Hei! Enköhän mäkin liity seuraan. En vielä omalla identiteetillä viitsi somessa julkaista, että tosiaan tuolla sisällä kasvaa ihka oikea vauva! Mun laskettu aika on 8.3 joten tällä hetkellä viikoja 11+6. Kyseesä ensimmäinen lapsi ja plussa oli sillee takaraivossa odotettavissa, mutta positiivisesti yllätti meidät molemmat. Kävin varhaisultrassa vkolla 8 ja voi sitä ihmetystä, kun kuultiin sydänäänet! <3 Oli hyvin epätodellinen olo. Ensivkolla seuraava ultra enkä malta odottaa, että nähdään pikkuinen uudestaan...vähän tietenkin myös jännitän, että kaikki on ok. Ainakin mun keho sanoo, että kaikki on hyvin. Selvästi jokin tuolla kasvaa.
Mulla oli alun raskauspahoinvointia vkolle 9 asti...kaikki ruoka ällötti paitsi omenat ja rypäleet. Ja hajuaisti...voi luoja...mulla on jo luonnostaan hyvin herkkä nenä ja raskauden myötä se on herkistynyt entisestään. Tupakka, hiki, mausteinen ruoka...yäk yäk yäk. Nykyään olo on tasottunut sen verta, että pystyn syömään lähes normaalisti ja vainukoiran nenä on kans rauhottunut hieman.
Rinnat on ollut arat jo enne plussaamista ja oon jo totutellut ajatuksee, että arkuus tuskin loppuu raskauden aikana. Maha on varsinkin iltapäivisin turvonnut pallo, mutta raskautta siitä ei vielä erota. Näytän vaan lihonneen
Ja jos mä saisin päättää, harrastaisin miehen kanssa seksiä koko ajan. Että sellasta
Mut hei kiva päästä mukaan jakamaan juttua
Terkuin
Maya89, la 8.3, ikä 28, 1.lapsi