää voit laittaa mut sinne ihan minimaalisin kirjaimin :D


unelma Onnittelut plussasta!! Mahtava juttu!! Toivottavasti se siitä vahvistuu :flower: :heart:

Lintsi Tullaan kyllä kertomaan :) Joo, pitää jättää nuo ikävät palstat lukematta :/ Toivottavasti papassa olis kaikki hyvin ja saisitte sen pikkuisen kyytiin :heart:

Voi hugis Ootko sääkin jo noin pitkällä! :) :heart:

Nyt kaikille ihan hulluna plussatuulia, oikein myrskyn pistän tuleen sinnepäin +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 



jenninho.................kp 36/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 36/28-49..............yk1
Pipopi......................kp 33/26-34............yk8
Alppiina...................kp 31/32-39............yk1
unelma....................kp 28/28................yk2.........haamu 12.3. (kp27)
Sohvi77...................kp 23/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 23/33-45........yk2
Hemmi......................kp 19/28-31
moumou...................kp 19/29-31..........yk4
saralia......................kp 18/?.................yk7
Chili24......................kp 17/26................yk3
äippäliini83...............kp 17/28...............yk3
Emppu3008..............kp 16/30...............yk3
Rauna.....................kp 16/37.................yk3
JääKyynel.................kp 16/29-30..........yk2
Zande.......................kp 16/31
Sero........................kp 13/25-31...........yk4
Marta.......................kp 11/29................yk5
unelmoya................kp 11/28.................yk2
marr........................kp 10/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 9/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 9/28.............yk2
Sisely......................kp 9/29-30..............yk2
Alice81....................kp 8/25..................yk1
Pipopi.....................kp 8/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 7/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 5/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 3/28
Minna77...................kp 1/26.............. .yk7




Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
 
Alisa ja unelma: Onnea hurjasti :)

En ole ehtinyt juuri täällä nyt pyörimään tai sitten se johtuu vaan siitä että mennään vielä kierron alkupuoliskolla ;)
Eli ovista odotellaan, vielä ei oireita, lämmöt pysynyt tasaisesti 36,5 +- 0,2c.
Nyt odottelen että alkaa limailut ja sen jälkeen odotan että lämmöissä tapahtuu jotain, sitten onkin onneksi talviloma ja yritän pysyä poissa täältä lukemasta mitään alkuoireita :LOL:
 
Alisa84 Nooo pitkällä ja pitkällä...voin kertoa, että jos kuumeillessa aika mateli, niin nyt se vasta mateleekin :LOL: !!! Jokainen päivä on erävoitto ja jokaisesta uudesta päivästä on onnellinen :heart: . Varsinkin jos on pitkään kuumeillut ja nyt päivät matelee kun sitä 12 viikkoa odottaa täyttyväksi, niin jos jotakin pahaa kävisi niin korkealta kyllä tippuisi ja pelko siihen, että jotain sattuisi on jotenkin todella kova:( ...minä kun rakensin heti plussan jälkeen ihanat pilvilinnat ja olen jo nii kiintynyt tähän pieneen masussa. Vielä kuitenkin reilu 3 viikkoa, että voi huokaista helpotuksesta: Vaikeimmat kehtiysvaiheet takana. Toivotaan ja rukoillaan, että Papu jaksaa sinnitellä mukana ja kaikki menee hyvin =). Ihan hurjasti sulle vielä onnea odotukseen- milloinkas sulle suunnilleen osuu laskettu aika???
 
Alisa84 Onnea tuhannesti. :heart: Olen todella onnellinen puolestasi, mutta pakko myöntää, pientä kateutta on ilmassa. :saint: :LOL: :saint: :kieh: Puhaltelehan niitä plussa tuulia tännekin päin. =)

ON: Oviksen pitäisi laskelmien mukaan tulla heti maanantaina, joten harjoitukset aloitetaan tänään. Onneksi on viikonloppu. Viikolla jää aina niin vähäiseksi nuo peittojen heiluttelut. :(

Kysymys: Tietääkö kukaan, onko kovin lyhyestä kierrosta mitään haittaa? Itselläni se kun on vain n. 25. Huomaan, että muilla on pidempi kierto.
 
Alice81 jos en ihan väärässä ole, niin se millä on väliä on luteaalivaiheen pituus eli aika ovulaatiosta menkkoihin. Minimi pitäisi mun mielestä olla se 10pv ja jos alittaa tuon, niin siihen saa gyneltä apua. Eli kierron pituudella ei sinänsä väliä kunhan ovis tulee ajoissa ja katselin sun kierosta, että jos tosiaan maanantaina tulee, niin ei mitään hätää! Nauti kun kierto on lyhyt- pääsee aina uuteen yrityksene nopeammin jos ei tärppää :D ! PLUSSAONNEA kuitenkin jo tähän kiertoon ihan hullun paljon! Teille kaikille tietty!
 
Alice81 Mä en tiedä mitään lyhyistä kierroista, mutta silti kirjoitan. Anteeksi :ashamed:
Mutta ei nämä pitkätkään kivoja ole :(
Sellainen sopiva olisi hyvä :D
Enkä mä nyt mitenkään pahalla kirjoittanut.

Iloista päivää kaikille
ja plussatuulia! :wave: :heart:
 
:wave: Hugoliina ihanaa että muistat vielä meiätkin :D
Onnea unelma

Ja Moikka taas muillekkin!

ON: en oo viittinyt pariin päivään käydä täällä ollenkaan ku on ollu fiilikset niin matalalla, mutta nyt tuntuu että on pakko päästä avautumaan ku ei toi mies oikee ymmärrä..
Ahistaa ku nyt jo kp 36 ja taas nega aamulla testiin, kuitenkin eilen ja tänään ollu ihan kamala olo, oksettaa ja heikottaa kokoajan. Sit yritän olla ajattelematta näitä "oireita" ku pelkään et onkii vaa kuvittelua kaikki ja kohta putoan kovaa ja korkeelta.
Kuinkakohan kauan voi kestää enneku tulee plussa testiin? ja kuinkakohan kauan oottaa ennenku menee lekurii kyselee et mikä ihme on ku kierto venyy?
Hullukshan tässä tulee ja apteekkarit rikastuu ku mie ostan testejä kokoajan.. no jos vaik tilais maanantaille netistä.

Anteeks omanapaisuuteni :ashamed:
Toivottavasti viikonloppuna olis ees kaunis ilma niin vois lähteä ulkoilemaan ja puuhailemaan pihalle niin aika menis ehkä nopeemmin.

Hyvää viikonloppua teille kaikille ja ++++++++ :whistle:
 
Ihanaa tosiaan kuulla, että hugoliinan raskaus on edennyt hienosti :heart: Muista nauttia joka hetkestä.

jenninholle :hug: Toivottavasti saat asioihin selvyyden mahdollisimman pian :flower:

).( Ajattelin tikuttaa sunnuntaista alkaen, joka siis on kp 11. Muuten ei kuulu mitään uutta.
 
Alice81, mä kysyin eilen gyneltä ja se sano, että 25:n päivän kierto on jo vielä normaalin rajoissa. Se sano, että 35:n päivän kierto on huonompi juttu, ja se varmaan viittaa jo ovuloimattomuuteen välillä tms. Joten ei pitäis olla mitään hätää :)

Alisa, joo paraskin minä sanomaan, menin sit tietty eilen tutkimaan että jos niitä polyyppeja on kohdussa ja ne selviää aika usein vasta lapsettomuushoidoissa... ja poistetaan pienellä leikkauksella. Mulla ainakin huomattaisiin ajoissa.. mutta vähän pelottaa.

jenninho, onpas kummaa, että sulla noin venähtää.. ovuloitko tässä kuussa?

Menin sit eilen spinningiin gynen jälkeen ja oli varmaan huono idea kun ne sitä polyyppia kohdunsuulla oli jollain tökkinyt ja tyrehdyttää. Spinkussa vedin ihan täysiä ja yhtäkkiä tunsin, et jotain valuu ulos. Olin et tsekkaan tunnin jälkeen ja (ällöwarning) sieltä oli tullut sellasta harmaa-punasta vuotoa jossa oli punaisia pilkkuja :x Varmaan ihan normaalia, mut.. joo.. alko heikottaa. Enivei, kun tuun matkoilta on mulla kaikki tulokset tiedossa, mikä on kivaa. Tänään siis starttaan aurinkoon, palailen tänne viikon päästä ja sit onkin jo ovikset ohi ja piinailut päällä :)

Ihanaa viikonloppua kaikille ja lisää plussia kehiin +++


 
Huomenta arvon naiset =) Nyt on Hemmillä ongelma.Siis yleensä olen oviksen luultavimmin pongannu n.kp19,en siis ole tikutellu,mutta tuntemuksista päätellen.Nyt sitte oisko ollu kp10 tai11 pyyhkiessä tuli muutamalla kerralla (ovis)limaa,nyt mietinki et jokos se sit meniki...Ja ikinä mulla ei ole edes ennen menkkoja ollu rinnat kipeet,mutta nyt eilisen illan ja tänään nännit kosketus arat ja "nöpöttää"koko ajan :D Mitäkähän tämä nyt sitte tarkottaa?!On tämä naisen kroppa kyllä arvoituksellinen... :LOL:
 
Hemmi, täälläkin sekoillaan ilmeisesti.. mulla tuli eilen gynellä aika paljon valkoista limaa ja mä sit tein tänään, KP9 (!!!) ovistestin ja about tasavahvat viivat. Mitä ihmettä, mä en kestä jos mun kierto lyhenee taas johonkin kahteenkymppiin.. Ja lennetään vielä koko ens yö. Voi pylly. Se siitä romanttisesta lisäännytään matkalla auriongon alla- ajatuksesta, pitääkin näköjään liittyä siihen 10 000 miles high (vai mikä sen nimi oli :D) kerhoon, jotka on lentokoneessa kiksauttanut :D Mulla kyllä ei varmaan ole pokkaa hahah. Voi elämä. Justhan mun menkat loppu.. Aargh. Olis ovis mennyt ihan ohi suun jos en olis sattumalta vaan testannut huvikseni. Pari nippailua eilen, muuten ei mitään oireita. Sori tilitys :)
 
(malttamattomana varmaan 1000 ketjuun kuvan liittänyt...)

eli tämä on se 'surullisen kuuluisa' rsfu:n testi ja en tiedä oikein kierron pituuksia. Pillereiden takia olleet poissa pitkään. Kierto on vaihdellut ennen pillereitä n. 28-44. Tässä kierrossa olen testaillut muutaman negan. Ja samaisella testillä tässä kierrosta en ole nähnyt vielä tällaista (vaikka olen olevinaan saanut vaikka mitä näkyviin :LOL: ) Esikoiseni näillä kyseisillä testeillä testannut...

Kiitos avusta (ja pihinä, testi puolitettu, mutta toivottavasti saatte selvää;). Huomen aamulla ajattelin testata uudestaan. kp33 tällä hetkellä http://www.aijaa.com/v.php?i=3789685.jpg
 
Vaava mun mielestä toi on kyllä haamu,varovaiset onnittelut täältä norjan maalta :flower:
ja sit omaan napaan:Nyt tulee ällötekstiä,eli herkät lukijat skipatkaa tää :D eli,äskön suihkussa käydessä laitoin sormeni sinne,niin sormeen jäi sellasta valkosta niinku oisin itteni sieltä alapäästä rasvannu jollain voiteella,ja ei todellakaan mitenkään vähän sitä "töhnää"siellä ollu,hyihyiyök.Mitäköhän lie?
 
Hemmi - mulla oli viime kierrossa pari päivää oviksen jälkeen sellaista valkoista "voidemaista" valkkaria. Ja sitä kesti muutaman päivän. Ei siis läpinäkyvää tai kirkasta, vaan nimenomaan ihan valkoista. Negakierto oli.

Enkä tarkoita, että kaikilla tuollainen olisi merkki negasta, mutta omani meni noin. Toivotaan, että sulla se on merkki ihan muusta =)
 
Hugis Mun la olis oviksen mukaan 17.11 :) Täällä kans huokastaan joka ilta, että kaikki menny sinä päivänä hyvin. Koko ajan jännitän, että millon se vuoto alkaa. jos näyttää siltä ettei vuotoa tuu, niin mietin, että onko tää tuulimuna tms.. :/

Jenniho Toivottavasti saat asiaan pian selvyyden :hug:

Lintsille oikein mahtavaa reissua! Nauttikaa! B)

Kiitos kaikille vielä onnitteluista! :wave:
 
Heips kaikille malttamattomille ja onnittelut vaaville haamusta!

On: mieli on vähän maassa, kun kaikista päätöksistäni ja uhoamisestani huolimatta tein ovistestin tänään, kun kp on 31. Ajattelin, että jos se on nega, niin en luultavasti ole raskaana ja voisin ottaa tän loppukierron vähän rennommin ja juoda vaikka viiniä viikonloppuna. NOh, negahan se oli, tosin ei se testiviiva kovin paljon haaleampi ollut kuin kontrolli, mutta kuitenkin. Nyt sitten on mieli maassa, kun ei tullutkaan sitä toivottua positiivista ja toivo raskautumisesta tän kuun osalta menetetty. Miksi sitä ihminen on niin malttamaton ettei yhtään jaksais odottaa raskautumista?? Onneks tietää ettei ole yksin näitten tunteitten kanssa.

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!!
 
Hei kertokaa nyt mullekki tosta greippimehusta :) Miten te sitä ootte juonu, siis alottanu sen juomisen? Juotteko sitä koko ajan vai jonkun tietyn jakson ajan? Niin ja miten paljon :) Kiinnostuin tosta iteki, ku jotku "vouhkaa" täällä siitä :)

Vähän harmittaa neljäs ovistesti ja eipä toi viiva ole paljon vahventunu, ehkä hitusen eilisestä. Saapi nyt nähä bongaanko sitä nyt ollenkaan vai härnäskö minua vaa. Mutt kai tota viikonloppuna pitää "varmuuden vuoks" touhuta makkarissa jotai muutaki, ku nukkumista ja ennen kaikkee toi mies saada ropeloimaan minua eikä moottoripyöräänsä :p :LOL: Tosin sitä nyt ei tartte kahesti käskee, ku on jo viivana makkkarissa :LOL:
 
Lintsi85 mä uskon että mun pitkä kierto johtuu just siitä ettei ovulaatiota tapahdu :ashamed:
Imetys toimii meillä liiankin hyvin ehkäisynä :(
Siis niin kävi ainakin kun keskimmäistä imetin ja vauvaa yritettiin. Kierto oli siis n.34-49 päivää. Kun lopetin yöllä syöttämisen kierto lyheni 28 päivää, ja seuraavasta tulinkin raskaaksi.
Mikäs se normaalin kierron pituus sitten on? (anteeksi tyhmä kysymys :ashamed: )

Hurjasti onnea vielä plussanneille! :flower: :heart:
 
Jenniho mun miehen sisko sano että sil oli menny noin puolitoista kuukautta ennenku plussas! siis niinku siitä lähtien ku oli raskautunut. oli kans ihmetelly huonoo oloo ja tehny testejä, jotka näytti negaa. luuli sitte että on joku vatsatauti..
en haluu liikaa innostaa, mutta näinkin voi siis olla ;) :flower:
 
apua naiset auttakaa! olin näkevinäni raskaustestis aivan ohuen viivan ja kiertopäivät vast 17... en oo kyl todellakaa varma siitä ja mietin että uskallanko ottaa nyt tänää alkoholia, piti ruoan kans juoda viinii... miks pitää olla näin typerä! ja se tuli vast testiajan jälkeen ja herkkyys 10... voi ketun kettu! miks pitää tehä näin aikasee..., voi hemmetti! ei ois mitää ongelmaa jos en ois menny tekee, koska eläisin ihan normaalist siihen asti kunnes testi näyttäis plussan tai edes haamun, mutta tää ei näyttän mitää muuta ku hiuksen ohuen ja vaalean viivan... auttakaa... mietin just vaan tota alkoholia, viiva ei siis näy tavallises valos vaan taskulampun kans...
 

Yhteistyössä