maajussille morsian -jaakko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2008/maajussit.shtml/jaakko

mulle tuli niin paha mieli kun se sai vain ne 7 kirjettä.. tosi suloisen oloinen mies!
itku tuli ku katsoin sitä ohjelmaa :(
eikö muita surettanut?

eihän niissä tarvitse olla kuin yksi kirje juuri oikealta. helpompi valita kuin sadan joukosta. Ja jos ei tarkoitus vai julkisuutta saada ja telkkariin päästä "tutustumaan" niin se seitsemän kirjeen nippu voi riittää vallan hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
eihän niissä tarvitse olla kuin yksi kirje juuri oikealta. helpompi valita kuin sadan joukosta. Ja jos ei tarkoitus vai julkisuutta saada ja telkkariin päästä "tutustumaan" niin se seitsemän kirjeen nippu voi riittää vallan hyvin

no mut kyllä mulle tulis surullinen olo,jos maanlaajuisesti näytettäis mua tv:ssä ja koko suomesta tasan 7 ihmistä olis kiinnostunut minusta :(

Mustakin se oli oikein murunen. Ehkä tuommosista kilteistä nallukoista tykkäävät naiset ei halua mihinkään tositeevee juttuihin. Suretti Jaakon puolesta, se oli koko jussikatraasta kultaisimman olonen. Mut jospa ne naiset piirittäs privaatisti sähköpostilla Jaakkoa, kun se nyt on mahdollista.

Toisaalta olin pahoillani hänen puolestaan, mutta myös niiden kirjeen lähettäneiden naisten puolesta. Jospa he olivatkin tosissaan Jaakon suhteen, ja sitten Jaakko suri vain kirjeiden vähäistä määrää... ihan kuin nuo 7 kirjettä eivät olisi merkinneet hänelle mitään...

Mutta eipä niistä tainnut hänelle kuitenkaan morsianta löytyä, kun Mtv3:n sivuilla kannustetaan kirjoittamaan hänelle vielä.

Yhteistyössä