Maajussille morsian! Se vanhempi nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gftra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gftra

Vieras
Eilen siis katsoin ihan vaan sattumalta tuota ohjelmaa ja sitä, kun se vähän vanhempi nainen oli sellaisen kaljamahaisen, hiljaisen, kaljun miehen kanssa jossain syömässä soppaa ja salaattia.

Nainen oli tyylikäs, mutta hirveän komentelevan oloinen. Mies taas...sellainen..peräkammarinpojan oloinen - sori. Ja hiljainen. Nainen komensi ja mies kehui kuinka tykkää siitä.

Oikeasti?

Voi olla näin, että peräkammaris tottuu mamman komenteluihin ja pitää sitä vain kotoisena.

P.S. Se peräkammaris on vuokrannut tilansa ja matkustelee nyt sairaseläkeläisenä pitkin vuotta kaukomailla 5-6kertaa vuodessa ainakin ja toivois emäntää sinne mukaan. Hänessä saattaa se sisin olla todella hyvä kunhan tutustuu ja siis oikeasti tutustuu. Ehkä varsinainen helmi sikojen joukossa:)

[QUOTE="aapee";29644944]Ok, katsoin sitä vain hetken ja näytti kuitenkin pukeutuneelta ja laittautuneelta.[/QUOTE]

Eihän se ole sama asia kuin se että on tyylikäs. Voihan sitä tällätä mutta jos ei ole tyylitajua, ei ole tyylitajua.

Parisuhteen idea on se, että toinen täydentää toista. Jos toinen on kovin hiljainen ja rauhallinen, niin kumppani voi tuoda elämään lisää vauhtia. Ja päinvastoin: vilkkaampi kumppani tarvitsee toisen rauhallisuutta tasapainottamaan omaa vauhdikkuuttaan.

Minä taas tykkään Paulan värikkäistä vaatteista. Sillä on paljon liivimekkoja, jotka peittää mukavasti liiat kilot vatsan seudulta.
Hyvä, että ostatti sille ukkoreppanalle vaatteita. Sehän oli siellä alussa likasessa t-paidassa.
Dominoiva nainen, mutta jotkut miehet tykkää. Vie sie, mie vikisen.

Minusta Rauno ja Paula sopivat tosi hyvin toisilleen. Toivottavasti valitsee Raunon, eikä kumpaakaan niistä kahdesta papparaisesta, joiden kunto ei kyllä kestä niitä maatalon töitä, joita Paula miehen laittaa tekemään. Rauno sen sijaan on maanläheinen ja aidosti innostunut kaikesta mitä saa Paulan maatilalla tehdä, eikä pahastu Paulan motkotuksista, vaan osaa sanoa myös takaisin mielipiteensä pilke silmäkulmassa. Ja mitä tulee ulkonäköön, sehän on vain pintaa, tärkeintähän on että kaksi ihmistä viihtyy toistensa seurassa ja sitä kipinää löytyy. Kyllä tuossa iässä alkaa olla jo aika mahdotonta löytää mitään Sean Conneryn tai George Clooneyn kaltaista komistusta rinnalleen...

Mä kyllä tykkään niistä Paulan vaatteista ja pidän niitä tyyliikkäinä.

Itseasiassa aloin miettiä, että millaista tyyliä sitten pitää tyylikkäänä jo Paulan look ei miellytä? Tuli mieleen ainoastaan joku venakkotyyli - joka ilmeisesti sekin on monen mielestä tyylikästä.

Luulen kyllä, että itse daami taitaa olla aika aikaansaava ja kyllästyy helposti hissukkamiehiin. Voi olla, että kätkee liikaa tarmoaan tuohon todella ärsyttävään hössöttämiseen ja yliaktiivisuuteen.

En tykkää tuon ohjelman tuotannosta. Siihen pitäisi tekijöiden sekaantua enemmän, järjestää maajussille ja morsianehdokkaille romanttisia puitteita joissa treffit viettää.
Ravintolaillallisia, kylpylätuokioita ja romantiikkaa.

Meinaako ne ihan oikeasti ettei niillä maajusseilla olisi jo valmiiksi morsiamia, jos ne osaisi vietellä naisia ja järjestää upeita, romanttisia treffihetkiä?

Mun mielestä tuotanto on persiistä nykyään, ne pariutuvat jo ennen farmiviikkoa ja valinta on tehty jo valmiiksi, vaikka siellä muiden kanssa treffaillaankin. Se on jotenkin.. noh.. väärin.

En tykkää tuon ohjelman tuotannosta. Siihen pitäisi tekijöiden sekaantua enemmän, järjestää maajussille ja morsianehdokkaille romanttisia puitteita joissa treffit viettää.
Ravintolaillallisia, kylpylätuokioita ja romantiikkaa.

Meinaako ne ihan oikeasti ettei niillä maajusseilla olisi jo valmiiksi morsiamia, jos ne osaisi vietellä naisia ja järjestää upeita, romanttisia treffihetkiä?

Mun mielestä tuotanto on persiistä nykyään, ne pariutuvat jo ennen farmiviikkoa ja valinta on tehty jo valmiiksi, vaikka siellä muiden kanssa treffaillaankin. Se on jotenkin.. noh.. väärin.

Samaa mieltä, eilen varsinkin mua rupes ihan harmittamaan sen nuoren miehen morsianehdokkaiden puolesta, aiemmin vei sen yhden tytön johonkin kämäseen kämppään tekemään lämpimiä voileipiä ja eilen sit toinen pääs treffeillään lentokoneajelulle ja pussailemaan.

[QUOTE="...";29645429]Samaa mieltä, eilen varsinkin mua rupes ihan harmittamaan sen nuoren miehen morsianehdokkaiden puolesta, aiemmin vei sen yhden tytön johonkin kämäseen kämppään tekemään lämpimiä voileipiä ja eilen sit toinen pääs treffeillään lentokoneajelulle ja pussailemaan.[/QUOTE]
Se halusi sen toisen kotiinsa jotta saivat rauhassa keskustella. Millasta se tykkää joten vei sen lentämään ja taivaalle pussailemaan. Ajoi sinne OP-pohjolan omistamalla autolla, haltijanakin Delta-auto.

[QUOTE="...";29645429]Samaa mieltä, eilen varsinkin mua rupes ihan harmittamaan sen nuoren miehen morsianehdokkaiden puolesta, aiemmin vei sen yhden tytön johonkin kämäseen kämppään tekemään lämpimiä voileipiä ja eilen sit toinen pääs treffeillään lentokoneajelulle ja pussailemaan.[/QUOTE]

Juurikin näin. Ensimmäisen vei ajelemaan paloautolla, toisen vei kämäseen remppaamattomaan yksiöönsä tekemään uunivoileipiä ja kolmas lentokoneajelulle ja pussailemaan kentän viereen.

Varmaan tooosi kiva tuon keskimmäisen katsoa näitä jaksoja telkkarista, tulee oikeina arvostettu olo. :/

Oottako huomannu että ne autot on kaikki samanlaisia ja täten varmaankin tuotannon puolesta heille käyttöön annettu.
Rekkarit vaan pisti silmään. Ne tosiaan taitaa ollakin Delta-auton sponssaamat. En laittanut merkkiä mieleen, mutta samankaltaisuus pisti silmään. Täytyykin lopputeksteistä katsoa ensi kerralla.
Viljalla en muista autoa nähneeni. Entäs onko Paulalla auto? Taisi silläkin joku uudehko auto olla.

Voi olla näin, että peräkammaris tottuu mamman komenteluihin ja pitää sitä vain kotoisena.

P.S. Se peräkammaris on vuokrannut tilansa ja matkustelee nyt sairaseläkeläisenä pitkin vuotta kaukomailla 5-6kertaa vuodessa ainakin ja toivois emäntää sinne mukaan. Hänessä saattaa se sisin olla todella hyvä kunhan tutustuu ja siis oikeasti tutustuu. Ehkä varsinainen helmi sikojen joukossa:)

Saattaapi olla että Paula on haistanu rahan ja minustakin se vaikutti mukavalta tosin vähän hiljaiselta tyypiltä. Kävis parturissa ja laihduttaisi niin kelpais kyllä seuraksi.

Mutta en tykkää kans siitä että toinen komentelee miestä noin paljon.

Yhteistyössä