Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Selvästi ollut koulu joskus muinoin..
Alkuperäinen kirjoittaja kesämökkiä vailla:IHANA! Nyt äkkiä soittamaan miehelle! Me ostetaan toi meidän kesämökiksi! On just ton verran rahaa lojumassa... Kiitti vinkistä! Siis aivan sairaan ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja kesämökkiä vailla:IHANA! Nyt äkkiä soittamaan miehelle! Me ostetaan toi meidän kesämökiksi! On just ton verran rahaa lojumassa... Kiitti vinkistä! Siis aivan sairaan ihana!
eikös olekin. juuri mietin miten ihana kesämökkinä ja paikka viehättävä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm....:Tuon hintainen ja kokoinen.... Eli toisin sanottuna ihan susi, varmasti perustuksia myöten paskana. Halvemmaksi tulisi rakentaa samanlainen itse pitkästä tavarasta kuin ruveta joka kohta korjaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja kesämökkiä vailla:IHANA! Nyt äkkiä soittamaan miehelle! Me ostetaan toi meidän kesämökiksi! On just ton verran rahaa lojumassa... Kiitti vinkistä! Siis aivan sairaan ihana!
eikös olekin. juuri mietin miten ihana kesämökkinä ja paikka viehättävä!
Se on kyllä ihan siinä nurmes-kuopio tien varressa (näkyy tielle) joten liikennettä on kuiteskin ihan vieressä, en itse kesämökiksi ostais![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kesämökkiä vailla:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm....:Tuon hintainen ja kokoinen.... Eli toisin sanottuna ihan susi, varmasti perustuksia myöten paskana. Halvemmaksi tulisi rakentaa samanlainen itse pitkästä tavarasta kuin ruveta joka kohta korjaamaan.
Nää on just näitä "miks et rakenna uutta" -tyyppejä. No siks ku ne uudet on niin rumia ja niiltä puuttuu sielu!
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Hymyilytti toi 18 huonetta B)
Ja imurointiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Hymyilytti toi 18 huonetta B)
Ja lämmityskustannukset.