Totanoin, olenko mää huono ihminen, jos vien mun kissan löytöeläintaloon? Tässä vähän faktaa: ensinnäkin kissa on tosi touhukas ja vauhdikas, mutta on myös hellyydenkipeä ja muutenkin tosi ihana. Joka tapauksessa pelkään sitä hetkeä, kun vauva tulee taloon, että kissa hyppii esimerkiksi vauvan sänkyyn, nukkuu sen naaman päällä tai raapii vauvaa leikkimielessä, kun ei ymmärrä, ettei niin voi tehdä. Ja toinen syy on se, että mulla on tosi paha allergia. Raskaudentakia en voi syödä allergialääkkeitä ja muutenkaan mun mielestä ei ole hyvä juttu, että ehdoin tahdoin riskeeraan oman terveyteni.. allergiahan voi kehittyä pahimmillaan vaikka astmaksi, kun tarpeeksi kauan itseänsä altistaa.
Olen nyt yrittänyt reilu pari kuukautta myydä kissaa niin netin kautta kuin kauppojen seinillä olevien ilmoituksien kautta. Kaikenkaikkiaan on tullut kolme yhteydenottoa ja kun olen vastannut heille takaisin, niin vastausta ei ole enää herunut. Siksi mietin tuota löytöeläintaloon viemistä. Lopettamisvaihto on kokonaan poissuljettu. En todellakaan halua viedä kissaani lopetettavaksi.
Olen nyt yrittänyt reilu pari kuukautta myydä kissaa niin netin kautta kuin kauppojen seinillä olevien ilmoituksien kautta. Kaikenkaikkiaan on tullut kolme yhteydenottoa ja kun olen vastannut heille takaisin, niin vastausta ei ole enää herunut. Siksi mietin tuota löytöeläintaloon viemistä. Lopettamisvaihto on kokonaan poissuljettu. En todellakaan halua viedä kissaani lopetettavaksi.