Se Jukka vaikuttaa tosi lapselliselta...:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:mut se jukka ois sille paljon fiksumpi kaveri, ku se tatu-patu..joka kommentoi siitä jukasta et omanlainen kaveri eikä tyyliin kiinnosta, tosi lapsellinen se tatu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä, minä tykkään Emmistä. On niin mun tyylinen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja d:Emmi näytti viiskybäseltä.
no niimpä, pojat matkustaneet pitkän matkan, niin kaffee vaan nassuunAlkuperäinen kirjoittaja eiih:Mua ihmetytti kun Emmi tarjosi paljaat kahvit. Kai nyt odotetuille vieraille olisi voinut vaikka edes keksipaketin varata..
Alkuperäinen kirjoittaja d:Se Jukka vaikuttaa tosi lapselliselta...:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:mut se jukka ois sille paljon fiksumpi kaveri, ku se tatu-patu..joka kommentoi siitä jukasta et omanlainen kaveri eikä tyyliin kiinnosta, tosi lapsellinen se tatu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä, minä tykkään Emmistä. On niin mun tyylinen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja d:Emmi näytti viiskybäseltä.
Ja se Tatu semmoiselta perseenkaivelijalta, joka röhnöttää sohvalla hkn sininen toisessa, karhun kolmonen toisessa kädessä...Ei oikein sopinut sinne navettaan.
Mutta eikö tuossa kuitenkin käy niin, että Emmi ei ota kumpaakaan ukkoa nuista...?
Jouni yritti piipittää, et "Tääl ois tätä kahviikii...", kun morsianehdokas vaan kaahas ympäri taloa tutustumassa sisustukseenAlkuperäinen kirjoittaja eiih:Mua ihmetytti kun Emmi tarjosi paljaat kahvit. Kai nyt odotetuille vieraille olisi voinut vaikka edes keksipaketin varata..
Alkuperäinen kirjoittaja d:Se Jukka vaikuttaa tosi lapselliselta...:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:mut se jukka ois sille paljon fiksumpi kaveri, ku se tatu-patu..joka kommentoi siitä jukasta et omanlainen kaveri eikä tyyliin kiinnosta, tosi lapsellinen se tatu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä, minä tykkään Emmistä. On niin mun tyylinen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja d:Emmi näytti viiskybäseltä.
Sanoin miehelle että se ei ole saanut ikinä edes omaa kättäänAlkuperäinen kirjoittaja jouni-fani:me just miehen kans mietittiin et millainenkohan toi jouni on seksipuuhissaAlkuperäinen kirjoittaja tönkkis:Vaan kuulitteko miten Jouni kommentoi sille ensimmäiselle morsianehdokkaalleen?
"minä menen nyt maarittia vastaan, niin istu sinä sillä aikaa tässä"
-ja jätti hölmistyneen morsianehdokkaansa sängynlaidalle ihmettelemään.
Tatu taitaa olla työmies henkeen ja vereen, on siis tottunut tekemään töitä eikä vain olemaanAlkuperäinen kirjoittaja d:Se Jukka vaikuttaa tosi lapselliselta...:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:mut se jukka ois sille paljon fiksumpi kaveri, ku se tatu-patu..joka kommentoi siitä jukasta et omanlainen kaveri eikä tyyliin kiinnosta, tosi lapsellinen se tatu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä, minä tykkään Emmistä. On niin mun tyylinen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja d:Emmi näytti viiskybäseltä.
Ja se Tatu semmoiselta perseenkaivelijalta, joka röhnöttää sohvalla hkn sininen toisessa, karhun kolmonen toisessa kädessä...Ei oikein sopinut sinne navettaan.
Mutta eikö tuossa kuitenkin käy niin, että Emmi ei ota kumpaakaan ukkoa nuista...?
kaikki mitä täällä kirjoitetaan voidaan jäljittää ip osoitteiden yms kautta ja jopa tosta voisit saada kunnianloukkaussyytteen tai herjauksen.Alkuperäinen kirjoittaja akka:Sanoin miehelle että se ei ole saanut ikinä edes omaa kättäänAlkuperäinen kirjoittaja jouni-fani:me just miehen kans mietittiin et millainenkohan toi jouni on seksipuuhissaAlkuperäinen kirjoittaja tönkkis:Vaan kuulitteko miten Jouni kommentoi sille ensimmäiselle morsianehdokkaalleen?
Tätä mekin alettiin nauraan miehen kanssa oikeesti, mies tarttis kunnon käsittelyn jotta tulis vähän enemmän mieheks, vai tulisko.. tuntuu olevan vähän ihme meininkiä muutenkin koko ohjelmassa. Ja se Emmi on mun mielestä hirveen tyly sille Jannelle, kun se saapui sinne taloon, "tervetuloa vaan" ja piti ovea auki eikä katsonut edes silmiin. Vähän sellanen kuva tuli, et hittooks tänne tuut ku ei vois vähempää kiinnostaa :/ ja se Tatu taas luulee olevansa joku macho, yöks.Alkuperäinen kirjoittaja tönkkis:Vaan kuulitteko miten Jouni kommentoi sille ensimmäiselle morsianehdokkaalleen?
jahas.riippuu ajasta ja päivästäkin,eikös tea paljastanut elävänsä tunteittensa mukaan?*anteeksi vain,saattaapi olla aikamoinen tuuliviiri*Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Onko täällä ollut keskustelua, että kuka sen hevostyttö Tean lopullinen valinta nyt oli? Luulen, että ei ollutkaan Arto vaan se Jukka. Mietin vain, että mitenhän se olisi niin päin kääntynyt alun asetelmien jälkeen .
oon samaa mieltä, siinä jaksossa kun emmi tiputti sen kolmannen ehdokkaan niin sehän perusteli sitä jotenkin silleen et, tiputin markusen et mun on sit helpompi tiputtaa janne, et on varmaankin emmikin tehnyt jo päätöksensäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Emmi oli todella törkeä Jannea kohtaan kun se saapui, ei edes tervehtinyt kunnolla Ja muutenkin hyvin kylmän oloinen sitä kohtaan! Vois edes yrittää käyttäytyä, aika lapsellista!
No se on se taivalkosken yleisin sukunimi, eli Tyni..Alkuperäinen kirjoittaja Noora:Jukka on kyllä aivan ihana Todella komea ja mukava mies, mitä nyt on saanut ohjelman myötä selville. Olisiko kellään tietoa kyseisen miehen sukunimestä? Ja voisiko kenties "hylätyille" morsian/sulhasehdokkaille kirjoittaa?
No voi voi kun on niin vaikea tajuta että Emmi tietenkin söi itse keksit, meni siis "parempiin suihin" kuten sanotaan. Eks ton nää sokeakin.Mua ihmetytti kun Emmi tarjosi paljaat kahvit. Kai nyt odotetuille vieraille olisi voinut vaikka edes keksipaketin varata..