On tää kyllä jännää. Vatsaa kipristelee vieläkin lähes päivittäin, muuten ainoa oire on tosi arat rinnat. Piti tänään taas tehdä halpistesti, kun niitä on kaappi täynnä. Kyllä se viiva on edelleen vahvistunut edellisestä testistä
Mä syön Mama-vitamiineja, kalaöljyä ja d-vitamiinia. Plus olen alkanut juomaan maitoa enemmän kalsiumin takia, en ole aiemmin sitä juurikaan juonut. En oikein vielä tiedä, miten päädyn lopulta tekemään noiden vältettävien ruokien kanssa. Tietyt jutut tietysti on ihan pannassa, esim. alkoholi, ulkomaiset pehmeät juustot ja graavattu lohi ym. Sushi on varmaan ainoa, jota voi oikeasti tulla ikävä. Mutta sitten on vaikkapa Valion/Arlan pehmeät juustot, kotimaiset munat raakaana/löysänä ym. joita toisaalta pitäisi varmaan välttää, mutta toisaalta listeria/salmonella-riskit on käsittääkseni lähinnä teoreettisia.
Noi tiettyjen ruoka-aineiden välttelyt eivät varmaan ole ongelma, mutta sitten mulla on se, että yritän raskausaikana syödä tosi terveellisesti ja liikkua enemmän. Mulla on painoa päässyt kertymään viime vuosina jonkun verran liikaa, ja vaikka tietysti raskaana ei saisi laihduttamalla laihduttaa, niin tavoite olisi, että paino ei juurikaan nousisi raskauden aikana.
Ja mulla on muuten ikää 34 v.