maali vai tapetti rikkonaiseen seinään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhdessä kämpässä seinät näyttävät siltä kuin ne olisi tapetoitu, vaikka ne onkin maalattu. Ilmeisesti sinne on vedetty valkoista maalia pohjaksi ja sen päälle erivärisiä koristekuvioita jollain telalla. Aikas hyvä kokonaisvaikutelma.

ite valitsisin maalin koska tapetin leikkaaminen eri kokosiin suikaleisiin olis tuskattuttavaa...itellä on eteinen jossa on kolme ovellista oviaukkoa ja kaksi ilman ovea ja yksi kaari josta pääsee yläkertaan ja meillä on edellisten laittama ohut levy joka on tollasta rusehtavaraidallista(kamalaa)
oon miettiny että jossain vaiheessa laitettas joku paneeli ja maalattas se mut saa nähä koska rahat riittää siihen hommaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
ite valitsisin maalin koska tapetin leikkaaminen eri kokosiin suikaleisiin olis tuskattuttavaa...itellä on eteinen jossa on kolme ovellista oviaukkoa ja kaksi ilman ovea ja yksi kaari josta pääsee yläkertaan ja meillä on edellisten laittama ohut levy joka on tollasta rusehtavaraidallista(kamalaa)
oon miettiny että jossain vaiheessa laitettas joku paneeli ja maalattas se mut saa nähä koska rahat riittää siihen hommaan.

Ei yksi maalipurkki paljon maksa, miksi ette maalaa heti sitä levyä?

Alkuperäinen kirjoittaja ykis:
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:

Ei yksi maalipurkki paljon maksa, miksi ette maalaa heti sitä levyä?

Taitaa tarkottaa semmosta...onko se kiinan paneelia nimeltään ja mä vähän luulen, että se ei maalattuna olis paljon nätimpi, kun siinä on sellaset urat. Ja maalin pysymisenkin kanssa voi olla niin ja näin.

Yhteistyössä