Maalaislapset on yksinkertaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
vau! en nyt sanoisi sun lapsiasi yksinkertaisiksi, päin vastoin :flower:
hyvään tarkoitukseen meni tavarat,,eti itelles uus este :D
On mulla vielä lihalaatikoita, limpparikoreja ja rikkinäisiä saaveja, hypellään niitä.
(Kunnes nuo valopäät keksivät vaatia niitäkin johonkin parempaan käyttöön.)

Taidan viedä mini-tefalin kirpparille, mulla on pöytä siellä vielä ens viikon...

Korjaan...

Yksinkertaisia, mutta ah, niin vaativia :kieh:

"Äitiii!!! Täs mun uudessa keittiössä ei oo... niinku totaa.... kakkua!! Mä tarviin kakun!"

Nyt mä vannon, etten askartele enää mitään, tehkööt ite sitten jos jotain tarviivat |O

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Korjaan...

"Äitiii!!! Täs mun uudessa keittiössä ei oo... niinku totaa.... kakkua!! Mä tarviin kakun!"

Nyt mä vannon, etten askartele enää mitään, tehkööt ite sitten jos jotain tarviivat |O
Hieno! Miten teit tuon?

Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:
:kieh: |O

Perustelut kuvineen saatte ihan justiin.
Kirjoittaja taitaa olla, kun ei osaa kirjoittaa. Oikein olisi: "Maalaislapset ovat yksinkertaisia".

Mutta mitäs perusläskipossu-yh:lta voisi odottaa ?
Heiheihei, äläpä varasta mun nikkiä, äläkä ainakaan sen "suojissa" lauo tuollaisia idioottimaisuusia. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Korjaan...

Hieno! Miten teit tuon?
Haribon pyöreä karkkikippo (Mihin mä nyt kerään biojätteet kanoille?), pintaan kunnon kerros liimaa, valkoista silkkipaperia, pinkkiä kreppipaperia ja niitä askartelu-mitä-ne-nyt-on-pörröistä rautalankaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:
:kieh: |O

Perustelut kuvineen saatte ihan justiin.
Kirjoittaja taitaa olla, kun ei osaa kirjoittaa. Oikein olisi: "Maalaislapset ovat yksinkertaisia".

Mutta mitäs perusläskipossu-yh:lta voisi odottaa ?
:LOL: :LOL: :LOL:

En tiedä minkä alan ammattilainen, mutta älä selvännäkijäksi ainakaan yritä... :whistle:

Yhteistyössä